Kalinikta: Bona notte in grecu

Ciò à dì à u finale di u ghjornu

Quandu si preparava un viaghju in Grecia, hè megliu di familiariserà cù a lingua è i costi lucali prima di andà. Sapemu à dichjarà (" efkharistó ") o di bagnu in grecu (" kalinikta ") puderanu un modu longu per fà un amici novu durante a vostra vacanze.

Saluti in grecu sò sensibilati di u tempu, perchè s'ellu vo dìcenu ò cume o addiu, avete bisognu di cunnosce a frase ghjustu per u tempu ghjornu di u ghjornu; furtunamenti, ci sò uni pochi cumuni entre saluti chì facenu più faciule d'apre l'grechi rapidamente.

S'ellu hè ghjornu, sera o notte, tutti i saluti inizenu da " kali ", chì generalmente significa "bonu". U tempu di u ghjornu hà dictama u suffissu- " kalimera " per u bonu ghjornu, " kalomi " à l'good evening, " kalispera " per a bona dopu, è " kalinikta " per una bona notte.

Un'altra manera più raru di dilla "bona notte" in Grecia, cum'è unu in u United States, hè di desiderà qualcunu " kali oneiros " o " oneira glyka ", chì hè distinatu à significà "dolci smariti".

Kalispera Versus Kalinikta: Finita a Notte in Grecia

Quandu si tratta di usà e saluti amici cù l'apprupriamente durante u vostru viaghju à questu paesi mediterreneu, hè impurtante tenite cuntu chì, "una bona notte" è "bona notte" puderanu esse utile intrudubile in i Stati Uniti, "kalispera" è "kalinikta" sò micca.

Greeciani quasi sclusivu usu di kalinikta per finisce una notte di notti prima di partenza da l'ultima barra di a notte o partendu à u lettu quandu si sò stati cun l'amici è a famiglia.

Invece, Greeciani usanu "kalispera" quandu surtendu un gruppu di pirsuni in un restaru di cunsumà capunanzu cù un altru gruppu. Essentially, kalispera hè utilizzatu in listessa manera cum'è "bonu ghjornu" è "bona dopu à a sera," chì suggerenu a continuazione di u ghjornu in casu di una finali à l'addiu.

Ogni manera di dicenu "Hello" in Grecia

Intantu l'amparera di risponde cù a frase adatta per a ora di u ghjornu hà prublemi di stampà i Greeciani chì si trova nantu à i vostri viaghji, sò parechje altri saluti cumuni è e frasi in l'articulu grecu avete probabili di scontru, sopratuttu se cumparza cù "kalispera". "

Sì avete solu vulete dì "hello" à qualchissia a vostra età si mette à un bar o un club, pudete dì " yasou ", ma se vulete affirmà rispettu, voi vulete dì " yassas " invece. Inoltre, ùn anu micca bisognu dumandate quarchi cosa piace per esse "paracca" ("piacè") è aghju aghjunghjendu a persona in risposta da dichjarà "efkharistó" ("grazie").

Quandu si vultate à vultà di i vostri amici novi, ci sò parechji manere di dì "addiu", cumpresi simpliciamente chì vulete una persona "bona dopu à a sera". Per d 'altra banda, pudete dinò "l'antisu sas", chì quasi se traduce à "addiu".

Sparti di sti frasi pò aiutà à rumputu u ghjacciu, l'apprendimentu di grecu sanu pò durà un pocu tempu. Fortunatamente, a maiò parte di u Gretianu parranu l'inglesi, è parechji sò disposti per aiutà à apre l'grechi, sopratuttu se manifesta u vostru interessu in a so lingua per avè sapè queste alioni.