2017 Metropulitana di cucina è entretetta Show in Washington, DC

U Cusì Metropulizatu è Ammessu Scurusu hè un avvenimentu di cunsumu chì cuncintu nantu à i prudutti è di entretendu cù più di 400 espunenti chì includenu cumpagnie di spicialità, caterers, planificatori di partiti, chefs persunali, i pruduttori di cucina è u pruduttu. U spaziu di Washington, DC compri appartimenti è dimostrazzjonijiet di culazioni da i chefs loca è naziunali premiati. U verificatu ancu include autore di e cookbook nazionale è reginale, manifestazioni chì varieghji da i cultillaghji à i vacanze divertimentu, un pabelluni di cervecera è u spiritu cun mezclatori di mixologi è assai più.

Dati è Times

9-10 dicembre 2017
Sàbatu: 10 am - 5:30 pm
Dumenici: 10 am - 5 pm Grandi Tastaturi 12: 30-3h

Situazione

Washington Convention Center, 801 Mount Vernon Place NW Washington, DC. U Metro Station più cercanu hè a piazza di u Vernon. Vede u mappa è direzione . Ci hè più di 3000 parche di spassificazione in un radiu di quattru distretti di u Cunsigliu di Washington. Vede una lista di parking et garages

Tickets

Adulti - $ 21.50
I erculi di età di 4-12 - $ 10
I zitelli 4 è sotto - libera.

A general admission include access to James Beard Celebrity Chef Cooking Demos (cù manifestazioni di Tom Colicchio, Jacques Pepin è Duff Goldman), Taste Talk presentations, libreria in onsite è venditore mercatu cù 250 + imprese d'alimentarii specialità. Grandi Tastante (dumartude domenicu) $ 56 (include admission to the exhibit floor as well)

Grandi Tastaturu Pavilion

I favetti di favori di una larga varietà di i restaurants in Washington DC.

I corsi di participazione si trovani: & pizza, Carluccio, Carmine, CIRCA, Dino's Grotto, Distrett Donut, Dolci Gelati, Drift el 7, El Centro, Foode, Guy Fieri's Kitchen & Bar Baltimore, Hanks Pasta Bar, Indigo Landing, J. Gilbert's Wood- Fired Steaks & Seafood, Kona Grill, Lavagna, Masa 14, Medium Rare, Moorenko & # 39; s, Nage Bistro, Olivia Macaron, Ottoman Taverna, Tabard Inn, a Fourth Estate, The Upper Crust Pizzeria, Toro Toro è Zengo

Celebrity Chef Appearance

A staghjunalità di a Fundazioni Giacomo James Beard serà una alliance di stella, cumpresi Fieri, Andrés, è i premiere di RAMMY è i chefs loca di DC, ancu Erik Bruner-Yang, Maketto; Vikram Sunderam, Rasika è Bindaas è Amy Brandwein, Centrolina, cù alleanza di i so righjunali è i nominei righjunali. Inoltre, i chefs da L'Academie de Cuisine viaghjeranu e mani in i classi di cucina.

Situazione: www.metrocookingdc.com

Leggi più nantu à e Catedra Dining in Washington DC