Galleria Nazionale di l'Arte (cunsiglieri, Programmi è più)

Explorating the World Class Art Museum in Washington DC

A Galleria Nazionale di Art in Washington, DC hè un museu artu d'arti famosa chì presenta una di e più grande cullizzioni di capulavori in u mondu, cumprendi pittura, sculture, stampi, ritratti, sculture è arti decorattivi da u 13 ° seculu à u presente. A cullizzioni di a Galleria Nazionale di l'Arti includenu un estensivu travagliu di l'opere di l'artu americanu, britànnicu, italiano, flandianu, espanole, neerlandese, francese è alimanu.

Cù u so locu primu nantu à u Mallu Naziunale, vicinu da l' Istituzione Smithsoniana , i visitori spessu pensanu chì u museu hè una parte di u Smithsonian. Hè una entità separata è hè soporta da una cumminazione di fondi privati ​​è publiche. L'accettazione hè liberu. U museu offre un vastu cullizzioni di programmi educativi, lectures, visiti guidati, filmi è concerti.

Chì Escerii sò in l'Edificiu Orienti è Occidente?

L'edizzioni neoclàssica originale, l'Edificiu Uccidintali includi l'Europa (XIII-iniziu XX) è i pitturi americani (18u à 20u seculu), sculture, arti decorattivi è esposizione temporale. U costruzione di l'urientale exhibe l'arti cuntempurenti u sèculu XX è abite u Centre per studiu Avanzatu in l'Arti Visitivu, una grande biblioteca, archivi fotografici è l'uffizii amministrativi. A buttrega di u Cunsigliu di l'uccidentale hè stata righjigliana uccidentale per accede à un novu assortiment di Gallery di ripruducure, pubblicazioni, ghjuvelli, tessili è rigali inspirati da l'arte 20u è 21u seculu, in più di l'esposizione currenti.

Indirizzu

In u Naziunale naziunali à u 7 u passaghju è a Custituzione Avenue, NW, Washington, DC (202) 737-4215. L'estremità di mette più cercanu à l'Arcuni Judiciary Square, Archivi è Smithsonian. Vede u mappa è direzzione à u Mallu Naziunale .

Hours
Aperti à u luni à u sabbatu di 10:00 a.m. à 5:00 p. Et di i domini da 11:00 a.m. à 6 p.m. La Galeria hè chjusa u 25 dicembre è u 1 di ghjennaghju.

Sughjetti in visita

Shopping è cene

A Galleria Nurmale di l'Arti hà una libreria è una buttrega di i zitelli chì offre una diversità di rigali. Trè cafe e un caffè provista assai opere di cene. Vede più nantu à i restaurants è a cena vicinu à u Mallu naziunali.

Attività attiva

A Galleria Nazionale Artificiale Scultura Giardinu , un spaziu di sei ettari nantu à u Mallu Naziunale, furnisce un alloghju per l'apprezzazione d'arti è l'animazione d'estivi. In i mesi di l'inguernu, u Scultura in Ghjustu diventa un postu per u skating in spiaggia.

Programmi famigliali

A Galeria anu un cronu di attivazione per l'amici di a famiglia senza esempiu, i travaglii di famiglia, astu di famiglia speciale, cuncerti famigliali, scrittura di scrittura, cunducta guidata, studi adolescenti, è guidate scuperte exhibizione. U Programu di Film per i Infanzia è Teens l'appoggiu à presentà una larga scena di pelle produciti recentemente, sceglie per u so appellu à i ghjovani è à l'audienzi adulte, è à u stessu tempu per favurizà una comprenda di u film cum'è una forma d'arte. I Famieri pudaremu scopre a cullezzione cù u ghjucu di l'audio è di u video di i zitelli chì palesanu 50 capunanzu nantu à a mostra in i Galleri di u Pianu Principale.

Fondo Storicu

A Galleria Nazionale di l'Arte hè stata aperta à u publicu in u 1941 cù i fondi furnuti da a Fundazioni Andrew W. Mellon. U cullettivu originale di capulavori hè statu furnituutu da Mellon, chì era u U.

S. Secretary of the Treasury è l'ambaatri à a Gran Bretagna in the 1930s. Mellon hà riunitu i capre funerali europei è parechji di l'opere cose in Ghjerusalemme eranu prisentatu da Catherine II di Russia è compru in l'anni 1930 di Mellon da u Museu Hermitage in Leningrad. A cullizzioni di a Galleria Nazionale di l'Arte s'hè sviluppata constantemente, è in 1978, l'Edificiu di l'Orienti era aghjuntu à vede l'arti cuntempurenti u XX sèculu, include opere di Alexander Calder, Henri Matisse, Joan Miró, Pablo Picasso, Jackson Pollock è Mark Rothko.

Web ufficiale: www.nga.gov

Attrazzioni vicinu à a Galleria Nazionale di l'Arte