I Titani

Prima di l'Olimpiadi, ci eranu i Titani

I Titani sò a generazione di i deities à i Olimpiadi, è sò attu i genitori o aviani di parechji di i deuses di l'Olimpiadi tardi è diessesi. In ogni casu, i liga familiari sentimentali sò stesi assai alluminati cù i Titani è i Olimpiadi.

U solitu (dozitu) doce Titani sò i zitelli di un paru da un capimachje prima di i divinità - Gaia è Ouranos, a Terra è u Cosmos o u tempu.

Elli è i so associates sò à qualifici com'è divinità "primordiale". L'altri titani in a mitulugia greca sò Chaos, Aether, Hemera, Eros , Erebus, Nyx, Ophion è Tartaru. Eccu i "aviani" di i Olimpiadi.

I Titani

Oceanus (Oceanos): Diu di i oceani
Coeus (Koios): Un Titan fussu chì si straccià cù a so sò fede Phoebe è hà fattu figliola di e déesse Leto è Asteria.
Crius, Crios, Kreios: Possibile assuciatu cù banditi di animali nantu à Creta, ma l'informazioni nantu à ellu hè assai limitata. Patre cù Eurybia di Astraios, Pallas è Persi. Hè scrittu principarmenti comu un ancestru divinu.
Hyperioni: Associatu cù a luce, sia fìsica è a saviezza. I so figlioli sò tutti ligati: Eos (Dawn dea), Helios (Sun god), è Selene (Deessa di Luna).
Iapetos, Iapetus: Associatu cù a più uccidentale di i quatè pilastri chì si sfondate a terra è u celu. Hà capitu quattru figlioli: Atlas, Prometheus, Epimetheus, è Menoetius.


Theia, Thia, Thyia: Deessa antica chì so nome significa divinu.
Rhea, anziane, mamma, dea, simili in certi modi per a so mamma Gaia.
Themis: Deusa di Lei, similar à Dike, chì puderanu à riflette qualcosa di l'antica diana Minoica Dicte o Dictynna.
Mnemosyne: Deusa di a Memoria, più tardi una Muse.
Phoebe: Deusa di a Luz
Tethys: Deusa di u Mari
Kronos (Cronu, Cronos) Diu di u tempu, ma micca cusì "universale" cum'è u so babbu.

Cù i so frati Coeus, Crius, Hyperion è Iapetos, hà pigliatu u so babbu Ouranos è hà castratu per permette à i Titani spuntavani da Gaia, a terra unni eranu stati captu in u ventu di a mamma.

Dione o Dion: chì era a mòglia di Zeus in u locu anticu di Dodona, hè parechji volte o sustituitu per Theia.

Un altra Titan femina, Asteria, hà prisidutu l'addevu è i sogni. U so nome hè cunsirvatu in a muntagna di a Creta d'Asteriosi, è "King" Asterion hà da esse statu "Regina" Asteria.

Mentre chì qualchi di i Titani diventonu a parenti à i deities di l'Olimpiadi maiò, assai di i so mischjiani ùn eranu micca cusì illustri. I squabble di famigghia eranu a norma; u Titanomachy hè u nomu datu à a guerra di l'Once anni dopu trà i Titani è i so figlioli, i Olimpiadi, purtatu da Zeus.

I Titani diventenu l'attinzioni di una nova generazione in u remake di u classic film "U Clash of the Titans". A più nantu à u Clash of the Titans "Grec" Movie Locations.

U Kraken hè ancu in "Clash of the Titans", ma ùn hè micca un Titan, una bracce moderna, creata per i scopu di a pelicula. Ùn ha micca un locu in a mitulugia greca antica.

U terminu "Titanic" veni à significà alcuni excepci granni è forte, chì ghjè per quessa hè stata utilizata per nome di a famosa navi "U Titanic" - chì hè prova hè un pocu menu di divinu.

I Titani sò ancu presentati in i libri "Percy Jackson", è parechji sò parechji o esse citatini in "u Ladu Light" .

More Fast Facts on Greek Gods and Goddesses:

I 12 Olimpiadi - Deus è Deessa - Diocesi è Deessa Greci - Template Sites - Rhea - Selene - Zeus .