2016 Festivamenti è avvenimenti nantu à Maui

Uttrovi à dicembre 2016 Eventi

Uttrovi à dicembre

Mensili / Weekly

L'ultima ghjovi di ogni mesi
Chjave di Musica Italiana in Lahaina
Fighjatu l'ultimo ghjovi, in ogni mese da 6-7: 30 p. M., Pudete rilassate sottu à l'arbureti d'ombra di u museu Baldwin Home Museum à a cantina di Front & Dickenson Streets in Lahaina per un concerto musicali hawaiiano. Enjoy the sweet island sounds of up-and-coming musicians who sing traditional and popular songs, play ukulele, slack key and contemporary guitar.

Un nummu limitatu di càttardi sò furniti; stuoie, mantelli o chaises di sulle pianu sò benvenuti. Dopu à i vacanze, u cuncerta di nuvembre se te aduprà u 19 di nuvembre è u cuncertu di dicembre à u 24 dicembre di u 2015.

U Vennere di u mesi
U Venneriimu in Lahaina
LahainaComité d'accontu di Titulare in associu cù i travaglii di Lahaina accunsenu cù u patronu di parechji gruppi lucrativi ouest di l'uccidentali. Questa assistenza permette à e li lucrezii à fundraise è l'eventu sustene a nostra comunità. Campbell Park si vende cun locu locu grinds, furniti, è dipinti di 5:30 a 9 p. Mese. U Cunsumu di Azioni di Lahaina vi ricevi cù a diversità mentre diventa un cuncertu di musica live in una causa.

U 2 ottobre di u 2016
Maui 'Ukulele Festival
Da 1: 00-6: 00 pm, stu festa annu hè una tarda sana di a musica ukulele in u locu di prima classa, l'Arte e Cultura Maui. Purtate i so cadei di lecca o puderebbe manghjà una manta in u pirou e divìartinu qualcuni di uccidintali di uccu ucchulari.

Dapoi u 2006, u Mau Ukulele Festival hè stata premiata Herb Ohta Sr. (Ohta-San), Jake Shimabukuro, Holunape, Raiatea Helm, Manoa DNA, Paula Fuga, Richard Ho'opi'i, Brittni Paiva, Kelly Boy Delima, Derek Sebastian è più.

Uttrovi (data TBA)
Lahaina Plantation Days
Dumenicu 5: 00-10: 30 pm pudete celebre u regnu bellu prufumi di u zuccheru di u zuccheru è di l'ananas à u campaggiu di u piantaggio in a festa di a cumunità in u Pioneer Mill Smokestack è locomotivi nantu à u Strada Lahainaluna.

Purtate prestu per un alimentu bonu, bona musica è boni divertenti per a famiglia sana. Admission paid - Parking gratuito

U 22 ottobre di u 2016
XTERRA Kapalua Trail Run - 5/10 km
L'amici è a famiglia si ponu avè u campionu di u mondu famusu di u cursu di XTERRA cù un thriller off-road nantu à una strada chì viaghja da u travagliu di Maui, cuminciante è di l'esplighi di u mare. Parco in l 'avvenimentu XTERRA per DT Fleming Beach.

U 23 ottobre di u 2016
Campionato di Teste di XTERRA Triathlon Off-Road
U Ritz-Carlton, Kapalua, Maui alberganu a regina di u XTERRA chì hè l'ultima di una serie di quasi 100 razziali triatloni off-road realizati in 16 paesi è 30 o Stati Uniti. U cuncettu hè di furnisce un campionu di u mondu fideali fora di a strada per l'atleti dilettanti è prufitti. L'avvenimentu face un campu di capacità di 800 atleti da 28 paesi è 42 stati Stati Uniti, ancu i prufessiunali è dilettanti. Per prufeti ci hè $ 105.000 in premiu in soldi. U triathlon off-road prima di u mondu, cunigghia un naticu di acqua di 1,5 chilometri (1 mile), una strada di montagna di 32 chilò (20 chilò) è una strada di 10.5 km (6.5 miles) a cavalcanza cù i campi ananas è i boschi. Per apparecchendu seguite i sinistra passendu l'intrata di Kapalua è pigliate u vostru uttuvolu passatu.

U 31 di uttroghju 2016
Halloween in Lahaina
U principal street di Lahaina hè diventata in a maiò celebrazione di Halloween in u Pacificu. Tutti principiate cù un keiki (desfile di i zitelli) è cuncludi cù un concorsu di costume adulti. Animazione in diretta.

6-12 novembre 2016
Ristorante Week Wailea
Wailea Resort hà facilitu di date pè a promozione di cena popular, "Seminari di Restaurant Wailea". Sta celebrazione di a più gastronomia di Wailea sò in 17 stanzi di ricerca particulari in Wailea Resort, 24-30 di maghju. I cunfitturi torneranu crià specialisate trè praticamenti, menus pre-fixe per just $ 29, $ 39 è $ 49 per persone. (Sposta da u ristorante - bevande, imposte è gratuità ùn sò micca inclusi). Partinari particulari riceviu cù u Maui Food Bank per u fattu d'anniversariu è u prucedimentu da i menusali speciali sò donati à l'urganizazione.

11-12 novembre 2016
Hula O Na Keiki
U 26 Anu Hula O Na Keiki se realizarà à l'Hotel Kaanapali Beach. Hula O Na Keiki hè un cuncorsu solcu in tutta a zitedda di i zitelli chì i zitelli d'anziani 5 anni di età di 17 anni di cumpetanu in i so categorii per i premie cuncetti è i tituli. Un Feste di l'Arts haïse hè stata riunitu in u ghjornu di cuncurrenza. Artisans di tuttu u statu diventeranu in un locu largu intornu à u parighjinu cumprese e so boni pezzi di gioielli, vestiti, strumenti d'ughjettivu, è accessori.

21-23 nuvembre, 2016
Maui Jim Maui Invitational
Amparata da Chaminade University of Honolulu, u Maui Jim Maui Invitational hè cunzidiratu u più prestitu in u College Basketball Tournament cù i primi classificate programmi di u paese in cuncurrenza davanti à una folla à ghjocu à u Centru Civicu di Lahaina. In più di a Università Chaminade, l'altri equipi di questu annu avarà da l'Università di u Connecticut, Georgetown, North Carolina, l'Oklahoma State, Oregon, Tennessee, è Wisconsin.

Dicembre 2016
Esdevenzioni di Natale in Maui
Verificate a nostra guida di Natale è altre avvenimenti di vacanze in l'isula di Maui. Questa funzione hè aghjurnata di 2016 in questa.

Sapete di altre festivale di Maui in 2016? Sì accussì, fate metti un email cù e infurmazioni è l'indirizzu URL di u so situu.