9 Unforgettable Summerfest Shows

Siccomu u festival di musica di a grande parte di u mondu adupratu u so primu manifestu in u 1968, Summerfest hà avutu u privilegiu di introverzà i fanali à l'esperimenti inescuvale. A festa principia cum'è un esposizione mudificà in Milwaukee, in 35 posti, è hà cresciutu finu à u grandi eventu annunziatu ($ 18 per ghjornu, additional for Marcus Amphitheatre shows) in Henry Maier Festival Park, 200 N. Harbor Drive, Milwaukee. Ma invece chì a festa festiva oghje 11 ghjorni, i rigioni di u Summerfest di u annu sò 29 di ghjugnu à u 3 di lugliu è u 5-10 di lugliu di u 2016, è includenu 11 stages, hè una quasi impossible di a determinazione di i più riunioni nantu à l'anni.

Ricertamenti, nantu à u situ web di Summerfest, u bastone hà fatta u travagliu simplice sighendi sceglie per i primi mostra di Summerfest di u tempu.

Pigliate da un equipaggiu chì cunnisciere music à l'ultima nota, è hà statu intimatu cù a reserva è organizendu i manifesti.

Chì sò u Millale di u Best

1. Depeche Mode (1990)

A principiu di l'anni 90 anu l'altezza di l'esistenza di a bandu elettronica Brit, pumping out canzoni cum'è "Jesus Persunale" è "Pianu di a Verità". Brad Bertz remembre being there in a 11e fila per u so Tour World Violation (per marcà u "Violator "Album"); in u minimu di u viaghju di Milwaukee, Depeche Mode hè stata nantu à u palcuscenu per 2,5 hours ... plus un doppia encore.

2. Pearl Jam (1995)

Stu bandu di Seattle cun frontman Eddie Vedder hè stata grande in i 90 anni, è hè stata data di ghjornu, in giru d'altru l'estiu, cù dui data di Chicago (u 20 di l'annu è 22), cù stati cum'è "Daughter" è "Dissident". Sara McGuire era cusì cusì vultendu u Pearl Jam in 1995 per prumove u so album "Vitalogia", chì hà skidatu a scola per esse in linea per cumprà u bigliettu.

3. Paul Simon (1987)

Paul Simon hà fattu à Summerfest bastanti volte (1999 è 2006, più ricenti). U cuncerta in Summerfest in u 1987, in parte di a tour "Graceland", cumpresi l'amici di l'amicizia di Simon, da u Sudafrica, un dettu musical chì u fanàticu Scott Ziel remembra bè. Hè statu ancu u primu annu l'Amphitheatre Marcus era apertu.

4. Tom Petty e Heartbreakers (2013)

Ripetennu duranti u prucessu di a prufessiunale chì tutti quelli cunfigurazione à u Marcu avanti, pioggia o destinu, sta bandata di roccia tornonu dopu a mostra riescita in u 2006 è 2010. U Smithereens aperti. Cory Congemi ricorda questu a so prima volta chì vede a banda in diretta è, cum'è qualsiasi fanale di musica, sapemu chì hè una sperienza chì ùn scurdate micca.

5. Chjami (1992)

Ùn hè micca ogni ghjornu questu indie-rock band (da Manchester) viaghja i Stati Uniti In u 1992 anu passatu l'urganisimu in Summerfest, prima in a so vita, nantu à a stile di u so top-20 single "Weirdo". Catorce anni fa, Jen Paluso ùn crede ch'ella ùn esse scurdate di stu concerti.

6. Chicago di Terra, Vent & Fire (2009)

U fanciore di vita Chris Congemi hà cullatu cù u so papatu è di a famiglia sana à stu spettaculu in u 2009 per celebrà u so anniversariu-un trattatu duppu datu chì e sulle bè riunite per a tour di l'estiu di 30 città. (I dui bandi di roccia americani vanu ancu in ghjiru in u 2004-2005).

7. Prìncipe (2001 è 2004)

Hè triste per crede chì u prìncipi ùn hà micca esercitatu novu à causa di a so morti premature chì sta primavera passata. Ma in u 2004 hà accadutu un manifestazione in Memoria in Summerfest, capping off with a "Purple Rain", bellu spessu, invece di una volta di dui ghjornu à l'iniziamentu.

"Eppu ballatu finu à ch'e abbandunò", dice Gayelin Littell, unu di i so shows. Primu vistu u prìncipi in u 1985, l'annu di a so tour "Violeta Rain".

8. Eagles

Questu gruppu di roccia americana - chì u fundatore Glenn Frey hà mortu in gennau di questu annu-hè stata appiccicatu à u marcu à Summerfest in u 2002 è à u 2013. Clint Baer piacumu quantu ellu è a so moglia spusonu cun "ticket sfucatu" in u venditore dimustrà micca chì ùn eranu micca chì e imprudendu à tutte e finiscinu quandu hà dopu a tarrazza.

9. Buddy Guy (2011)

Questa statutu blues americana hè stata postu u 30 in a Rolling Stone Magazine's "100 Greatest Guitarists of All Time" -viste un manifestazione in Memore per Matt Cisz in 2011, chì si snuck in a prima fila per una vista megliu (è sonu). Dopu, in u 2015, Guy s'unì à i Rolling Stones nantu à u palcuscenu quandu anu realizatu à u Marcu durante Summerfest, unificà in "Champagne and Reefer".