2016 Strikes in Paris: Chì i turisti anu bisognu di sapè

Infurmazioni nantu à trasportu, safety, and more

Per i taxatori à i culligaturi di zuccadori, i duttori è i cuntrolli di trafficu aereu, i travaglii francesi anu stati culpriti in massa nantu à l'ultimi mesi in Parigi è u restu di u paese - primuramente per protettini à prupusizzioni cambiamenti à e lege di u travagliu chì facenu facilità per incendomii.

I chjassi, chì anu eruptatu periculuamenti in a cità nantu à l'ultimi mesi, u più chjucu u Marti 14 di u 14 ghjornu, anu fattu tandu per i scontri violentali trà a polizia è di prutestori, è à i sughjetti di vandalismi à a capitale.

Da u marti, trà 80 000 è un miliuni di persone inundatu i strati di Parighji per intervene in i prutesti.

Mentre a maiuranza maggiuranti eranu cunfrontu pacìfichi, aggressivi trà i parechji participanti è a polizia antipastica resenu in feriti per i dui ganghi, è ci era infurmazioni di vandali chì sprimiunanu fiastichi, fughjenu u focu, è ancu vandalizà un hospital di i zitelli, à l'indignamentu di assai.

Li tèrmini hà statu speciali altu in u giugnu cunzidiatu per i prublemi di sicurità risultu di l'afflussione di partituri di football in a capitale per a partenza di l'Euro 2016 è a cità cuntinueghja à esse in alta alerta dopu à i trè attaculi terroristi novi di u 2015 (vede info pè turisti ccà) .

Cumu pò esse a Strikes affettate u vostru viaghju?

In mezu di chì pare chì esse una situazione caòtica in a capitale, i visitanti pò esse inestabili da queste successi - in particulare perchè sò parechje sensu straccati da prublemi di sicurità in a rivolta di l'attaccu di novu.

Ma fora di certi dewimi displegianti, i strazii ùn deveru micca troppa per i turisti. Averete infurmazione di più nantu à cumu u trasportu è altri servizii fussinu in quattru messaggi recenti, è verificà quì per aghjurnà chì a situazione evoluciona.

Cumu hè u trasportu publicu in Paris Affettata?

Diversi metri è RER (treni subrantesi in viaghju) travaglia videndu una ralentica duranti a scena principale di u 14 di ghjugnu, ma u trafficu hè novu normalamenti nantu à tutte e lichendu da u 15 di ghjovi.

Verificate quì per l'aghjurnamenti di azione futura cumprendente in a cità, o visite u situ di l'autorità di trasportu publicu ufficiale in inglese (RATP).

U Trenu Naziunale è U Trenu Naziunale

Mentre chì certi ritorni maiuri è disturbazioni in l'aeroporti è in a retazioni di a strada di naziunale di Francia è a strada di viaghju d'alta veloce (TGV) anu migliutu i visitori in i tempura misi, a situazione hè tutta a ora tutte e normale. Malgradu una staghjone à u travagliu in Air France, i voirte operavanu à u 80% di capacità in u circondu di i greghji impurtanti di u 14 di ghjugnu.

Quattru da i cinqui sindicati di cuntrolli di u trafficu di l'aria anu agrigatu ancu annantu à vapeur à u 14, ma u trafficu aereo in l'aeroporti di Parigi, include a Roissy Charles de Gaulle, era di ritornu à u normale di u mesecenu 15.

Intantu, a cumpagnie di ferroviari nazionale di Francia (SNCF) hà vistu parechji disturbazione in i misurita annantu à l'unioni iri contra e riformi di u travagliu: a prima ghjuni, a quasi metta di i treni d'alta veloce in Francia anu annullata dovutu à l'accizzioni impressiunanti, chì attaccanu assai i viaghjatori.

Avanzate più in quattru mesi. Truvate se u vostru viaghju in furmazione sò prubabilmente visibili nantu à a pagina ufficiale di l'autorità ferroviaire SNCF (in inglese).

Eurostar Servizi Granamente Infatti

I servizii Eurostar (treni d'alta velocità à Parighji da Londra è Bruxelles) sò oghji più largamente micca affettivu di i stravagini.

IN DATA INFO ON AIR AND RAIL: Vede a pagina in Francia à AngloInfo per ligami veloci nantu à l'infurmazione nantu à u più scontra chì quessi sò in modu di travagliu di l'aire è di u ferru in Francia.

Taxi strikes in a Capital francese

U travagliu di taxi in Paris anu annunziatu annantu à numeru numeru annu, in risposta à l'urganizazione di u guvernu di propostu riformi di u travagliu è à a presenza creciente di servizii rideshare cum'è Uber in a capital francesa.

Sè vo vulete planificà à utilizà taxis per passà a cità o di cullà di l'aeroportu in Parighji , ùn sapete chì i servizii ùn sò micca state in u so puntu ottimali in i tempura recentemente - è i langue di taxi hè oghji promettenti di più cumminciosa in i simani vene. Questu ùn significheghja micca, ancu, significheghju serà impussibile o ancu difficultu di truvà un taxi in a maiò parte di ghjorni.

Pruvate a manteniri infurmatu di i strazianti chjappi in Parighji per sapè s'elli servizii di taxi pò esse affettati durante u vostru viaghju.

Accessu ligatu: Hè bisognu à piglià un Taxi da l'Airport à Paris 'City Centre?

Aggiungi di Attrazioni Turistici Populari

A Torre Eiffel hè stata chjesa u marti 14 di ghjornu dovutu a l'acciamentu strippatu di parechji di i so impieghi, ma rientrau u dimanche à u 15. Inutili, hè largamente stata cummerciale com'è solitu pè a industria turistica in a capitale francese.

Sè i Touristi sò Concerned about Safety During the Strikes?

In una parolla, nimu. Pudete avete vistu imbarcazioni imagine nantu à a nutizia di forti viulenza trà forzieri è forze polizia / forze di sicurità, è ci hè statu qualchì situazioni insettante di viulenza è intruduzioni per i dui bandei. Sfortunatamente, certi prutestori anu aghjatu ancu per vandalizazione di e prupietà o publicu.

In ogni casu, fendu chì ùn avete micca pienu di unisce à i strazii, ùn avete nunda chì preoccupariate cum'è un turista - anu da esse forse per affruntà parechji ritardi di piacè in u metro è furmari, o a vista è fridda sfavigliosa di basura pilatu fora di questu cafe stòricu in St-Germain-des-Pres (i colectores di lavanderu anu avutu ancu assai in certi punti di a capitale francese).

Invece ricumandate fermu di e maiò manifestazioni in ghjorni di strikeu in a capitale stu annu: mentre puderanu per un specje intrigante, hè prubilmente megliu di manteneà chjara, à u lume di i tristi episodii di viulenza è aggressione chì anu avutu in quelli di elli questu annu.

In short?

L'accolta greca in Parighja è u restu di Francia hè prubabile di cuntinuà in u 2016, è pò ancu affissà i visitori. Amparate infurmatu da visitate parechji siti di l'infurmazioni quì nantu à u cartulare, è u vostru viaghju ùn sia micca listessu affettu.

I cunniscenze hè sempre pussibulmente: aghjuste à leghje a nostra guida cumplessa di stà sicuru in Parighji , è pudete ancu vulsutu marcà i nostri cunsiglii per evità di i carte in a capitale francese.