Questu hè l'ultimu postu chì vulete cercà a so vulgarità

Oslo hà cunnisciutu una Reputazione per avè esse aggradèvule, solu per quandu hè in stu locu

Norvegia hè unu di i paesi naturali più belli in u mondu, ma quandu pensu à u mo tempu in a so capitale, Oslo, una sola parola veni da mente: Grey. Ciel greghja è acqua grisa; edificatori grisi è una cantina decigna d'alimentu grisgiu; espressioni grisici nantu à i riti di i populi è una chjesa grisa chì ghjera darrì di mia, mentre ghjunto à punente versu a bella città di Bergen u ghjornu ch'e partissi.

Per esse sicura, u postu in Oslo avissi da scrive à questu hè principarmenti grisu in u culore, da raghjunata di l'sculture di pedra chì dà a so petra.

Ma hè quì chì l'aspettu abbannanti di Vigeland Park finisci: Una festa erotica di a sessualità umana, hè sensu u locu menu avvolta in Oslo, è forsi tutti Scandinavia.

Storia di Vigeland Park

L'urighjini di Vigeland Park remontendu à l'anni 1930, circa trè decennii dopu chì Norvegia e Svezia dissolberu a so unioni, chì accettavenu a Norvegia l'indipendenza. Norvegia avà era ancu acquistà a ricchezza di l'oliu chì oghje oghje, per un qualchì regnu, a nazione a più ricca in u pianeta è un artistu chjamatu Gustav Vigeland era vicinu à l'apice - è, sfortunatamenti, a fine - di a so carriera è a so vita.

In u 1939, quandu Vigeland cuminciò a fabbricari sculture in un seculu di u Frogner Park di Oslo chì da u so nome, era più famoso per avè designatu a Medal of Prize Nobel. Ma mentri Vigeland avissi statu mortu da a fine di a dicina di u decenniu, hà avutu avà acquistatu infamia grazzi à l'scala massiva di a so riputazione, cunnisciuta in Norvegese, com Vigelandsparken .

Oh, è aghju cagiunatu chì quasi tutte l'sculture di u parcu divonu un kind nudity o sessu?

Sculture in Vigelands Park

Vigeland Park hè casa di 212 sculture, chì sò fatta di bronzu è granitu, è coperà una zona di più di 79 ettari. Evidutamenti, pudete passà un ghjornu sanu di scopra a celebrazione di Vigeland à u corpu umanu, ma qualchi sughjetti di sopra à l'altri.

L'articulu eròticu più notu in Vigeland Park hè u Monolitu aptumente chjamatu, un phallus di 42 metri è altu chì hè compostu solu di l'omini spusciati apicultori nantu à l'altri, cun primura particulare attente à e so persone trasparenti. Una altra famosa scultura in Vigeland Park hè Sinnataggen , chì dette un picciottu chì hè assai in còllera - è assai naked.

Cumu visità Vigeland Park

Vigeland Park hè facilitatu da alcuni di qualunqui ind'u Oslo, ma ricurdate di piglià trasportu publicu per fassi diritti (i taxi è esporatati in Norvegia) è u tempu (ancu si pudete camà, vi darà almenu una ora da a maiò parti di i posti di a cità ).

Per arrivà à Vigeland Park, passeghjanu a via di trammi di Oslo in l'estazioni di "Frogner Plass", da quale ... beni, caminate finu à ottene l'obelisks massimi fatte di l'omu nudu. Pudete vi veramente più simplice ch'è questu?

Una cosa sorpresa di Vigeland Park, chì hè particularmente sorpreneur quan cunzidira u costu generale di u viaghju in Norvegia, hè chì l'ingressu à u park hè totalment gratis. Adding to the awesomeness hè u fattu chì u parcu hè apertu 24 ori per ghjornu, chì hè particularmente piacevule durante l'estiu, quandu u sole pò stà rinfurzà finu à ottene dopu à mezzanotti.