A prutezzione di a costa di a più larga isula di u mondu: l'Australia

L'Australia hà più di 59.000 kilomitri di Pristine Coastline, 19 siti naturali e culturali di a UNESCO World Heritage site, abundanti attività salvatica è avventura. A terra di Oz possa bè assicurati naturali chì atraianu i visitori di u mondu sanu, ma sustene stu risorse hè criticu per u futuru di Australia.

Cumincià à a costa occidentale di uccidinaminu accumpagna à Exmouth, costa australiana di u corale nantu à u Oceanu Indianu.

U situ hè statu prima utilizatu com'è una basa militari durante a Siconda Guerra Munniali. Oghje pocu più di 2 000 annu sughjetti in u centru di centru si avvicina à i visitanti à sperienze u "Range à Reef" - U Parcu Naziu di u Capu Gride, cunghjii espectaculares è cun natura fugliali cuntrastate da a costa Ningaloo, chì hè statu inscritu annantu à a lista di u Patrimoniu UNESCO da a so natura bellezza e diversità biologica.

U Ningaloo Marine Park pruteghja a 260 km fringing reef offApplieda di l'Australia in u nordu di u litorale nord è hè casa di 200 spezie di corallo duru, 50 coralli arnessi è più di 500 spezie di pisci, inclusi manta rays, tartaruga marina è u tarantella di i balenieri in puchintre. Solu un brevi caldi, i visitori si pò esnagliu di e lagune in Coral Bay.

Ma s'è no avemu parlatu sistemi di tirzu, hè difficiule per ignurà a Great Barrier Reef, cun qualchissia unu di l'attraziu più emblematicu di l'Australia. Pudete scaccià, pudete scopre, vela o ancu piglià un pianu di u mari nantu à u labirintu di 3000 scoglii di corallo è più di 1000 isule.

Hè assai grande chì pò esse vistu da u spaziu ultratu.

Vidimu a David Stielow, Managing Director di Explore Whitsundays, chì "A Great Barrier Reef hè patrimoine mundiali ... hè u sistema di coralli di coralli in u mondu ... hè 2 000 km long è hè una cumminazzioni di scogliera è isuli nantu à tutta a costa di Queensland ".

Per sapè infurmazione, vede a nostra video entrevista cù David quì.

L'Australia hè travagliatu per implementà u Reef 2050 u Pianu Long Term di Sostenibilità, chì serve com'è pruprietariu per a prisirvazioni di a Great Barrier Reef, perch'ellu ferma un maravore naturali per i ghjinirazioni per vene. Quasi 60 000 kilometru di costa, u pesci di mare hè una parte impurtante di una dieta di l'Aussie, è parte di esse sustinevuli sourcing food local è vinu.

Chefs cum'è Allistair da u resort di lussu, Qualia, in l'isula di Hamilton Islandi selezziuneghja i prudutti di u lucali di u paese lucrativi lucali di tuttu u paese per i so invitati, "Avemu uni pochi varietori diffusivi d'ostriche traversu u paisanu. È sò tutti tipi di sfarenti in u so modu ... Tazmania hà un pruduttu di qualità è l'ostricultura hè un di elli.

Scopre più nantu à u sughjettu di sustegnu, vedi u nostru intervi cù u Chef Allistair.

A hippie chic surfer town of Byron hè cunnisciuta micca solu per i platti abbastanti, attività outdoor è i so balli, ma hè in prima di u muvimentu di alimentazione locale.

Avemu visitatu i chefs populari di Sydney, i Tetti pezzi blu in TheFarm, oparà in Byron Bay, chì hà pigliatu u muvimentu "farm à table". Sentu davanti à u chef è unu di i patroni, Darren Robertson per parlarà di l'ispirazioni sottu u nutili sirvutu in a splutazioni.

"L'idea hè di utilizà l'ingredientu tutale è utilizate ciò chì avete solu spurtatu in u spartitu".

Vede a nostra entrevista cù dui di i trè pezzi blu.

Dopu una matina à u mare, ioga in un barmaghju è u lunch in una splutazioni, aghjustemu à a maghjina di a television di Magdelina Roze per piglià in vestisce cum'è un locale in cuncepimentu di cuncepimentu lucali. Avemu visitatu l'eticu icona di moda australiana, Spell & The Gypsy Collective chì vende a ropa di i diseggiani lucali chì capturanu l'estilu di vita Byron è di "lussu casual, rilassatu, liberu è femininu".

L'unicu cuntinente in u mondu di u mondu è l'abbitanti amici sò travagliani assai per priservà i so sistemi di l'aria di u circondu, a pruduzzione lucali i so nutizie è u sustegnu di i so stylistichi di stili lucali.

Per sapè più infurmazione, scuprite u OhThePeopleYouMeet è aghju vede u nostru ultime video, Michaela's Map: Città di l'Australia.