Gaia: La diana greca di a Terra

Scoprite a storia mituloggistica di Grecia in u vostru viaghju

A cultura di l'Grecia hà cambiatu tanti volte in a so storia, ma forsi l'era culturale più famosa di stu paese europeu hè a Grezia antica chì i dii grechi è diessesi anu adurata in tutta a terra.

Eppuru ùn anu micca tempii existenti à a diana greca di a Terra, Gaia, ci sò assai tanti arti d'arti in galerie è musei in tuttu u paese. In quantu ridutta in a terra, Gaia hè una donna bella voluptuosa cù u fruttu è a terra.

In tuttu a storia, Gaia era principalmente adurata in natura aperta o in caverna, ma l'antichi ruins di Delfi, 100 chilometri nordica di Atena nantu à a muntagna Parnassu, hè unu di i primi locais cume celebrava. Delfi hà servitu cum'è un locu di cunferenza culturale in u primu millenniu aC è hè rumore chì hè u locu sacru di a dea di a terra.

Sè vo vulete viaghjà à Girona per vede parechji di i siti antichi di cultu per Gaia, voi vulete vulà annantu à l' Atene Internaziunali di Atene (u codice di l'aeroportu : ATH) è riservà un hotel trà a cità è u Monti Parnassu. Ci hè parechje persone di ghjornu di viaghjate à a cità è viaghjatimi viaghjatini in Grecia pò piglià qualchì tempu extra durante a vostra sughjettu.

L'Legacy è a Storia di Gaia

In a mitulugia greca, Gaia era a prima deïtatea da quale tutti l'altri. Hè nata da u Chaos, ma cum'è Chaos rinfuccò, Gaia hè vinutu à esse. Lonely, hà criatu u cugnonu chjamatu Uranu, ma hà addivintatu prestu è cruel, cusì Gaia hà cunvintava à l'altri figlioli per aiutà à sduce u so babbu.

Cronos, u so figliolu, hà pigliatu una zucchigghia fussetta è castravanu l'Uranu, lampendu i so urduri ind'è u grandi marinu; a dea Afrodita era natu da a misurazione di u sangue è di l'scuma. Gaia cuntinuò à avè àutri cumpunti, cumpresi i Tartaru è u Ponte chì avia purtà assai figlioli cun l'Oceanus, Coeus, Crius, Theia, Rhea, Themis, Mnemosyne, Phoebe, Tethys, Pitone di Delfi è i Titani Hyperion è Iapetus.

Gaia hè a prima dea madre principale, cumpletu in ella stessu. Li Greci anu creatu chì un ghjuramentu ghjurde di Gaia era u più forte da chì nimu pudia scappassi di a Terra. In i tempi muderni, certi crescianti di a terra utilizanu u termu "Gaia" per significà u pianu pianeta vivu propiu, cum'è un organismu cumplessu. In fattu, assai istituti è i centri scientifichi intornu à a Grecia sò numinati dopu Gaia in onore di sta corbula à a terra.

Luoghi per adorà Gaia in Grecia

A cuntrariu di altri diu di l'Olimpiadi è di divinità cum'è Zeus , Apollu è Hera , ùn ci sò micca in tempii existenti in Greci, pudete visità per honore à sta dea greca. Siccomu Gaia hè a mamma di a terra, i so seguitori normalment veneravani quandu puderanu truvà a cumunità cù u pianeta è a natura.

L'antica cità di Delfi hè stata cunsiderata u sacru chjosu di Gaia, è e persone chì viaghjanu in Grezia antica licenze nantu à un altare in a cità. In ogni casu, a cità hè stata in ruina per a maiò parte di l'era muderna, è ùn sò micca stati restante di a dea nantu à a basa. E persone, a ghjente ùn venenu da vicinu è vicinu à visità stu situ sagru durante u so viaghju in Grecia.