Magazines LGBT è ghjurnali in New York City

A Cità di Nova York hà unu di i più grossi pupulazioni LGBTQ + in tuttu u mondu. A cumunità lesbica, gay, bisessuale è transgénero in New York City hè cumpreta di più di 272.493 individuali solu. I bianchi chì anu perseguite una perspettiva in a scena LGBT di a cità di NYC pò piglià una di sti pubblicazioni stampati di LGBT è i ghjurnali in u New York City, chì offre a cullaghjola nantu à a cultura, di notizia è di viaghja amici gay, in Manhattan e in ellu.

Per quelli chì sò fora di a cità è chì vulianu sughjurnà in u ciclu, parechji di sti pubblicazioni anu un situ web chì face una rivista online.

Gay City News

America's largest circulation newspaper, Gay City News, hè una reta italiana simile da a NYC, cuncintendu à tematiche LGBT naziunale. I traccii maiori di a publicazione copre a notizie, l'arti, a cultura è i manifistazioni, cù spezii interessanti è opere parechji. Gay City News hè publicatu da NYC Community Media, LLC, è i so publiche fratellulinu includenu Villager, Downtown Express, Chelsea Now è East Villager News.

Sorti! Magazine

Questa pubblicazione dopu à settimana, in a cità, in Nica, NJ è Long Island, ponu più prestu "i posti, personalità è cultura" di a vita di u viaghju LGBT in New York. Stu cuntenutu presenta un prublemu libbiratu cù a bona vita locale per a cumunità ghjocera per sperienza, cumprese recommandature bars, discotissi, restauratori, spas e impresi.

Ci hè ancu entrevista in a rivista chì celebranu l'vita privata è persunale di LGBTQ + musicisti, artisti, cunizzioni, columnisti, drag queens, è altri membri in a scena più grande.

GO Magazine

Go Magazine hè a revisione mense gratuita di a nazione di a nazione di u legnu più numeru, dispunibuli annantu à a NYC è di 25 cità americani.

Mentre chì l'ambitu di a mag, hà sviluppatu più di u New York City per cumprà notizia, media, viaghjà, è più, a so casa è u latru di u core ferma quì.

Metrosource

Fucentore nantu à l'intrattenimentu gay è lesbiane, stile è viaghjà, sta maggetti brillanti è magica è publicata bimestale è dispunibili in stabbilimenti gay è gay in a cità. Questa rivista rimenta ancu chì sò a circulazione maiò di qualchi maghjica gay è lesbica in l'àrea metropolitana di New York. Invece ancu di una Los Angeles è l'edizzione naziunale, a versione di MetroSource di New York hè l'uriginale, in istampa ora per più di dui decennii.

LGBTQ + Publications in New York