2017 pasqua in Washington, DC

Una guida per celebrà u finale di Pasqua in a Capital di a Nazione

Washington, DC accoddi parechji vignaghjoli avvenenti per Pasqua di ogni annu. Eccu una guida per celebrà a festa in a capitale di a nazione, cumprese i schedulle è i siti suggetti di Pasqua di Pasqua, Caccia d'ova di Pasqua, servizzi religiosi è altre avvenimenti speciale.

Pasqua Brunch in Washington, DC - Molte parechji rinfrescanti à l'offerta offerta Pasqua Brunch. Dà un pezzu magicu di tableclette bianchial à una festa di buffet di famiglia, avete recommandazioni per u vostru lunch in Washington DC, Maryland è Virginia di u Nordu.



Casa bianca Egg Roll di Pasqua - 17 di aprile 2017, 8 am - 5 pm L'acchju annu populari celebra u vacanze cù una caccia d'ovu di Pasqua, visita cù u cunigliu di Pasqua è una varietà di l'attività amassi di a famiglia nantu à a Caccia di Casa bianca.

Uovo Caccia di Uovo - Datati variate. Ogni anniversariu di Pasqua per i zitelli sò realizati in i siti di a regione di u capitale, cumpresi musei, alberghi, parchi è agricultori di paese.

Sunrise Service à Lincoln Memorial - 16 d'aprile, 2017, 6:30 am Miles cuglia in u Lincoln Memorial per un inspiratori di Pasqua. Questu hè un modu grandile di disfatta di e vacanze è fà alcuni ricordi spiciali di a capitale di a nazione.

Famiglia di celebrazione in u Zoo Nazionale - 17 di aprile 2017, 10 à 4 ore. Ananu annantu u luni dopu a Pasqua, u Zoo di u Washington anu un avvenimentu speciale cù un furenu di uovo di Pasqua / caccia, articuli, entretenimentu in vita, un bazar di alimentariu è a famiglia amici di amici.

Di Pasqua

Cercate un postu spéciale per assiste a Pasqua?

Eccu una lista di certi di e chjese maiò in u centru di u Washington, DC.

Leggi più nantu à e Churches in San Francisco

Attribuzione visitanti nantu à u Pasqua


Molti di l'attraversi di Washington DC sò aperti in u Pasqua. Pè u viottu di passà u ghjornu, hè sempre una bona idea di invià ahead before heading heading out. Pensate chì e vacanze hè solitu duranti u rotore di primavera per assai distritti scoli, perchè a cità pò esse assai occupatu. I seguenti destinazioni turistici populi sò oghji nantu à u Diu di Pasqua: