U Ghjornu di San Martino in Irlanda - Quandu u Oluu hè coccu

De Irish Legends è Lore nantu à a festa di a festa di San Pane

Saint Martin's Day - hè a festa di u surdatu rumanu chì hà avutu a so mantellu cun un poviru omu à a strada. È à u stessu tempu a festa di San Martino, chì era ancu chjamatu Martinmas, significa chì hè cortina per parechje persone. Ma chì hè viva hè a tradizione di u San Martinu à a mità di nuvembre in Irlanda? Tudischi, per esempiu, torna sempri associerà u San Martinu di u ghjornu cù i zitelli splurando lanterni à a cità ...

ma in Irlanda, a tradizione era assai diferenza Quì u 11 di nuvembre (o poterete u 10, in Saint Martin's Eve), un sacrificiu rituali hè statu fattu è un sacrificiu di sangue hè statu fattu, felici micca un omu. E principarmenti per ragiuni pratichi, ma ancu avè cuntenenti elementi di pratica pagana. Invece chì sta tradizione ùn hè micca assai generalizata di queste ghjornu, aghju avemu un visu à Martinmas in Irlanda ...

Saint Martin - Storia di Scrittura

U ghjornu di San Martino, cunnisciutu ancu com'è Festa di San Martino, Martlemass o Martinmas, hè tenutu in memoria di Martin di Tours, in Francia chjamatu Martin le Miséricordieux, un omu cun conscienza. Hè una tradizioni larga di a festa è di alimentazione in Europa, in un tempu quandu l'annu agriculu era tutta più. À u 11 di nuvèmmulu u granu di u tulumeu anu da esse impiegatu, u stocku fù pigliatu, è a cose anch'elli examinati. Era ancu questu tempu quandu i ghjorni fighjini verdi - cum'è a vechja scuola di i zitelli di a Esposa di Usher's Well hà dichjaratu cum'è sece "Martinmas, quande notades eranu longu è scuru".

Martin de Tours hà urigginatu era un suldatu romanu, nascutu à ciò chì avemu cunnisciutu cum'è Ungheria in a primu mità di u 4 ° seculu. Invece chì anu interessatu in u Cristianu ancu in a so ghjuventù, era statu battezu comu un adultu è sùbbitu sceglie a vita d'un ermitau è monacu. Cunnisciutu cum'è un omu tipu chì guverna una vita simplita, era vicinu à 371 accoltu cum'è Bisacciu di Tours .

Ellu murìu ntô 397.

A legenda quasi tutti sapi da Saint Martin hè chì curreva a so mantellu à mità nantu à una freccia nuttata fridda, per esse partita cù un garbatu. Per sta scelta bona d'aduranza, era statu ricunnisciutu com'è un santu di Ghjesù stessu, cum'è a leggende cumu dicenu - ancu cuncidi chì insistia chì Ghjesù era u bacchante, perchè sguardi nantu à l'alleys fogghi in cerca di l'omi santi. Parechje rapprisentazione di San Martino (un motiu assai amicu in l'araldica civili in l'area catolichi di l'Europa) fighjemu in l'attu di tagliaraghju è di sparta u mantellu. N'autra legenda averebbe Martin à gesura - chì quandu era statu fattu viscuvu, hà amparatu in un picculu fugliale nantu à una spluta ... sfurtunatamenti disturbava un wiede, chì dettu immediatamente è forti à proclamà a so presenza. Ùn era micca alluntanatu da u so divinu chjamatu.

Saint Martin com'è Patron è Calendar Marker

Oghji, Saint Martin hè ricurdatu principarmenti per a so carità (per esempiu, u mantellu), è a so amici à i so cumpagnie umani, particularmente i zitelli. Hà diventatu u patronu di i poviri è l'alcoolichi (in i dui casi cunzidiravanu utili in a strada di ricuperazione), cavalleria è equestri (per u ghjornu di u ghjornu), cavalli in generale, gansi, usteriaghji è vignaghjoli. Hè cunsideratu cum'è a patrona di Francia è i Guardi Pontificia Fussari

A festa di Martinmas fù celebrava prima in Francia, diventata principarmenti in uceanu per l'Germania è Scandinavia, è finu à l'Europa di l'Est. Hè cunsideratu cum'è un santu pan-europeu è un "ponte" trà l'est è l'ouest.

Cum'è un calendariu di marcatu, u San Marti di u Ghjocu significanu a fini di l'annu agraru è a sesta finali di l'annu. Tempi faciuli ... è in u Medievu u tempu di sdighjunu u 12 di nuvembre, durau per quaranta ghjorni tradiziunali è cunnisciutu com'è "Quadragesima Sancti Martini". E persone manghja è beviru una ultima volta prima di u fast.

Questu hè stata facilitata da a preparazione agricula per l'invernu - a maiò parte di l'animali sò stati evaluati quantu à e so possibbi di survivanza è di l'utilità futura, quelli chì ùn anu micca avè u gradu eranu uccisu è a carne priservatu. Cusì l'alimentu era disponibile in bundanza per questa ora - simili à u Celtic Samhain .

L'oca eranu ancu ghjustu cum'è fattened, chì porta à a sfruttazione grossa di l'spezie è l'uvasce di San Martino in u fornu.

In u calendariu ecunomicu (Medievali), u San Martin's Day hà marcatu u fini di u prughjettu. E femicili accuminciavanu à travaglià in casa è l'omi fora da u campu per i boschi. Hè avutu ancu u tempu quandu i novi contracti per u travagliu agriculu è simili èranu chjusi.

Un spessu spessu di un pocu di ghjornu insolite dopu a primi ghiacciati saranu ancu cunnisciuti com "U Veranu di San Martino".

U Dia di San Martino in Irlanda

Ùn ci hè micca una cunnessione diretta trà l'Irlanda è a Saint-Unità Ungarisa, ma u paese è a Parrocchia di Desertmartin in u County Derry u so nome dapoi direttamente. Saint Columba (o Colmcille) hè stata avutu visitatu l'area durante u seculu VI è hà fundatu una chiesa in u prugressu. Hè stata fatta principalmente com'è retirementu è chjamatu in onore di San Martino, chì basta nantu à a tradizione di u santu hè ermitau. L'irlandese "Díseart Mhartain" traduce literale com "Martin Retreat", u "desertu" di u nomu mudernu hè una versione Anglicizzata.

In i vechji tempu, i celebrazione irlandesi accuminciaru a vigilia di u San Martinu, cunfundendu a tradizione cèltica chì u ghjornu cumincià à a sundown ( cuntattate cù Halloween, se vulete ). U principale eventu rituali di San Martin's Eve hà sicuru riflessu tradiziunali pagani - u sacrifiziu di un gallone o anca, chì era permessu di sguillà. L'annu urigginariu puderia esse statu fattu capimazzu è poi purtatu in ghjiru à a casa, u sangue spurting è chì cubbi i designati "quatte cornelli" di l'abitazioni. In ghjorni dopu, u sangue hè coltu in un coltu è uttanu à cunsicri l'edificu. Dopu quì ... u ghjornu à u fornu!

Ci hè una creda in Irlanda chì a rota ùn anu attivatu u ghjornu di San Martino, perchè (cusì a storia passava) Martin hè statu martyred when tossu in un corrente di biduevule è uccisu da a rota di mulinu. Cumu avèndulu in quantu a storia puderia esse ... Saint Martin ùn era martiri è di i primi santi una di e pochi pocu per degne di morte d'a vieja età.

A legenda di u County Wexford conta chì a flotta pisciera era stata un ghjornu di San Martino, quandu u sguardi era osservatu camminendu à l'ode nantu à e barche. Hè ricuminatu à dalli à purtà à u portu più veloce, ma spessu u bellu è di e cundizioni di pesca. Tutti i pescaghieri chì ignoravanu l'addevu di u saint hà affucatu durante una freak storm. Tradizionalmente, i pescadori Wexford ùn spuntanu da mare in u San Marti.