Miti grechi: Pegasus L'equivale

Pegasus, u bonu cavallu alatu di a mitulugia greca, veni da una tradizione litterata da criaturi hibridi - centauri chì sò a mità omu è mità cavallu, faunes - a mità omu è mezzo caprunu, furies è arpies - mità e migliori di carne stà pede, serpenti chì parle da a bocca di oraculi half-drugged cum'è a serpente è l'oraculu di Delfi.

Ma in u menagerie greca di criaturi mitichi, Pegasus hè unicu.

Ùn ùn parlava micca. Ùn hè micca un tragettante di tramutorii, cumbugliu o sfida à l'eroi di i so storii o di u diu in disfressa pruvatu à seduce donzelles giovani. Quite semplice, Pegasus hè un stallion biancu bellu è bravu chì duverà cumpatittamentu è senza dumandà per i cavalieri chì l'ammansenu. Hè un cavallu chì hà e caratteristiche persona à associate cù cavalli - forza, fideltà, veloce.

Siccome hè una differenza trà Pegasus è a vostra varietà equitiva di giardinu; Pegasus hà parechje volte alti di piuma è si pò volare.

Pegasus e Bellerophon

Pegasus hè intravessu à parechji historii mitulogichi, ma u principale hè nantu à a so captura è di l'avventura cù Bellerophon. Bellerophon era, per tutti i cunti, un pocu di un zitoggianu chì si metti in un locu di moltu di messing around with una dama chì ùn deve mancu averebbe messe perte - a mòglia di un re. Ella abbitava e dissi.

Chì cun una cosa è l'altru, Bellerophon hè stata quarchi impiegà impositu da quale ellu puderia scambià o muriri (quessi stori sò parti di u mitu di Bellerophon - per un'altra volta).

Bellerophon fù mandatu per fallu a Chimera, un firocheru monasteru di respirazione di u focu cù u corpu di una capra, a capu di un lione è a cuda di a serpente (unu di quelli hybridi avemu avemu spiatu prima). In u caminu nantu à a so strada di l'heroe, si cunnosci un vitturinu di Corintu chì li disse: Hà avutu a catturà è ammansa u cavallu alatu per fà a so cumpagnia.

U cavallu aziende ghjittò vicinu à a Fountain di Peirene, alimentata da una primavera Pegasus s'hè alliberatu, chjappà in a terra cù i so pècure. L'eroi avissi bisognu di l'aiutu di Athena, vidìannulu.

Bellerophon durmiu in u tèmpiu di Athena è hà sunnatutu di una brida d'oru chì pudia piglià à Pegasus. Quand'ellu si svighjò, a ciuma d'oru era vicinu à ellu. Comu predice, hà truvatu Pegasus vicinu à a so fontaine, cunghjuntatu è sbarcatu è si stalla à scherzi a Chimera.

Brave Pegasus è u Monaco di Respirata

Per trattà a Chimera, Bellerophon hà criatu un grandu cubu di curu chjucu è u mondu nantu à a fine di a so spea. In Pegasus, accorse in u monstruu, u cavallu fidelu ùn murmuriu quandu avvicinavanu à a bocca di a foglia è daveru u so cunduttimentu friddu in u focu à a bocca di Chimera, a Chimera in modu affucatu, i so flames sgagiatu da u metal.

Dopu stu triunfu, Pegasus è Bellerophon cuntinueghja à parechje più avventure (cum'è noi avemu dicutu, una nova storia, un altru tempu), ma cum'è assai héulei mitologichi, l'ego di Bellerophon, alimentatu da tutti i so triunfichi, anu da manghjà. Decidiu ch'eddu devi esse un diu è si meritava un postu nantu à u Monti Olimpu, cusì ghjunghjenu nantu à u so coru di fiducia, Pegasus, per esse situatu à l'altri dii.

Zeus, a testa honcho nantu à Olimpu, hè offentera da u hubris di Bellerophon. Mandò un insiccante tienti per muzzicallu Pegasu chì si livò è ghjunghje à Bellerophon in modu chì l'eroi eretta in terra.

Pegasus è i Diu

Pegasus divintò un servitore di Zeus, rè di tutti i dii. In questu rolu, hà fattu u thunder and lightening from the celu à l'ordine di Zeus. Era ancu un cumpagnu di i Musi è à u duminiu si Poseidone, u so babbu, hà fattu u Mondu Helicon, a muntagna di Musi, cù i so pècure per affaccià a primavera Hippocrene. A muntagna, pari, era infaugula à u bursting point à e canzone di i Musi. Ci hè chì, in fattu, una tradizione chì suggerisce chì quandu allora Pegasus hà fattu u locu, l'acqua pura volontaranu.

A fine, Zeus accudò Pegasus per i so tempi di serviziu fugliale, diventendu in a custellazione in u celu di l'altru, chì porta u so nome.

Pegasus Origini è Connexions familiarii

Ci sò parechji historii d'urìggini diffirenti per u cavallu alatu, forsi perchè i precursori in culturi chì sò paralleli o quelli di prima di i grechi antichi. Studi di i cavalli alatu sò in l'imagineria Assyrian, in stori persiani - induve hè chjamatu - Pegaz - è in a cultura di i Luwian, un gruppu di lingua di Bronzu è di l'Età di Ferru chì populò parti d'Europa u Asia orientali.

In a storia greca, Pegasus hè struitu da Puseidonu, u diu grecu di u mari, è hè natu da Medusa, a gorgu cù un capu in i scherzi. Sicondu i leggimi più populari, quandu Perseus - un altru héuleu grecu - hà tombu Meduse chopping off a so testa, Pegasus è u so fratellu Chrysaor nascitanu, full grown da u so sangue scherzu. Nimu se ha intesu di Chrysaor in i stori cuntenuti.

Associazioni à Associazioni cù Pegàs

Ùn sò temples cunsacratu à Pegasus cum'è u cavallu alatu ùn era micca un diu. Ma hè assuciatu à u Monti Helicon, a muntagna di Musi, vicinu Kyriaki, un grande paese, circa circa migliori in terra di a costa nordu di u Golfu di Corintu. Hè quì chì a legenda dice chì hà criatu a primavera Hippocrene. U cavallu alatu hè assuciatu ancu cù a cità di Corintu, induve Bellerophon captu è hà tamedatu cù a Fountain di Peirene. A fontaine attualmente hè statu prisidutu è, se visitate Corintu, pudete circà nantu à Acrocorinthe, l'antica fortizza nantu à a cità. Parechji arcati è i rossi di i reservorii di a fontana sò in u nordu di u locu anticu.