Sapere più nantu à u Diu grecu Zeus

Re di i Deus grechi è Deessa

U Monti Olimpu hè a più alta muntosa in Grecia, è hè una attrazione turistica populari. Hè ancu a casa di i 12 dei greci antichi greci di Grecia è u Tronu di Zeus. Zeus era u capimachja di tutti i dii è di divinità. Da u so tronu nantu à u Monti Olimpu, si dice chì hà sparatu lampassi è torcu, una sprissione di a so ira. U piccu era ancu u primu parcu naziunale grecu è hè una riserva di biosfera per a so vita di a pianta.

U Monti Olimpu hè nantu à a fruntiera di Macedonia è Tessenna. Zeus hè unu di i principali dii per sapè in u panteorge grecu.

Quale hè Zeus?

Zeus Hè spessu rapprisentata cum'è un omu viejo, vigoru è barbatu. Ma ancu di esse rapprisentanu Zeus cum'è un ghjovanu putenti. Un raghjone hè parechje amparatu à a so manu. Hè vistu com'è putente, forti, charming, è persuasive, ma si mette in prublemi nantu à l'affari di amuri è pò esse tanti stati. Ma in i tempi antichi, era cunsideratu cum'è generalmente u Diu benevolenti è bonu chì valore a buntà è a ghjustizia, quarchi chì spessu manca in rapprisentanza moderna.

I siti Siciliani

U Tempiu di Zeus Olimpicu in Ateni hè a più faciule di i so tempii à visita. Pudete ancu visità u piccu di u Monti Olimpu . Ci hè ancu Dodona in u Nordu di Grezia è u tempiu di Zeus Hypsistos (u "altissima" o "più altu") in u situ archeologicu di Dion à i pèndite di l'Olimpu.

Postuli di nascitu

Zeus hè cresce chjamatu in a caverna nantu à u Monti Ida in l'isula di Creta, induva livò in Europa à a spiaggia di Matala. A Cave of Psychro, o Diktaean Cave, sopra a pianura Lassithi, hè ancu dichjaratu chì hè a so cità di nascita. A so mamma hè Rhea è u so babbu hè Kronos.

I cosi si sò cuminciati à un principiu rocciosu com'è Kronos, temvutu di esse usurpatu, sughjendu manghjà i figlioli di Rhea. Finalmente, hà sappiutu da aduprà Zeus è hà rimpiazzatu u rozu di swaddled pè u merge di u maritu. Zeus cunquistò u so babbu è liberava i so fratelli, chì eranu sempre in l'stomacu di Cronos.

Tomb of Zeus

A cuntrariu di i grechi cuntinenti, i Cretens pensonu chì Zeus era mortu è hè stata resuscitatu annu. A so tomba era dettu nantu à u Monti Juchtas, o Yuktas, ghjustu fora di l'Erculu, induve da u punente, a muntagna pari un gigantescu chjinatu à a so back. Un santuariu piccu Minoanu corona a muntagna è pò esse visitatu, ancu quellu ghjornu hà di sparte d'u spaziu cù e tune cellphone.

Famiglia di Zeus

Hera hè a so mòglia in maiuri stori. U so rapitu segundu Europa hè a so mòglia trà i Cretis. Altri leggimi dì Leto, madre d'Apollo è Artemisa, hè a so mòglia; e ancora, l'altri puntanu à Dione, a mamma di Afrodite, in Dodona. Hè reputazione di teni assai è assai zitelli; Hèrcules hè una famosa famiglia, cù Dionisiu è Athena .

U Myth Basic

Zeus, rè di i dii di u Monti Olimpu, cummatte cù a so bella sposa, Hera, è culloca finu à a Terra in una diversità di disfunturi per seduce maidens chì ponenu u so fantasia.

In un locu più seriu, ellu hè un diu di creatore chì hè qualchì tempu cunzidiratu com'è massa amici à l'umanità da i so cumpagnie.

Dati interessanti

Certi experti dìcenu ch'elli credi chì micca micca tutti i nomi di Zeus riferenu veramente a Zeus, ma invece si riferenu à parechji dieti populari in parechji zoni di a Grecia. Zeus Kretagenes hè u Zeus nascita in Creta. Un antru principiu di Zeus era Za o Zan; e parolle Zeus, Theos, è di Diu sò ancu tutti ligati.

A pelicula "Clash of the Titans" assuciava Zeus cù u Kraken , ma u Kraken non grecu ùn hè micca parte di a mitulugia tradiziunale di Zeus.