2018 Navaratri Festival Guide Essential

Un novu Night Festival Honoring the Mother Goddess

Navaratri hè un novu festa di noite chì anu honori à a Morte di a Dede in tutti i so manifestazioni, ancu Durga, Lakshmi è Saraswati. Hè una festa chjera di cultu è di ballu. A festa culmina cun Dussehra , a vittoria di u bè nantu à u male, à u dicèsimu ghjornu.

Quandu Navaratri?

Normalmente à a fini di settembre / in uttroghju nantu à ogni annu. In u 2018, Navaratri cumencia à u 10 d'uttrovi è finisci u 18 ottobre. I posti di u festivale sò determinate da secondu u calendariu lunar.

Scopri u festivale di Navaratri in i futuri anni.

Unni hè celebratu?

A festa si celebrà in India, ma in modu diversu. U celebrennu famigliali più famosa è Navaratri si pò vedà in l'india occidentali, in tuttu u statu di Gujarat è in Mumbai. In Bengala Occidentale, Navaratri è Dussehra sò celebrati cum'è Durga Puja .

Cumu hè celebratu?

In l'uccidentale à l'India, Navaratri hè celebrata cù novi nuttati di ballu. I dances tradizionale di Gujarat, cunnisciuti da garba è dandiya raas , sò realizati in circles cù ballarini vestiti in vistimenti colorivi. I picculi staghjusi decorati chjamati i dandiidi sò usati in u dandiya raas.

In Mumbai, u ballu pigghia l'estadii è i club in tutta a cità. Mentre chì certeci di questu mantene un sapori tradiziunale, l'intruduzioni di discedi dandiya hà datu a celebrazione di Navaratri di Mumbai un attore glamour è mudernu. Oghje, e persone anleash their dancing a fusion of beats remixed e pop rock indiano.

In Delhi, a funzione di i celebrazione Navaratri sò i travaglii di Ramlila chì si sò scritti in tutta a cità. Eppuri di torre di u dimòniu Ravan sò inturniati cum'è parti di sti prestazioni in Dussehra. Sicondu a mitulugia induva in u Ramayana, à u principiu di Navaratri, Rama rescouse à Dèa Durga per esse garantitu u divinu pudere di morte Ravan.

Hà ricivutu u so putere nantu à l'ottu ghjorni, è, finarmenti, Ravan fù vagnatu in Dussehra.

In l' india meridionale (Tamil Nadu, Karnataka è Andhra Pradesh), Navaratri hè cunnisciutu com Golu è hè cilibatu da a mostra di i pupi. I pupi sò simbolii di u putere feminale. Sò posti nantu à scalti numerate (in solitu trè, cinque, siete, novi o 11) chì sò stati cun tavuleti di lignu è decoratu. Duranti a festa, e donne visitate l'abitazioni di l'altri, per vede u screnu è cambiai documenti.

In Telangana in l'india meridionale, Navaratri hè celebrata com Bathukamma. U festivale di fiori hè dedicatu à a Deusa Maha Gauri, una incarnation di Deessa Durga chì hè cunsiderata cum'è a vita di Diver è Dea di donna.

Chì i Rituali sò rializati duranti Navaratri?

À u cursu di i novi ghjorni, a Deessa M a (Deessa Durga, chì hè un aspettu di a Dea Pavarti) hè veneratu in e so forma. A vendetta, accumpagnata da i sirviziu, si mette in matina. Vesprini sò pè festa è ballu. Ogni ghjurnata hà un altru rituali assuciatu cù questu. Inoltre, principalmenti in i stati di Gujarat è Maharashtra, ci hè un costume di portanu culore di culore di u vestitu ogni ghjornu.

In Gujarat, un pignore di arcane ( garba o corpu) hè purtatu à a casa è decoratu u primu ghjornu. Hè cunsideratu cum'è a fonte di a vita nantu à a terra è una tinta diya (candela) hè tenuta in questu. I donne à ballà versu u pote.

In Telangana, a Deusto hè veneratu in a forma di Bathukamma, un arranzamentu farfugliu apilatu par simule à un tempio torre. I donne anu cantatu canzunadori antichi vitture i devocionale è pigliate i Bathukammas in prucessione per esse immersi in l'acqua in l'ultimu ghjornu.