Oslo Gay Pride 2016 - Norvegia Pride Gay 2016

Fighjatu in a cità più grande di u Norveġiu è scrive millenie di sustinienzii annu, l'Ossigenu Gay Prie d'ogni 10 jours in June, culminati incù l'avvenimenti di u ghjornu finali, chì include u Parcu Pride d'Oslo è Partitu d'Oslo Pride Closing Party. L'Ospitalu di Oslo diventendi da u 17 di ghjugnu à u 26 di ghjugnu, cù u 25 di ghjugnu 2016 a data di a grandi parata.

L'Ossigenu di Oslo principia u venneri, u 17 di ghjugnu, cù un grande Festa di Festa à l'bar Elsker.

À a pagina in lingua inglese in u situ web ufficiale, trovi numeri di tutte l'avvene, è queste anu da rigulari per l'organizadori di l'orgogliu. A parte di questu avvenimentu in Oslo vera in una seria di discussioni, travaglii è di discussioni, è sò stati in Pride House, à quale l'admission is free. Pride House hè apertu da u 18 di ghjugnu à u 24 di ghjennaghju.

Accuminciannu da u 19 di ghjugnu through the last day of Oslo Pride (domenica, u 26 di ghjugnu), ci hè un Espositu d'Artu Queer à Handverkeren (Rosenkratz Gate 7).

Quandu a semana si contene, i più grandi esdevenimenti sucetinu, accuminciannu cu l'apertura, u 22 di giugnu, di Pride Park , à traversu più di 60 000 persone passanu à u cursu di l'Ossigenu di Oslo. Carrughju ghjovi à u sàviu, duranti i ghjorni dopu è in notte (vede u locu ufficiale per l'ora precisa), Pride Park ammenta una seria di musicisti, avvenimenti di danza di DJ, è partiti. L'accessione hè libera, è u park siteghja in a piscina Spikersuppa à Eidsvolls Plass (Eidsvoll Square), già in u core di a cità - vicinu à u Palazzu Giudiziu è u Parlamentu Norvegianu.

Un cuncerta annu à u Pride Park hè a performance di u vennari di a night by rapper sue Silvana Imam.

U sabatu, 25 di ghjugnu, l' incurazione di l' Oslo Pride Gay Ritrattu à 1 ore, partendu à Gronland è passendu a strada per i strade di a cità. Pride culminò dopu in u stessu ghjornu cù u Partitu d'Oslo Pride Closing, durante quale un qualchì 2 000 celebrante saranu in Rockefeller Music Hall.

Circundendu circa 650.000 abitanti, Oslo hè a cità più grande di u Nordu è hè ancu u centru di u puliticu, culturale, di trasportu è arti di a nazione. Hè ancu una di e cità più crescente in Europa (a so populazione di mette estensita supira l'1,7 miliuna), è a cumunità gay cumu hà ancu cultivatu drammaticamenti in l'ùrtima durata - hè ancu più visibile ch'è sempre statu, ancu chì a vita LGBT in Oslo hè abbastanza chjachjata è faciule, è ancu intruduttamenti integrata à l'altri regni di a cità.

A pianificazione à visita in Oslo in train? Eccu cumu fà per fà cù un Eurail Pass.

Oslo Gay Resources

Pudete truvà assai per fughjassi nantu à a scena omosessuale in Oslo fiscatu a Nighttours.com Oslo Gay Guide. Inoltre, u situ di Scandinavia di u Circundante di u Meseta hè strumentu di i Gatti gay in Oslo chì vi pare u grande sensibilizazioni nantu à quale sia ghjucatu è divèrnanu in a capitale di a cità, cum'è si puderete guessà, assai di sti posti seranu cunfitturi imbarcata cù pruponini l'u Pride d'Oslo.

Organizazione turistica di Norvegia, Visita Norvegia, prodotta un settore di viaghju in ligna u viaghju in LGBT chì hè chjesa di cunsiglii è cunsiglii à visità questa nazione beni gay. Inoltre, l'associazione ufficiale di u turismu per a regione, Visita Oslo, pruduce stu primu imprimante per i visitatori LGBT à a cità, cumpletu cù ricunniscenza nantu à vita notturna è calendario di l'avvenimenti, è altre cunsiglii per i visitori gay.