2016 Snowball Gay Snow Festival à Northstar - Lake Tahoe Gay Ski Week

In u 2015, l'urganizatori finiscinu a Settimana di Ski Gay Lake Tahoe dopu una scola di 19 anni. L'urganizatori di Elevazione Mammoth Ski Ski Week è Elevation Utah Ski di Ski Gay in Park City creatu un novu Elevation Lake Tahoe avvenimentu in u Februghju di u 2015, ma di questa scrittura, ùn hè statu annunziatu pruggianu nantu à u 2016. Mandaraghju più infurmazione nantu à qualsiasi avvenimenti futuri cum'è l'infurmazioni sò liberati.

I prumutibiliti di u schernu di scubianti è di snowboard sò sempre in mente, chì ci hè un avemu sempre in u regione Tahoe, u Snowball Gay Snow Festival à Northstar, u 4 di marzu di u 6 di marzu di u 2016.

Stu locu stylicu cun qualche di l'esqui più fantastichi in a regione offre un allughjamentu, un esercitivu di arrampicà, i sconti d'abbitonu, altre divertimentu sportiu invernu, è l'alloghju apres-ski è festone di ballesi duranti u weekend.

Questa festa di sporti invernali salvatica è rockin 'hè aduprata à l'estremità nordu di a zona di scienza di u Lake Tahoe, vicinu à a cità di Truckee, circa un 45 minuti à sudu di Reno, Nev , e 3.5 ora di u liveste di nordu di San Francisco ).

U Lavu Tahoe cresce una zona grande, dunque hè megliu cuntrollà cù l'altezzii di u turismu è l'agenti di visitanti per più infurmazioni nantu à e dining, lodging è viaghjà in a regione. Tahoe South face u South Lake Tahoe, chì hè u core di u Lago Tahoe Winterfest; Mentre u North Lake Tahoe hà dettagliu nantu à e cumunità è stale cum'è Crystal Bay, Incline Village, Squaw Valley, Northstar, Truckee è più. Finalmente, se ti pruggianu trattà di un certu puntuale in Reno, verificate u situ di uttellu di viaghju LGBT di a Reno-Sparks Convention and Visitors Authority.