2017 Final Four NCAA Men's Basketball

Università di Phoenix Stadium à u Culleghju College Basketball

A 2017 NCAA Men's Basketball Final Four hè ghjucatu in Glendale, Arizona in u West Valley di l'area di Greater Phoenix. A Nostra hè a prima cità uttenita di l'uccidintali uccidintali di u cinturione di u Seattle chì anu allora a Final Four in u 1995. Quì sò i dettagli nantu à a 2017 NCAA Final Four.

Quandu sò u 2017 NCAA Men's Basketball Final Four games?

1 d'aprile è 3 aprile 2017.

Quali timici ghjucanu?

A più di 60 squadre principià cù a cumpetizione, è, eventualmente, i parcheghji saranu chjusti à u campu in l'Ovest, Midwest, Oriente è Sud.

Quelli chì quattru contru in Glendale.

I vincitori di questi ghjoculi ghjucanu à l'altru in u ghjornu di Championship.

Induve si trova a Quarta Finale 2017?

Università di Phoenix Stadium (antichin Cardinals Stadium) in Glendale, Arizona accogerà u ghjocu per decide chì quattru squadra mudaranu à u ghjocu di campiunatu NCAA. Glendale, Arizona hè ghjustu vicinu à nordu di Phoenix. L'Università di Phoenix Stadium hà una capacità altru di 63 000, ma pò esse anch'elli à 73 000 per mega-avvenimenti. Questu hè sicuru d'esse unu di quelli!

Carrettu!

Sì avete avutu u bigliettu per u ghjocu, site invitatu à u Tarantula Tip-Off à u Grandi Cignatu, cumparendu cuscieti, giardini di cervecería, musica live è avvenimenti interattivi. Hè apertu Venneri 31 di marzu di 10 à 3 ore (apertu per ognunu, admission gratuituu), u sabatu, l'1 d'aprile da 11:30 a.m. à 2:30 p.m. (duvete avete un avitu di ghjocu) è u luni 3 d'aprile 2 pm à 5:30 pm (devi avè un bigliettu di ghjocu).

Dove si trova Università di Phoenix Stadium?

Eccu un mapu cù indicazione à l'Università di u Phoenix Stadium in Glendale.

Cumu possu piglià un bigliettu?

Pudete truvà un bigliettu cù u scambiu di u cambuviu (puderia esse più di questu valore), cumu ancu e VIP. L'altru opzione hè di cumprà u bigliettu da scalperi o altre scambi d' arrampetta in ligna - ma avete cura di i biglietti di vende di u vostru bigliettu di u bigliettu.

Sò in casu ùn acquistà micca biglietti à u ghjocu, quì hè una carta di spassighja per u Università di Fichissimu Stadium .

Ùn ci hè micca un ligne per u ghjocu? Pruvate una di sti baraggi pubblicitarii famigliali.

Aviu bisognu di un postu per stà.

Ci hè molti boni di l'alberghi attraversu a cità, ma questu hè una fatica di l'annu in l'area di Phoenix. L' hotel più cercanu à Glendale , ma verificà stu casu per altri suggerimenti di hotel in cità è cità vicini.

Ùn ciucciate micca? Pudete ancu à i Corsi di NCAA!

Sia in ghjustizia si avete u bigliettu à u NCAA Final Four ghjochi di basca, ancu participate à stu big successu.

Mentre ghjusta à tutti i sportivi in ​​u Grandi Fasi di Phoenix, esse amparanu i ghjochi nantu à i pantaloni enormi è l'offra alimentariu è di prenviri specials, ci sò duie posti induve partiti è avvenimenti ufficiale NCAA seranu postu in a sema di prima à u ghjocu.

Queste sò accessibile da u Metro Rail di u Valu , ma ùn sò micca in u stessu locu in i ghjochi di basca ghjucà esse ghjucatu, chì hè nordu di Phoenix in Glendale. Se vulete fermerete vicinu à tutte e festività di l'avientu cà pocu à pocu vicinu à u stadiu, a vostra prima scelta serà prubabilmente eserianu in u centru di a Phoenix .

A vostra seconda selezzione seria i visitori à pocu à pocu di distanza da a Linea di ligna .

U Valletta Metro Railu esciveranu finu à 2 ore di u 31 di marzu è 1 d'aprile, è finu à a mezanotte l'2 è 3 d'aprile.

Ci hè ancu un partitu ufficiali in u stadium in Glendale.

No Tickets? Sti stati partiti ufficiali / Affaritalie Ma ùn Vulete vulete Go d'ogni modu

Notizzione di salvezza

Ogni mottu anu permessu à tutti i manifestazioni NCAA, ma nisun trascorsu, sacchetti di salda, sacchetti di Tote, sacchetti di camara o big bags. Ogni articulu chì vulete fà vene chì ùn sò micca incunate in una piccula mutazione di raggi, devi esse in una schernu di plastica stampata (vede una mostra) o un saccu di spaziu di plastica chì hè un litru.

Chì tempu hè tip-off, è quale u canalli serà u ghjocu?

1 d'aprile, Quarta Final Quattru ghjocu 1: CBS à 3 ore d' Arizona
April 1, Final Four game 2: CBS at 5:30 p.m.
3 di aprile, Campionatu Nazionale: CBS à 6 ore d' Arizona

More questions about the 2017 NCAA Final Four?

Visita NCAA online.

Tutti i dati, i tempi, i prezzi è l'offerazioni sò sugettu à cambià senza avvisu.