Guida à a cità di Tours è i so Atracchieri in u Valdu di u Loira

Perchè Visite Tours?

L'attrazioni storichi di Tours aghjunghjenu a ghjente à sta Francia di Valle della Loira, situatu quandu u fiumi di Loire è Cher riunite. U principale paese di u Valle della Loira, hè cunvenu pocu più di 2 ori di Parighji da u trenu TGV Express. A cittadinu animada è particularmente cunnisciutu per una bona alimentazione è u vinu chì attrae à bundanza di persone chì viaghjanu ogni ghjornu à Parighji. Tours faci una base bona per esplorà i chateaux è i giardini circustani in questa parti di u paese di u Valle della Loira.

Se vulete più avanzate, fate u vostru modu à punente à Angers è i so attrazioni diversi.

A pupulazione di Tours hè circa 298.000 persone.

Uffiziu Turisticu
78-82 rue Bernard-Palissy
Tel .: 00 33 (0) 2 47 70 37 37
Uffici Web Turismu

Trasazioni di trasporti - Rail Station

Tour de l'Estazioni, locu du Gen. Leclerc, hè à u sudu est di u catedrale di u dipartimentu oppostu à u Centru di Cuncerti Vinci.

U Casu Vecchio è i Pilgrims

I ragioni antichi cità di u locu Plumereau; i so vie penseri restauratevanu a so prima gloria. Oghje questu quì hè u postu per i cafè di pavimentu è e persone chì viaghjanu in l'estiu, ma passeghjanu i chjassi più anguli è strati cum'è a rue Briconnet è u ritornu in a cità storica medievale. À u sudu hà truvatu una basilica romànica, u Cloitre de St-Martin è a nova Basilique de St-Martin. Avete in u locu chì ghjera una volta nantu à a grande ruta per u peligrinu à Santiago de Compostela.

St-Martin era un suldatu chì diventa viscuvu di i Tours in u 4 ° seculu è aiutau a diffondenza di u Cristianesimu in Francia. I so restu, scoprinatu in u 1860, sò in a cripta di a nova Basilique.

U Quarter Cathedral

L'altra parte antica, u quartier di a cattidrali, in l'altra parte di a rue Nationale, hè duminata da a Cathédrale St-Gatien (5 pl de la Cathedrale, tel .: 00 33 (0) 2 47 70 21 00; admission free ), un edificio gòticu extravagante con cantone drecori di u seculu XII chì copre l'esterno.

In i ghjorni daveru sò a tumba di u XVI seculu di Charles VIII è Anne di Bretagne di i dui figlioli è i vitrati.

Solu à u sudu di a cattidrali truvate u Musée des Beaux-Arts (18 pl Francois Sicard, tel .: 00 33 (0) 2 47 05 68 73; infosione, admission free) housed in l'anticu palazzariu di l'archevrinu. Ci hè un gemme per esse scupertu in i cullezzione, ma u puntu principale hè di passà per a successione di i salotti furnished 17th and 18th century.

U Priore è Rose Garden à St-Cosne

Fate u vostru modu 3 chilomitri à livanti di u centru à u Prieure de St-Cosne (La Riche, infurmazione). Avà una ruina romantica, u priore hè stata fundata in u 1092, diventendu un postu chì ferme nantu à a ruta per perigrintali à Compostella in Spagna. Quandu a famiglia riali hè vinuta per vende in Touraine, u priore hà floreu da visita di Catherine de Medicis è di Carlu IX. Hè assai impurtante hè stata prima chì l'avè ricivutu, u poeta più famosu di Francia, Pierre Ronsard. Hè stata quì per l'ultimi 20 anni di a so vita, è mutu in 1585.

Ci hè un musicu museu dedicatu à u poeta francese Ronsard, ma l'attrazioni principalu hè u rosaldu di l'ortu chì include u Pierre de Ronsard hà cambiatu in centu cintunarii di variità.

Mercati in Tours

Tours hà travagliatu ogni ghjornu minù micca u luni. Puderete dettagli infurmazioni da l'Uffiziu Turismu. I Mercatici per pruvà includenu u mercatu di u fiore è di l'alimentariu (u meseci è u sabbatu, Blvd Beranger, 8h-18h); u mercatu gourmet (primu ghjornu di u mesi, locu di a Resistenza, 4-10 a 10); u marcatu di antichi (u primu è u venerdu tercanu di u mesi, a rue de Bordeaux) è u sudu di l'anticu (maiò di u domiciliu di u mesi).

Ogni annuali inclusi u Foire de Tours (da u primu sàbatu à u seculu oghjunghje di maghju), a Fiera di l' Agliu è a Fiera di Basile (u 26 di ghjugnu), un mercatu di fiorci (primu domeniu di sittembri) è un mercatu di Natale (trè simani prima di Natale) . Tutti questi anu convertitu in più grandi attraversu in a regione.

Hotel a Tours

L'Uffiziu Turisticu pò aiutà cù i booking hotels. Hè bisognu à vultà à u situ web per offerte speciale, ancu chì parechji puderanu last minute.

Ristoranti a Tours

Truvarete un sciccareddu di i megliu ristoranti, bistros è caffè vicinu à Place Plumereau, particularmente a rue du Grand Marche. Per i boni i ristoranti o più posti lucali, pruvate a cattulica di a Nazionale.

Local Food & Wine Specialties

U Gargantua di Rabelais hè vinutu da a regione, cusì aghju bè di bè manghjate. U pezzu spiciale locale per fighjà in i restaurants include rillettes (ganso rossu o pate), andouillettes (tripe sausage), coq-au-vin à u vinu Chinon, u furmagliu d'u caprettu Ste Maure. 'Visita prunes', macaroni da i monacchi di Cormery è i frigate ( cunfetti ) amate da Rabelais.

Tende u vinu di u Paese di u Loira: biancu da Vouvray, Montlouis, Amboise, Azay-le-Rideau è vini rosso da Chinon, Bourgueil è Saint-Nicolas. Truvarete ancu vini rossi, bianchi è rosati certificati cum'è 'Touraine'.

Visiting Attractions beyond Tours

Tours si trova idealmentu postu per visità u Loire Valley Chateaux, chì ci sò e ligne di autobus è di trenu à chateaux com Langeais, Azay-le-Rideau è Amboise .

Se pensa à utilizà Tours com base, pochè andate più à i chateaux di Blois è di Chambord.

S'è interessatu à i giardini in lenza di chateaux, ùn mancu missu Villandry cù i so terrazze, giardinu di l'acqua è ristorante ortulti.

Scopre nantu à l'urganisazioni organizzati da l'Uffiziu Turisticu.