2017-18 NYC Public School Calendar: Elementu Brooklyn, Middle, High School

Vacanze, Sculture, Calendari per NYC Public School 2017-18

Quandu Brooklyn hè cunnisciutu di avè qualchissia di i meglii publicu à a cità. I raghjone pagliaghji per a rivoluzione di marroni per i codici codici in i scoli pubblici lucali. In ogni modu, u sicretu hè fora è avà sò stati listesse per i classi di kindergarten. U prucessu di a scola in tutta a cità hè di alcuni scoli chì sò più stretti per avè in quelli di i megliaghji culleghi in u paese. A cità hà ancu aghjuntu u sistema Pre-K, per aiutà à u bisognu di a necessità di tutti i genitori.

In ogni casu, sè vo vulete sapè quandu a scola hè in sessione è quandu ùn hè micca, u novu calendariu DOE di NYC hè statu statu liberatu per u livellu di u scu cursu.

Se si sò furtunatu per vene un spaziu in u 2017-2018 anno di scola, quì hè un ligame à u calendariu.

Solu volenu l 'altri? U scu cursu accumincia u ghjovi 7 di settembre è finisce u marti 26 di giugnu . A Break invernale scorri da u 25 di dicembre-1 di ghjennaghju . A festa di Midwinter hè di u 19 a ferraghju 23 . A rotonda di primavera hè da u 30 u 6 di marzu . Nta l'ùrtimi anni, u DOE hà aghjunghjatu vacances supplementu à u schedariu, inclusa Eid al-Fitr u 15 di ghjugnu.

Per parechji anni, solu i studenti di Brooklyn è Queens anu stati ogni ghjornu di Brooklyn / Queens, ma avà hè statu rinumatu Ghjurnata di Anniversariu / Giornale di a Conferenza è u sistema di a scola tutale hè off. Questu si face u ghjovi ghjovi 7 dicembre. Altri ghjorni off include u 21 di seculu è 22 per Rosh Hashanah, u 9 ottobre per u Columbus Day, è u 7 novembre per u ghjornu di Elezzione.

È di sicuru, Thanksgiving Break u 23 di nuvembri è 24. Lunedì 15 di ghjennaghju u Martin Luther King Day è Lunar New Year hè u vennari 16 di frivaru, è u luni 28 di maiu hè Memorial Day.

Ci hè parechji ghjorni chì sò designati ghjorni off per Pre-K è per i studienti in u culleghju, verificate u calendariu in u ligame più strettu per esse questi dates specifici.

Innota chì i scoli privati ​​a Brooklyn segui un cronche diversu cum'è i scoli pubblichi, perchè s'è avete a ricerca di quellu schedariu, vi toccu cuntattate cù a scola privata specificata. U calendaru di a scola privata hà generalmente un paese di primavera in u March è a scola finisci in prima ghjugnu.

Sì avete i figlioli in piena, è vogliu avè un pausaghju quandu l'Alighieri NYC sò in a scola, questu hè un grand calendariu per avè in manu. Quandu i scoli sò fora, ci sò spessu linee in i musei, ecc. Circate un anzianu amicu per u vostru viaghju à Brooklyn è a big apple, quì hè u nostru pusessu di e cose più boni à fà in Brooklyn.

Ci sò parechji raggiuni per visità à Brooklyn cù i zitelli. Ancu l'aristutru pò esse cunnisciutu da i mirandi artighjanali è i mercuri di l'impiccante hipster, ci sò assai attraversati per i zitelli. Sì avete solu un brevamentu di tempu per passassi in Brooklyn cù i zitelli o se sè ghjente di a cità è pruvate à cumpagnia una nantu à sti ghjorni off with una attività didattica, quì sò quarchi idee.

Accumincia u vostru ghjornu scopre i bellu ghjillvi di Brooklyn, induve i zitelli accettanu interaccile è apprendu numerosi capacità vitale cumu cumu travagliu cù l'altri. Sì ùn sò micca un fanàticu di l'altru stanu, o aspittendu à u vostru zitellu per piglià un colpi, in u capu à u Museo Infantil de Brooklyn.

Stu museu storicu di i zitelli spessu prende diversi eventuali in i rotizzamentu di a scola. Ancu s'ellu ùn hè micca un spaziu di scola, sempre anu regularmente avvenimenti programati ogni ghjornu. O visitate u museu di Brooklyn, è perusa a rimette di mummia. Una manera divertida di spenniri u ghjornu hè nantu à a Marina di u Ponte di u Ponte di Brooklyn, induve puderà skate rocher, canoe, andà per un passighsu in bicicletta è manghja a pizza à una pizzeria di terrazza cù vista incredibile di u Manhattan.

Un ghjornu fora di a scola ùn hà micca bisognu di ghjornu in fronte di a TV. Hè bisogna chì vi gustu u vostru viaghju in Brooklyn è i vostri ghjorni fora di a scola.

Edited by Alison Lowenstein