U Sensu Reale di u Salutu "Yasou" in Grecia

I residenti di a Grecia spessu salute à l'altru cù un " yasou " amichevale è casuale ( yasoo / yassou ), un termini multiuso chì significava "a vostra salute" in grecu è significatu di impignà un benessenu di a bona salute. A volte, in ambienti informali cum'è una casu informale, Greeciani puderanu ancu esse "yasou" da a manera chì i Americani dicinu "cheers".

Per d 'altra banda, in un locu formale cum'è un ogettu restaurant, i Greeciani usanu aduprà " yassas " formali chì dicenu oliu, ma puderanu usà " raki " o " ouzo " per toasting a drink in un locu tradiziunale.

In altre parolle, yasou hè cunsideratu casuale chì yassas hè cunsideratu cum'è una manera più rispettava di dicenu "hello". Greeciani anu spessu affruntà i campagnoli più ghjovani cù yasou mentri riservà iassas per salutà l'anziani amici, acquisti, è membri di famigghia.

Sè avete a pianificà à visità Grèzia, pudete esse espertu chì i Gretini in a industria turistica uttene solu per esse l'usu di yassas quandu si tratta à i visitatori. Per quelli chì travagliendu in ospitalità è servizii servizi, i turisti sò cunsiderati ospiti è onorevoli.

Altre Tradizioni di Saluti in Grecia

Eppuru ùn avè micca truvà assai difficultà à cumprà un Gulercanu chì parle ancu in inglese, avete ancu devenu esse salutatu da "yassas" quandu si puscia à un locu o un check-in à u vostru hotel.

A cuntrariu di Francia è di parechji paesi europei, a ghjamba, chì ghjè baciale per signu di salutazione, ùn hè micca a norma. In fattu, secondu cumu induve andà in Grecia, hè in parechji cunsiderate troppu in fronte per usà stu gestu.

In Creta, per esempiu, l'amichi femicili anu da scambià bracole nantu à a mucula, ma hè cunsideratu cum'è un rude per un omu di saludarà à quellu altru in questu modu, s'ellu ùn sò micca rapportati. In Atene, invece, hè cunsigliu cum'è brutale per aduprà stu gestu nantu à un strangeru tutale.

Inoltre, à u cuntrariu in l'America, strincinghi e mani ùn hè micca una forma cumuni di salutazione è ùn deve esse di fà in modu chì un Greecian ùn si estende a manu per voi prima.

More Ways to Say "Hello" è cunsiglii di viaghju grecu

Quandu vene à a preparazione per i vostri viaghji à Grèvi, avete vulete familiariserà di sti costumi è tradizzioni, ma pudete ancu vulsutu sfigurate nantu à certi parole e parolle grechi .

I greci anu usatu kalimera per "u bonu ghjornu", " kalispera per" bona sera, " efcharisto per" grazie ", parakalo per" piacè "è quarchi voti" grazie "è kathika per" I am lost ". Anche si trova casi tutti in l'industria turistica parla almenu un pocu d'inglesu, pudete sorprenderà u vostru uspende si utilizate una di sti frasi cumuni in discussione.

Quandu si tratta di capiscenu a lingua quandu avete in Grecia, anu ancu avutu bisognu di familiarizàvi cù l' alfredu grecu , chì puderà vede nantu à i carte di strada, cartelli, menus di restu ristorante, è scritture quasi annunziate pare in Grecia.

Quandu cercate e vols à a Grecia è in Grèce, puderete prughjettà à inizià i vostri viaghji in Atene (ATH), è da quì, pudete fà un di parechje persone di ghjornu in a regione.