Avvenimenti fatti nantu à: Dionisiu

Diu di u Vinu è Revelry

Aspirazioni : Dionisiu veni generalmente illustratu comu un ghjovanu furiosu, u ghjovanu barbatu, ma pò ancu esse imberete ancu.

Simbulu di Dionisiu o Attribute: Uvas, winecups è vigneti; u bastone furmatu di una piena in un bastone chjamatu thyrsus .

Forze: Dionisiu hè u creatore di u vinu. Hè tritata ancu questu quand'ellu torna addulurata.

Vulnerità: Dio di l'emborgamentu è di l'embrijarità, stimi chì persequita spessu.

Parenti: U figliolu di Zeus è Semele, chì ùn anu pricuratu à vedà u ​​so amante Zeus in a so forma reali; pareva u tronu è i lamponi è Semele hè cunsumatu; Zeus salvà u so zitellu da e ciavvi di u so corpu.

Spouse: A più cunnisciuta hè Ariadne, principessa creta / sacerdotessa chì assistia à Teseiu scunfighja u Minotauru solu per è abbandunatu da ellu à e costi di Naxos, una di l'isule favurutu da Dionisiu. Furtunatamenti, Dionisiu piacia à a spiaggia è trova pocu è cunsulatu à a principessa abbandunata cun una offerta di u matrimoniu.

Nanzi: Diversi figlioli da Ariadne, inclusi Oenopion è Staphylos, associate cun u vignettu è i vignaghjoli.

Certi lochi di Templi Major: Dionisiu fù vituperatu in Naxos è in generale induve uvagliu era cultivatu è u vinu hè stata prodotta. In i tempi muderni, i ritimi di "Di Dirty Monday" in Tyrnavos in a regione Thessaly di a Grecia si credi chì conserva tradizione chì data di quandu era abdicatu adurata.

U teatru dedicatu à Dionisiu à l'Acropolis in Atene Grezia hè stata rimanighjata più chjaru è ghjè accaduta impresa dopu à un hiatus di 2500 anni.

Storia Bjonaiu: In più di a storia di a so nàscita, Dionisiu hè relativu senza mite, ma era statu assai generalizatu in a creuza greca tardana. Hè stata micca cunsideratu chì hè unu di i Olimpiadi, è da chì Homer sàpine ellu, hè suspettatu chì u so veneru arrivò tardu à i Grechi, possibbilmente d'Anatolia.

Doppu fu "adopciutu" da i Rumani sottu u nome di Bacchus, dévolu di u raghju, ma l'adorazione greca di Dionisiu era più ecstaticu è pò esse priservatu certi pratichi catturici chjamati relative à l'emborgamentu pruposti da u vinu. Qualchì parechje in ellu una sopravivenza di u ghjovanu, vigoru "Zeus creatu à Crete".

Fate d'interesse: altri matri degni è repressi grezii cunsacrati à Dionisiu diventeranu sarni salvatichi per una nuttata è esercenu i piani di e muntagne, cercannu a preda per aghjunghje è sfracicà cun e mani nuvole.

Spellings alternattivi: Dionisiu, Dionisis

More Fast Facts on Greek Gods and Goddesses:

I 12 Olimpiadi - Deus è Deessa - Diocesi è Deessa Greci - Template Sites - Titani - Afrodite - Apollo - Ares - Artemisa - Atalanta - Athena - Centaurs - Ciclope - Demeter - Dionisiu - Eros - Europa - Gaia - Hades - Helios - Hefesto - Hera - Hercules - Hermes - Kronos - U Kraken - Me dusa - Nike - Pan - Pandora - Pegasus - Persephone - Poseidon - Rhea - Selene - Zeus .

Truvà i libri nantu à a mitulugia greca: Top Picks in Libri nantu à a mitulugia greca
Ippjanate u vostru viaghju in Grecia? Airfar es à Grèce

Find & Compare Discount Rental Cars in Atene

Scuprite u vostru propiu ghjiru à Atena

Scaricamentu in viaghji curretta in Grecia