Pasqua di Albuquerque Pasqua di Pasqua a Tome Hill

A peregrinagiu di Tomé Hill in Tomé, u Novu Messicu hè una tradizione annata di u Venerdì. L'altezza di Albuquerque tradizione di a settimana di Pasqua hè simile à a peregrinazione fatta in u Novu Messicu u nordu à u Santuariu di Chimayo, in Chimayo. Questu mumentu prupone millenarii, assai di quali caminavanu for many hours - or days - per arrivanu à u Santu sacru.

Hè dichjaratu chì i Pénitentes principiendu a tradizione annuncia à a cullina di Tome cum'è una manera di fà penitenza per i so peccati.

Molte cristiani di l'area cuntinuamu a tradizione cum'è parti di a Sema di Pasqua, facennu pricari pricinarii in u sacru di a muntagna. Tri cruci puntà u cima di u cullina.

Tomé Hill si trova à livante di u Rio Grande è sei km au sud di Los Lunas. Ci hè à 15 chilometri à u sud di Albuquerque, longu u Caminu di Real . U Caminu Real, o Strada di u Re, era u percorsu chì i suldati spagnoli pigliàvanu cumu viaghjanu da a missione à a missione, prima chì u Novu Messaghju fu diventatu un statu.

U cullettivu annantu à u fraccionu di u Riu Grande , un elevatu geologicu anticu chì hè una funziunalità unica è di u quali a muntagna Sandia vicinu à Albuquerque sò una parte. A geulugia di u Novu Messicu hè unicu è Tomé Hill palesa cum'è una grande muntagna in un vele grove. A più di 1800 petroglyphs sò stati registrati in u monte. Arcuni data di millenarii di anni.

À a basa di u muntagnu, hè un spaziu pocu cù statues è plaques chì spiecanu u locu di a zona in a storia.

L'antica sculture d'acciau di u Parcu, a Puerta del Sol (Passagiu à u Sun), riflette e diversità di e culture.

U Venneri Bonu, a ghjente passate da a basa di u parcu à u cima di u monte, un caminu chì porta un bonu 30 à 45 minuti, o più longu, secondu cum'ellu facia u periculu pò esse. Ci hè dui viaghji, u gradu più persu, o u gradu più bassi, chì parechji peregrinu facianu.

A muntagna hè di circa un 350 'di elevazione, è quandu avete a cima, i vede sò spettaculati.

Parechje persone facenu a caminata di più avanzata, ma arcuni venenu iparanu i so carusi vicinu à u fondu di u monte. A zona di u parchevale hè chjuca, è cusì per u 2011 i vicinanti di l'area hà truvatu cù l'amministratori lucali è vinuti cun un novu settore di reguli.

Dui strade in vicinanza di Tomé Hill seranu chjusti è monitorati da i capi local. U trafficu di i vitturi era un prublema in u passatu, è i vultuli vicinu aiutanu à furnisce una solu suluzione. Tome Hill Road à NM 47 è La Entrada à a basa di u culletta sarà chjusu à u trafficu. I fianchi di irigu saranu belli bè.

Quelli chì facenu à a cima di u muntagnolu videranu e trè cruciati chì sò stati in u situ da a fini di u 1940. Molti oregà. A pilgrimage annuala fermamente assistita. Qualchese chì hà prutrate di marchjà se passate cù i sapori chì sò stracciati, un buttigli d'acqua è si vestenu cù capasti. Ùn ci hè micca ùmmira.

Per arrivà

Pigliate NM 47 (El Camino Real) à u sud da Albuquerque à una di e chjese è i scole listed above. A muntagna situate à l'Oriente di 47 vicinu à a Church di a Immaculata Conception, chì hè assai visibilii da 47. U caminu piglia 1,5 a 2 settimane à u muntagnolu, altru 45 minuti da quì da quì à l'altupianu.

Da a chjesa, pigliate Patricio Stall est per La Entrada. Piglia a La Entrada à u nordu à u cullina.