Sapere più nantu à Grecu Hé Hero Hercules

U simbulu di Huccu hè un club di legno

Tebi è una cità à Grèce centrale, a cità più grande in a righjoni di u Boeia. Ogni ghjornu di vittime pudete visità u Museu archeològicu è e diverse ruvelli antichi. Hè una cità di mercatu affaccendatu, pocu distanti da Atena.

Tebi era ancu un locu impurtante per parechji miti grechi chì cuntenenu parechji dii è diessesi, cumpresu Edipu è Dionisu.

Hè ancu u locu di nativu di l'eroie greca, Hercules.

Cercate un eroi?

Ancu u nome d'Hercules accumene cum'è "eroi". Fighjemu una vista più vicinu à l'omu semi-divinu più forte di l'Grecia antica è scuntate l'archetipu di u superherone mudernu.

Qualcunu Hèrculinu era?

L'apparenza di Hercules: Guasciu, bè custruitu, un omu vigoru, ghjovanu ma micca di picciottu, abbastanza vicinu.

Simbulu o attributi di Hèrcules: Club di legnu, i so musculi ben sviluppati, una pelle di lionu ch'ellu porta nantu à una spalla dopu a realizazione di u Nustru di u Natale 1, marcatu da avà.

I punti di forza di Hercules: Brave, forte, determinate.

I punti debili di Huccules: pò esse aiutu è glutoniusa è propensi à embrijarie à volte.

Partituru di nascita di Hèrcules: u figliolu di Zeus da Alcmena o Alcmene, nascita in a cità greca di Tebi. U so primu "padrastu" era Amphitryon. U so sicrit u pare u patru era Rhadamanthus, u fruttu ghjucatu è di u ligame di u rè Minossu di Creta, chì era ancu figliolu di Zeus.

Martia di Huccu: Megara; dopu a so deificazione dopu a morte, Hebe, dea Olimpica di a salute.

Hommes de Hercules: Molti; supposedly he had a child by every one of the fifty fathers of Thespius. Certi cuntatti chì dicenu era solu una vale di notte. I so trè figlioli da Megara sò Thersimachus, Creontidas e Deicoon.

Certi siti di tempiu principali di Erculi: Ci hè un templeu pocu ruinoso à Erculi à u situ di Oracle di Dodona in u Nordu di Grezia, induve u so Dad, Zeus, hè populari.

A cità di Creta, Creta, hè dettu da quelli chì sò chjamati after Hercules, chì avianu avutu ligami cù Creta, ma ponu esse chjamatu Hera in u settore. Hè ancu assuciatu à a cultura antica Cattana di Phaistos, rignatu o fundatu per u so patrufanu Radamanthès, è era statu prisenti annantu à i primi muniti emissi da a cità.

A storia basica di Huccules: L'histoire mitologicu assuciatu cù Hercules sò numerosi. I Labour de Hércules varianu in u numeru, ma sò più spessu 10 o 12, è sicondu a fonte, e liste di i so laboriosi includenu diversità. Hèrcules hè stata data nantu à issi travaglii da l'Oracle di Delfi, forsi per esse scandicate a so culpabilia per morte di a so mòglia è di i zitelli in un locu di a fuddie mandata da a dea Hera, è i travagliati eranu parte di u so serviziu à u Re Eurytheseus. Hè statu undaunted da qualchese di elli è hà triunfendu in ogni casu.

I Labour of Hercules include:

1. Conquer and deliver the Lion Nemean, un feline monstruoso ravaging the countryside.
2. Agħtu l-Hydra multi-immexxija.
3. Dopu torna, mortu o vivu, a Cernia Cerynitian, un civurante devastante.
4. Catch the Boar Erymanthian.
5. Sguassate i stalla massiva di Augeas, forsi u più famoso di i Labour.
6. Pi scantu è tumbà l'avientu stymphalian cumuli di metalli.


7. Capture u Creta Bull, altru ravagante di u paese lucale.
8. Fai qualcosa di quelli pesche l'omu chì ci mangianu e Mares di Diomedes (i traspurtonu è i liberavanu).
9. Get the Girdle of Hippolyta, Regina di l'Amazoni (hà datu à ellu in pazu, chì fureci à Hera, quale hà arrangiatu per u restu di l'Amazoni per attaccà à Hèrcules, in u messu chì seguitò, Ippolitu ha statu mortu da Hercules).
10 Sottu u bistiame di Geryon.
11. Purtate i pompi d'Oro di i Esperidi.
12 Vai finu à l'infernore è cundùce annunzià Cerberus, capu capu di Hades.

Hèrcules hà diventatu documenti di altre avventura è fù amatu da i grechi. A so venerazione diventò dopu per Roma è u restu di l'Italia. A popular serie di TV si seguitanu più di più, aviddi induve più improbabile, ma ancu in i tempi antichi, Hercules era una fonte inesgotabile di iri scrittoghji, perchè ùn sò micca listessi.

Fatturite interessante: u nome di Hercules significa "Gloria di Hera", per via Hera hè u so unicu implacule. Questu pò rinvià à una storia precedente induve Hèrcules puderia esse u figliolu o l'amante di Hera. A dea Athena, invece di u regnu bellu bellu, cum'è u so patri, Zeus.

Ortugrafia freqüente: Hercales, Heracules, Hercules, Herkalies, Hurcales

More Fast Facts on Greek Gods and Goddesses

Pianu u vostru viaghju in Grecia