Dove avè un lunch in Piazza di Spagna, in Oslo, Norvegia

Oslo , anche senza a più grande capitale di l'Europa, o ancu a Scandinavia, hè unu di a più faciule in circustanza è di fà affari. Prima, u so centru cummerciale hè relativamente compactu è hè un trasportu publicu excelbile chì hè faciule d'utilizà. Una linea di trene diretta vi porta à u centru di a cità da a terminal di arrivazione in l'aeroportu di Oslo (OSL).

Sicunna: quasi tutti parranu excellent English. In fatti, puderete annunziate più di lunch conversazione in inglese ca in u Norveġianu, cum'è a lingua cumuni cum'è questi affari da persona di i scandinavi.

Cusì aghjustate e dumandate e vostre necessità cù i ristoranti saranu cusì faciule cum'è in casa. Norvegia ùn usa micca l'euro; a valuta hè a corona, spessu scambia trà ottuvese à u dòbbanu.

Tutti i sti ustariaghji sò lucale è anu aperti per cena. Ma sò particularmente bè per clienti intrattenenti o discussioni nantu à u lunch.

Palmen
Impressi i clienti è stà sicuru d'un lunch in Palmen, in a Belle Epoch Palm Court intégrale à u coru di u Grand Hotel Oslo. U soffiu cupulatu di vetru, tappe teresa di tìtulu, fontana cintrali è parechji parli si parlanu d'opulence senza frizzante. L'atmosfera di u servitore correttu è a fine dining hè bellu adattatu per occasione suciale o cummerciale; puderete amandate e vie amici, CEO o capunieri coronati quì cù l'ugguali. Cumentu cù Steak Tartar, insalata di crayfish cù u farinata d'aurel e crino, o un sandwich d'un rìgule di facciata apertu, ogni cose bisognu prisentatu cù condimenti approprciati.

I pezzi principalu pudè esse filet d'halibut o di altri frutti di mare di mare in salsa di anca, o un confitu di legenda di pollo cun végisini staggine. Riserva una di i tavuli banchieri di felpa sottu a fontana, o una cantonima più privata in l'upper room.

Tjuvholmen Sjomagasin
A apertura di u Museo Astrup Fearnley di l'Arte Moderno hà signalatu a regenerazione di un vicinaghju di a strada di Tjuvholmen - Thief Island - in una scena animata di l'arte è una scena dining scene.

Un puntu di punti di l'ultimi, Tjuvholmen Sjømagasin hà sviluppatu rapidamenti in u marcatu di a rivuluzione calda di Oslo. Da u mumentu chì inserisce, allora l'acqui di e carburari è l'arvuli, a missione di u chef hè chjaru, per serve u pezzu di u mare frescu è più frescu è in modu creattivi artistii. Scegli i molle di biscuttante in u so semplice, solu da a biscera di mariscilla o cum'è un pappu di cunchju di langosta fresca, langostosi è muscoli steamed servitondu cù additivi è pane friscu. Ma hè stata verga à missu u sottu blending d'ingredienti lucali in insalati di mare è cose sopas dilettanti bramendu cun pagliaghji perfetti.

Lofoten Fiskerestaurant
In fronte à u portu à a fine di Aker Brygge, Lofoten Fiskerestaurant hè chjamatu per l'Isule Lofoten di u Nordu di Norvegia chì sò cunnisciuti cum'è a fonte di qualchi di i più freschi. Per i vostri paesi informali, fate un libru in una grande terrazza à strada larga. Se vi ricevi un gruppu più grande è vulemu una privacy completa, dumandate u chambre séparée. Invevendu a to table, i vostri stati cumercianu nantu à i pani di mare freschi di qualità. Cumbre di lunch cù ceviche di pettine cu avocatu è pumu, o a sopra d'fishe di signatura Lofoten addottata cù a pesca di u peschili è di i biscotti di u ghjornu.

Café Engebret
Osteria più anticu d'Oslo, Engebret Café hè in un edificio datatu da u 1700, è ùn sparte vi uttene a cucina norvegiana. U rinchju è sempre nantu à a carta, ma quasi tuttu u cambiu à riflettà a stagione - salmone salvaje è spruscus in a primavera è l'estiu, ghjocu salvaticu, l'agnellu è u funghi di u foresta in u castagnu. Quandu u tempu chì permette, u giardinu s'aprì, un locu pocu formale da l'internu storicu, ma ancu conduite à discussioni seri; sò longu siti di cunferenza populari per i capi pulitici è cumerci di l'affari.

Ekebergrestauranten
Ùn sò micca uttene à u distrughju cummerciale cintrali, u restaurant chì suprana u fjord da u ponte d'altitudine di Ekeberg sculture hè valuta in u curtu tramu o un taxi ride. Ekebergrestauranten hè stallatu ind'u un primu esempiu di u primu Modernismu, una stonda vila bianchica chjamata da l'architettu Lars Backer à a fini di l'anni 1920, si stende in una ricchezza notevale d'arti d'altri chì comprende sculture da Rodin, Dali è Renoir.

U Menu Norvegese mudernu hè sottu à l'insemi è i vede, è a cumminazione hè certe per impressionà i clienti è i culleghi cù u vostru gustu bonu.