Epifania

Un passaghju spirituale dopu à Natale

À u puntu di u 6 di ghjennaghju, u "doce ghjorni" di Natale vene ufficialmenti à u fini. Stu ghjornu, pigghia un significatu especial in Grecia. Eccu, ci hè una ceremonia especial di benedizzione l'acqui e di i vetbi chì l'arraggianu.

L'observanza muderna à Pireu , u portu anticu di Atena, adopende a furmazione di un sacerdote sparghjera un grande crucifixu in l'acqui. L'omi ghjovani curaghjani u friddu è compete per ricuperate.

Quelli ghjorni, a croce hè in generale annantu à una bella, una longa caduta assicurata, solu perchè l'annu di l'annu di a diversità di u bugadda hè qualcosa menu di u vulete.

Dopu u scogliu, i piscadori righjunali portanu i so barche per esse benedizzione da u prete.

Quale hè chì tuttu ciò chì hà da fà cù u Natale? A credenza ortugoxa dici chì era u ghjornu di u battèsimu di Ghjesù, è chì questu hè induve l'associazione di u ghjornu cù l'acqua.

Ma l'osservazione stessu pò prutezzione di a Cristianita. Ci era, in tempus romane, chì dicia chì era una cerimonia chì aperta l'epica di a navigazione. In ogni modu, cum'è qualsiasi pescadori greziu li puderete esse digià, quantu esse a data di l'apertura di u tempu di a navigazione hè definitu, ùn hè definitu micca u 6 di ghjennaghju, quandu u tempu pò esse tempura è l'acque sò in i più freti.

U ghjornu hè ancu dichjaratu chì hè a data di una festa di l'adventura imperatori, ancu annantu à i tempi romani. Possibile chì, cù offerte attendente per l'emperadoru, hè a razzi d'esegrima.

O ancu pudè riflettarete una survivalia di l'abitudine di dà offerte preziosa à mari, fiumu è spiritu di primavera per assicurà a so benevolenza o firmà a so intruduzioni. À l'Epifania, u kallinkantzari , l'spiriti maledicuti chì si dicenu à esse attivu durante i dòdeci ghjorni di Natale, cresce chì anu spedutu per u restu di l'annu.

L'Epifania hè ancu chjamata Fota o Fota, in riferimentu à u ghjornu chì hè Festa di a Luz, è hè ancu u ghjornu di u San di Agia Theofana. A parola "Epifania" significa u puntu più bassu di a lumera, o l'immersioni di a lume - quì "epi" significa sottu o sottu, è a sillabba antica per a lumera o brillanti, pha-, indica l'illuminazione. Dopu l'Epifania, ciò chì esse attu fattu à u solstiziu di u Winter, u principiu di u viaghju ritornu di u sole, avà esse apparenti è i ghjorni partenu per sente più visibile.

Mentre a furmazione più grande hè in Pireu, assai isulani grechi è i paesi custieri offerenu versioni più chjuchi di l'avvenimentu. Hè definitivamente un vacanze tradiziunale, realizatu da i grechi per elli, micca per i turisti.

Epifania Foto:

U zitellu nativu torna per l'Epifania
Una festa di l'Epifanà americana in a cumunità greca in Florida, induve aduani sò forte è Epifania hè un avvenimentu maiò in u calendariu di l'annu ..