Sapere più nantu à a Dele greca Hera

A cattura sviera hà attaccatu à Hera

U relu torchju Olimpico ùn hè micca solu chjamatu ghjovi per i ghjovi. In fatti, ci hè una tradizione più antica, chì datanu di a Grecia antica è u tempiu di a dea greca Hera.

Quattru anni in l'onore di l'Olimpiadi, u focu hè chjusu nantu à l'Altare di Hera, chì si trova à u tempiu di a bella dea. Sta tradizione principia à più di 80 anni fà, ma teni antichi razzi. A "Flame olimpica" riprisenta u mitu grecu di Prometheus robbendu u focu da Zeus.

In cunfrontu, u relanzamentu di torchè ùn hà micca incitanti à a storia antica. Chì a chjamata alsoe principia in Grecia, ma dopu viaghja in parechji locali per a cuncurrenza.

U tempiu di Hera in Olimpia è u famusu situ di a flame olimpique originale hè un locu famoso per vede quan viaghjà in Grezia. U tempiu era custruttu in u 600 aC è hè cunsideratu a struttura più antica, prisirvata in Olimpia, è ancu unu di i tempii più antichi chì si sò stati in lu paese.

Ùn hè micca solu l'unicu site principalu à Hera. L'isula di Samos hà dettu chì induve Zeus è Hera hanu passatu u primu sicretu trè cente anni di u so matrimoniu, facendu cusì a luna di miele più longu.

Who Was Hera?

Più più cà a mòglia di Zeus, Hera era una dea prominente, bella è putenti à a storia greca antica è a preistoria.

Hè stata scritta cum'è una ghjovana è bella donna. Infatti, hè stata dichjaratu per esse a più bella di tuttu i divinità, anche batti à l' Afrodite legendaria.

U simbulu di Hera, ghjustu, era u beddu pavone reale.

Hera è a Storia di Amore di Zeus

Era ancu un defensor determinate di a santificità di u matrimoniu è a monogamia. Ma ci era solu una catena: Hà era maritata à Zeus . È Zeus ùn era micca cunnisciutu per a so monogàmia.

Cum'è a legenda, Hera hà assai rilazioni è passava assai di u so tempu di spirazione di i ninfomi innumerati, mistress e altri dalliances.

Ancu persunalizatu a fossa di quelli sindicati, spiciarmenti Hercules .

À u so crèditu, Hera hà bellissima è manteneu Zeus impastu annantu à a so luna di miele in Sàve per 300 anni, per quessa hè una bona pregunta per dumandassi perchè in terra chì avia bisognu à avè nuddu altru. Quandu Hera era particularmente alimentatu, spirava da ella, è sempre cun l'aspirazione chì Zeus la missu è cercàla, ma in regula generalmente stata cunvinte è rende senza esse cercatu. Hera hà veramente amatu Zeus è hà patitu à a so inattention, ancu chì anu frustatu ancu è a meneva à i drastic actions, perpende à spià d'una ninfa o di l'altru.

A so rilazioni hà iniziatu ancu cù a so perseguite. Zeus era u so fratellu è hà cattivatu cù ellu da u primu momentu ch'ella l'hà vistu. Ellu eventualmente hà segatu u trattu cù l'aiutu di un capu d'amori di Afrodite.

Hera è Zeus avianu un figliu sicuru: Ares. Hèphaestus hè ancu dettu da esse da Zeus, ma di volte da Hera solu per un misteriu prucessu. E so figliole sò Hebe, dea di a salute, è Eileithyia, a dea di Creta. Ancu, per ella, Tifuni, a serpente di Delfi.

Hè a vèrgine restaurada

Pudemu avè parechje zitelli, Hera hà dichjaratu à rinuvà a so virginità ogni annu cù un paese in Kanata, una primariu sacri vicinu à Nauplia in a regione Argolidu di a Grecia.

L'acque anu presumatu di purificà chì ogni transgressione carnal hè simplificatu solu.

Avete bisognu di "peccati" lavuleghjite? Une sti sugnu Hera utilizzava magia per forza à Zeus in casu à ella in una ceremimia sicreta. Dà qualchissia di u cumpurtamentu sussitatu di Zeus, chì ùn era micca esattamente l'archetipu di u spiore perfettu, divinu, forsi u matrimoniu era un secreu ancu da ellu.

Altri raccunti sò Zeus seducenu u so forme di un cucchulu mindu di vapeur quandu si circò refuge in u so fugliornu durante una timpesta. Avete da esse attentu à piglià in quellu chì u ventu sopra à a volta.

More Fast Facts About Hera

Lugar de naissance: Said per nascita in l'isula di Samos o à Argos.

Parenti: Natu di i Titani, Rhea è Kronos .

I celesti Zeus, Hestia, Demeter, Hades è Poseidon.

Cum'è equivalenti romanu: In a mitulugia romana, Hera hè cunsideratu equivalente à Juno, anche Hera hà assai ghjilosu di Juno.