Cumu Dite belli ghjornu in grecu

Una Gran Palabra per Start Your Vacation Days

Avete intesu "Kalimera" in tutta a Grecia, da u persunale à u vostru hotel à e persone chì vede in a strada. "Kalimera" hè adupratu di significari "bonu ghjornu" o di "bonu ghjornu" è deriva da u kali o calo ("bella" o "bona"), è mera da imera ("ghjornu").

Quandu vene à i saluti tradiziunali in Grecia, ciò chì dite depende di quandu avete dite. Kalimera hè particularmente per l'ora di a matina dopu chì " kalomi " hè raramenti utilizzatu, ma significa "bona dopu dopu". Intantu, " kalispera " s'intende à aduprà à a notte, è " kalinikta " hà da dì "bona notte" giustu prima di valla.

Pudete combine kalimera (o sèntenu cumminatu) cù "yassas", chì hè una forma rispittativa di salottu per quessa sensu "hello". Yasou hè a forma più informale, ma si trova un scantu di quellu chì anu più viejo o in una pusizioni di l'autorità, utilizate yassas cum'è salutazione formale .

Altri saluti in grecu

Familiarizzà cun noi chì parechji cumuzioni cumuni è di e frasi cumu possu di prima di u vostru viaghju à Grèzia vi aiutavà à svià a culture gap è forsi ancu di fà alcuni novi amici grechi. Per cumentzà una conversazione à u pede di u ghjornu, pudete utilizà saluti mensili, staggiunale è altri sensi sensibilizati per u tempu per stampà i ghjovani.

U primu ghjornu di u mese, intesa à sente u salutu " kalimena " o "kalo mena", chì significheghjani "un mesi felice" o "felice di prima di u mesi". Ddu salottu prubabilmente datanu di l'antichità, quandu u primu ghjornu di u mesi era osservatu com'è una festa sulla, un pocu cum'è i domesti sò in qualchi postu l'oghje.

Quandu surtì un gruppu per a sera, puderia usà una di e "fiancu di notte / sera" per esempiu di una farma benezza o simpricamente "l'antisu sas", chì significa "addiu". Tenite sempre presente, ma chì u calinnariu hè solu di verità di dà "bona notte" prima di spiaggia, mentre chì u calavane pò esse usatu in tutta a sera per esse funziona "vi voi dopu".

Beneficii di aduprà a lingua cù rispettazione

Quand'ellu viaghja à qualsiasi paese stranieru, rispettu di a cultura, a storia è a ghjente hè imprese, senza solu per abbandunà una bona impresione ma per assicurà chì avete un tempu megliu in u vostru viaghju. In Grecia, un pocu pudè longu u modu di quandu venga à utilizà a lingua.

Comu in l'etiqueta etichetta americana, dui boni frasi per ricurdari sò "paracca" ("per favvi") è "efkharistó" ("grazie"). Ricurdà à dumandà à nicely è dele grazie, quandu qualchissia vi offre qualcosa o furnite un serviziu vi aiuta per intrugliaru cù i lucali, è prubabilmente versite u serviziu megliu è trattamentu.

Inoltre, ancu s'ellu ùn puderete capisce assai grecu, assai persone chì vive ancu parlanu inglesi, è parechje altre lingue europeu. Greeciani vi apprezzà chì avete fattu un tentativu di cumincià per esse "kalimera" ("good morning") o se finisce una domanda in inglese cù "parakaló" ("please").

Sè avete bisognu di l'aiutu, dumandate à qualchissia s'elli parlanu in inglese, dicendu " milà anglicani ". Avereghjera chì a persona chì truviu hè ghjustu unfriendly, elli puderà fermera è aiutà.