Jama Masjid di Delhi: a guida cumplessa

Una festa prominente è una di e prime atraczioni turistiche in Delhi , Jama Masjid (a mezquita di u vennari) hè a mezquita più grande è più notu in India. U trasportu di daretu à u tempu quandu Delhi hè cunnisciuta com'è Shahjahanabad, l'illeghja capitale di l'Imperu Mughal, da 1638 finu à a so cascata in u 1857. Truvate tutte ciò chì deve bisognu di u Jama Masjid ta 'delle è cumu per visità in questa completa guida.

Situazione

Jama Masjid si trova in tutta a strada di u Red Fort à a fini di Chandni Chowk, a via di grandu butta caòva di a vaddi di a vella Delhi. U vicinu hè uni pochi chilomitri à nordu di Connaught Place è Paharganj.

Storia è Architettura

Ùn hè surprisante chì Jama Masjid di Delhi hè unu di i più belli esempi in l'architettura mogolica in India. Dopu tuttu, era fatta da l'impiraturi Shah Jahan, chì hà ancu urdinatu u Taj Mahal in Agra. Sta rigularità d'architettura andò in un spree di custruzzione durante u so regnu, è resultendu à esse considerata largamente com l'"età d'oru" di l'architettura Mughal. Notably, a mezquette era a so ultima extravaganza arkitettiva prima di fallu illu in u 1658 è era sussegwentement imprigiunatu da u so figliolu.

Shah Jahan hà custruttu a meschea, cum'è u locu centru di cultu, dopu a stabbilimentu di a so nova capitali in Delhi (si trasferì da l'Agra). Hè stata fatta in 1656 da più di 5000 obreri.

Hè dinò l'estatica è l'impurtanza di a mezquette chì Shah Jahan chjamava un imam di Bukhara (ora l'Uzbekistan) per preselisce. Stu rolu hè statu trasmessu da generazioni à generazione, cù u figliolu maiò di ogni imam in successione à u so babbu.

Minii settitali è duminii protubbusti, chì si ponu vedutu per chilometri, sò funziunalità distintiva di u Jama Masjid.

Questu hè riflette u stilu Mughale di l'architettura cù i so influenzi islamici, indiani è persiani. Shah Jahan hà ancu dettu chì a mezquette è u so pulpitu sò più elevati chì a so residenza è u tronu. Appena appellu chjamatu Masjid e Jahan Numa , chì significava "una moschea chì cumanda una vista di u mondu".

I costi di u livante di u livante, sudu è nordu di a mosche anu allora entralizazioni massivi (a faccia occidentali a Mekka, chì ghjè a direzzione di seguità pricà). A porta orientale hè a più grande è era utilita da a famiglia reale. Dintra, u patrimoniu internu di a mezquette hà spaziu per circa 25 000 persone! U figliolu di Shah Jahan, Aurangzeb, piaciu u disignu di a mezquette à tantu chì hà custruitu un simili in Lahore, in u Pakistan. Hè chjamatu u Badshahi Masjid.

Jam Masjid, di Delhi, hà servitu cum'è a mezquita riali finu à i mutini di u 1857, chì culminavanu à i britannichi acquistendu cuntrollu di a cità murta di Shahjahanabad wara assedju vjolenti ta 'tliet xhur. A forza di l'Imperu Mughal avia digià dicisu annantu à u seculu precedente, è questu finisci.

I britànichi si avvicinau à ripiglià a mezquette è hà stallatu un capimachja d'esercitu, furzendu l' imam a fughje. Anu minacciati di distruverà a mezchemette, ma finiscinu a torna com'è postu di cultu in u 1862, dopu a petizioni per i residenti Musulmani di a cità.

Jama Masjid cuntinua à esse una moschea attiva. Invece chì a so struttura ferma gloriosa è dignificata, u mantenimentu hà abbandunatu tristi, è l'oghjaghjane è i vittorie viiculinu l'aria. Inoltre, parechje turisti ùn sanu chì a mezchezza offri sacri relitti di u Profeta Mohammad è un anticu trascrittu di u Quran.

Cumu visita a Jama Masjid di Delhi

U trafficu in a cità vechja pò esse un pesadore, ma furtuna, assai di questu pò esse evitata cù u trasportu di u Metro di Delhi . Questu hè più faciule in u magiu 2017, quandu a Line di l' intreprissioni di Metro di Delhi hà apertu. Hè una estensione suterra da a Violeta Line è l'Istambul Metro di Jama Masjid accetta l'accessu direttu à a principale di a mezquita 2 (à u mercatu di Chor Bazaar). Tali l'ultimu cuntrastu cuntenutu tra l'anticu è l'anticu!

A mezquette hè apertu à ghjornu da l'alba à u sughjornu, solu da a sera di u nordu à 13:30 a quandu i preghje sò tenuti.

U tempu ideali per andà hè primu di a matina, prima chì l'affullanze arrivanu (avete ancu u megliu pianu per a fotografia). Fate qualchì avvezziunatu particularmente concerti nant'à i venerdi, quandu i devoti cullèghenu per a preghiera cumuna.

Hè pussibule entre entre la mezquita di qualcosa di i trè porte, ancu a Porta 2 di u livellu orientale hè a più famosa. Porta 3 hè a porta di a nord è a Porta 1 hè a porta di u portu. Tutti i visitanti devenu pagà 300 rupee "camera fee". Se vulete sgrossà una di e torreti di minarette, avete bisognu à pagà extra per questu. U costu hè 50 rupee per l'indi, mentri i straneri sò cum'è 300 ricuperi.

U calzature ùn deve micca usatu in a mezchia. Assicuratevi chì ti veghjanu in modu conservadoru, o ùn devi micca permessu. Questu significa chì copre a testa, i peri è e spalle. Vesti è disponibile per cumercii à l'entrata.

Fate micca un saccu per trasfurmà i vostri scarpi in dopu a rimolivia. Hè assai prubabilmente, qualchissia vi prupone e fòrmanu à lascià à l'ingrata. Inoltre, questu ùn hè micca obligatori. Sì i viaghjate micca quì, avete da pagà 100 rupee à u "guardiatri" per tornà più tardi.

Sfortunatamente, i scams sò in bundanza, chì parechji turisti anu spunziatu l'esperienza per elli. Fate esse obligatu di pagà a "tarifa di càmera", rigurevvi chì sia avete una camera (o cell phone with a camera). Ci hè ancu raporte di e donne chì sò furzatu à vèstinu è pagà per robbi, anchi si sò apprezzati in modu digià.

E donne chì ùn sò micca accumpagnati da un omu puderebbenu avè pensatu à duie volte à cullà nantu à a torre di minaretu, cum'è qualchì parch'elli sianu disposti o assicurati. A torre hè assai ristretta, senza a tanta chambre per mutu passau altri pirsuni. Ciò chì hè più, a vista maravigliosa da u cima hè sfruttata da una grillaria di sicurezza di metalli, è i stranieri ùn pudere micca truvà vale u pagaraghju u prezzu.

Sperate pronta per esse "guidati" in a mezchia. Hanu dumandate una crescita di pesu si accetta i so servizii, cusì hè megliurà ignite. In u stessu, se à dà à l'adddugliu, ci sò assai più chì sera squadre è dumandà u dirittu.

A zona fora da a mezcheva realtà vene in vita à a notte durante u mesi santu di u Ramadanu, quandu i musulmani si ritruvanu u so fastidiu di u ghjornu. U viaghjatoghji nantu à e gastrunomi nantu à e manufattia sò realizati

In Eid-ul-Fitr, à a fine di u Ramadan, a mezquette à ghjocu à a capacità cù devoti chì vènenu d'offre un priculu especial.

Cosa cosa di Else to Do Nearby

Sè vo site un vegetariano, pruvate l'eteriativi in ​​ghjiru à u Jama Masjid. Karim's, oppostu Porta 1, hè un icònicu Delhi restaurant . Hè stata in cummerciale da quandu 1913. Al Jawahar hè un altru rinumatu rinuminatu vicinu à Karim.

Sò famiti ma vulemu per manghjà in più più altu? Testa à u Muratu City Cafe & Lounge in una mansione di 200 anni in una cammara di minuti cammindu à u sud da Porta 1, longu per Hauz Qazi Road. N'autra opzione più caru in a Cità vechja hè u Lakhori restaurant à Haveli Dharampura, ancu in una caseruda bella restaurazione.

A maiò parte di i turisti visitanu u Fortu Redu incù Jama Masjid. In ogni casu, u tarifu di accusazione hè una 500 rupèsni in pendita per persona per stranieri (sò 35 rupee per l'indi). Sè vo site di cunsiderà annantu à vede Fortu Agra, pudete vulete saltà.

Chandni Chowk hè immobbilmente fugliatu è incruciatu, cù i persone è i veiculi. Hè sempre vale a pena viaghjà! Foodies diventeranu u prucedimentu di e culleghju di culleghju à qualche di questi pezzi.

Sè vo site interessate à fate qualcosa di u bughjone in Old Delhi, verificate u mercatu di a spezia più grande di l'Asia o di casi a Naughara.

Altre attraversu vicinu à Jama Masjid include l'Hospital di Charity Birds in Digambar Jain Temple in fronte à u Red Fort, è Gurudwara Sis Ganj Sahib vicinu a Chandni Chowk Metro Station (questu hè quandu u novu gururu Sikh, Guru Tegh Bahadur, hè decapitatu da Aurangzeb).

Sè vo site in u vicinatu di un domu di a sera, observe un partitu tradiziunale liberu di u lettore traduttu indianu cum'è Kushti , in u Urdu Park vicinu à Meena Bazaar. Si sviluppa à 4 ore

Hè facilitu di sèrvenu oghje in Old Delhi, cusì piglià a piglià una visita guidata di caminata si u vulete scopra. Certi orizatori famigliali chì offrenu chjamaghji include Reality Tours è Travel, Delhi Magic, Delhi Walks Food, Delhi Walks, è Masterjee ki Haveli.