7 Rockin 'Spots di Chicago Quandu u Regula Blues

Quandu si veni à vive musica - è quellu chì vede u megliu - New Orleans hà cunfittiti cù jazz . Nashville hè u locu per esse se circate tutti e cose di u paese . E nulla cità fa i blues hè megliu da a cità Ventosa.

Dopu u 1984, Chicago, in fattu, hà ritendu u festival di blues di più grande di u mondu , attraendu più di 500.000 fanne nantu à trè ghjorni ogni annu. Antichi intrattenesi anu cumpresi i piace di Bonnie Raitt, Ray Charles, BB King, Bo Diddley, Buddy Guy è Koko Taylor. Pruvvidente à chì Chicago hè u "Capital Blues of the World" hè u fattu chì questi artisti è altri anu dumandatu in numerosi posti in tutti i cità.

A Chicago Blues Experience , una spedizione privata, una facilità di 50,000 piazze chjesa, hè prisionata per abrir in a primavera 2019 vicinu à u Millennium Park . U museu cumprendi una sala di music live-live cum'è 150. In ssu mentre, quì sò sette di i meglii bars di Blu in Chicago, chì varieghja da un Grammy rivinitore di a legenda South Loop gem to a divey Logan Square in u salone chì cunta ancu u presidente Obama com un fan.