2016 Concerts à Lubber Run Amphitheatre in Arlington, VA

Free Performances di Veranu in Lubber Run Park

Ogni estiu, una larga varietà di cuncerti libri sò stati in Arlington, Virginia. U cumpunimentu di u performance di l'Amphitheatre di Lubber Run hè presentatu da Arlington Cultural Affairs, in cooperazione cù u Lubb Run Run Amphitheatre Foundation di vicinu à Arlington Forrest. Eventi sò adattati per a famiglia sana. Nisuna riservazione o i biglietti sò obligatoriati. I visitori sò animati à cunsiderà fà una donazione à u Lubber Run "Wishing Well". In casu di chjesa, chjama (703) 228-1850 pè annunzià infurmazioni.

Dati: u 17 di ghjugnu à u 18 settembre 2018

Situazione
North Columbus Street & 2nd Street North (dui bluccuni à u nordu di Rt. 50)
Arlington, Virginia

2016 Concert Schedule

Venneri, u 22 di lugliu, 8:00 pm ANTHONY PIROG & DAVE CHAPPELL. Virtuoso, guitaristi Anthony Pirog è Dave Chappell sò ricunnisciuti cum'è dui di i guitaristi più dinamichi è innovadores chì facenu à u metro.

Sabatu, 23 di ghjugnu, 8:00 p.m. ORLANDO JULIUS. Veteranu saxofonista nigeriano è pioneeru di l'ambienti Afro è Afrobeat, Orlando Julius face u so debut Lubbit Run Amphitheatre, parte di u so primu settiu di data in i Stati Uniti in più di una dicada.

Dumenica, 24 di lugliu, 6:00 p.e. Levine Music - Concert Familiar Interactuali. Prima di a Prima Music, Levine combina u megliu di e praticà di l'educazione di musica di a zitella di primurosi cù i prugrammi, i dinamichi è i prugrammi creativi per rimbursà l'esperimenti musicales più impegni di a regione di DC in i zitelli de 4 mesi à 8 anni è e so famiglie.

Venneri, u 29 di lugliu, 8:00 p.m. CULTU STELLA POPULU CORSU. DC Highlife Stars hè una nova cullaburazione rockeuse trà i bandiera locale Eme Awa (Eme & Heteru) è Michael Shereikis (Chopteeth Afrofunk Big Band), cuncerti di i megliuschi musiciani africani in l'area di DC. Questu ùn hè micca un prughjettu articu. Questu hè di scinniri!

Eccu a scola di cervecera africa, highlife è rumba, bikutsi, un zouglou, un reggae d'Africa Occidentale è punti funky in trà.

U sabbatu, u 30 di lugliu, 8:00 p.m. CAZ. Caz è un cantante / canzone / cantante in Washington, DC, è un artista in solista, chì fa cumprà cù a so banda propria di una musica di sinfonia di rock, anima è reggae.

Dumenica, u 31 di giugnu, 6:00 p.m. GRANDESI, Avà in u 29u annu, sta legenda cumpagnia premiada guadagnaghju 2015 premia WAMMIE: "Best Roots Rock Band" è per i Grandsons Jr. (u so monicu per a musica orientata per i zitelli) " U bestie di ghjuventù ".

Venerdì 5 d'Agostu, 8:00 p. AMADOU KOUYATE. Mentre era nati in Washington, DC, Amadou Kouyate hè a 150 generazione di u lignu Kouyate è hà studiatu è realizatu a musica Manding da l'età di trè anni. Un dinamica djembe è koutiro batteur, ancu ghjocu 21 stringi, chì hà amparatu prima cù u so figliolu lighjendimu, Djimo Kouyate è di altre maestru Diali --oriori storichi / musicisti - di a tradizione Manding in Africa occidentale.

Sabatu 6 di austu, 8:00 pm US ARMY BLUES. U Army Blues, parte di l'Armata di l'Esèrcitu di l'Unione di u Nordu "Pershing's Own", hè u primu gruppu di jazz di l'Armata di l'État.

Dumenica 7 di austu, 6:00 p. MARGOT MACDONALD.

Nantu à i TINN Desk Concerts di NPR, Voice of America è TEDx; songwriter, vocalista è live looper, Margot MacDonald encarna una donna di una donna. Un guitarrista è pianist, a urganizazione di Margot hà sviluppata per cumpichine l'accumpagnatori vocale non convenciali creati è invociati in u locu per l'usu di un pedicolo di ciclu.

Venerdì 12 d'Agostu, 8:00 p. MARY ALOUETTE ("U Lark"). Un canzone di canzone in u canu di u canzoni induve si scherzu à u jazzatore guvernatore / songwriter / multi-instrumentista A canzone di Maria Alouette cuntene à u tone è u cuntrolamentu guadagnatu per l'opera training è a cunnessione emotiva di un cantante di jazz è soul nascitoghja in u so travagliu cum'è gypsy cantante di jazz.

Sabatu, 13 d'aostu, 8:00 p.m. MBONGWANA STAR. Cridendu assai cuncimentu cù u so debut CD in u Circuit World l'ultima temporada, Mbongwana Star, a band di 7 banduti da a Republica Democràtica di u Congo fa so debut Lubber Run Amphitheatre cù questa interpretazione.

Dumenica 14 di austu, 6:00 p.m. RICO AMERO. Incorporate i canzone di parechji generi, seranu accumpagnatu da parechji megliuschi di u spaziu di Washington, chì vi assicurà chì u vostru viaghju seranu un spartitu è ​​piacevule.

Situazione: www.arlingtonarts.org

Viu più Concerti di Summer Concerts in u Washington DC Area

Vede ancu, Top 10 Cose da fà in Arlington, Virginia