Thanksgiving in Irlanda?

Hè tuttu di a definizione di u termu ...

Thanksgiving hè a festa di a famiglia grande in l'America di l'America, forsi più cusì in i Stati Uniti più ca in Canada. Ma chì hè di Thanksgiving in Irlanda, hè celebrata à tuttu? Sì è micca, perchè eccu un cundimentu. Prima di tuttu, ùn hè micca ricunnisciutu cum'è una festa à qualunque manera, ùn esiste in un calendariu irlandese. Ma a risposta completa seria assai sicondu a vostra interpretazione di u termini "Thanksgiving"!

Perchè chì questu hè definitu da a festa in l'America di u Nordu, in Europa è in Irlanda, e cose sò un pocu diversu ...

Thanksgiving chì puderia esse cumpresu da a maiò parte di u lectore hè, allora, una celebrazione particularmente nord-americana. In Canada, Thanksgiving se celebrà u sicondu luni di uttrovi . Hè statu u regula da u 1957, quandu u Parlementu di u Canada hà dichjaratu "Un ghjornu di General Thanksgiving to God Almighty per a vindetta generosa cù u Canada hè statu benedettu - per esse osservatu à u 2u luni di uttùviru". In i Stati Uniti, Thanksgiving hè celebrata annantu à una data dopu, chjamate u quintu ghjovi di Novembre. Questa data hè stata rimbursatu in u 1863, quandu U Presidente Abraham Lincoln hà inauguratu un ghjornu di "Thanksgiving and Praise à u nostru babbu chì stà in i celu".

Avemu nutatu chì e dui dichjarazione ponu enfatizà u sfondate cristianu di a festa - chì avaristi esse più vechje di u festa ufficiale di qualchì manera.

Basta l'Thanksgiving hè unu di i numerosi festivali di vendita chì si celebranu in u mondu, micca solu in e società cristiana - in tempi diffirenti, ma quarchi cunnessu à a fine di a racolosa, è generalmente in u vaghjimu. In attu, a parola "vindemia" vene da ellu di a lingua inglesa antica , una parolla chì puderia significà a ghjente oghje in generale o "u tempu di collita" in u calendariu agriculu.

A luna di luna hè cunnisciuta ancu a "luna di cola" (longu prima chì Neil Young hà adupratu).

Ovveramente, i festività di vendita sò assai dipendenu nantu à a regione chì vive in (è i culturi cose). U Festival Mid-Autunno Cinisi hè tenutu à a fini di settembre o prima d'ottobre, u Erntedankfest tudisca in u primu domu d'uttrovi.

À l'Irlanda ... pudemu avè alcune tri candidatura per "Thanksgiving":

Oghje, solu Samhain hè veramente osservatu ... è da ghjovanu spessu in a so forma bastardizzata è americanevule di Halloween (cumpletu cù pumpkins, definitamente micca un fruttu d'irlandese nativu).

È cù u stintu strumentu chì a maiò chì devendenu a consumazione attornu à u Halloween hà da esse una variità ricca di zucchero, chì ùn puderebbe più più di i pezzi tradiziunali di vendita.

Cusì, Thanksgiving in Irlanda?

No - se pensate di una festa centru di u Centru Cumminsu à a fini di nuvembre cù rituali ridículu cum'è a "pardonanti" di un solcu pavone (cum'è chì u turcu avia fattu qualcosa). Ci hè l'ex pattunità americani chì celebrenghanu a Thanksgiving in u so modu, cum'è a cumunità chinesa celebra u Festival di Luna è u New Year Chinese. Ma in generale ... chì u ghjovi hè solu altru ghjovi in ​​Irlanda (è prima di dumandà, ùn ci hè nè u Venneri Nottu).

Sì - ma era abbastanza scurdata. Oghje, u Halloween si pò dì chì avè rimpiazzatu i festività di trè vendi chì anu osservatu (secondu u tempu è regione) in Irlanda.

In quantu à e chjese principale, a so pusizione ùn hè micca chjaru cumu unu avete pensatu: