I 10 Best Jazz Clubs in New Orleans

U jazz era natu in New Orleans , cù e radichi chì ritrovu in Congo Square, induve l'Africani esclavoti in l'era coloniali putevanu cumminciari u domenica per ballà è cumprà canzoni. Accuminciau a piglià a forma com'è a cunniscenu in li parlatori di Storyville, à e carrughji induve bande di lughaiani marchjawu è sicondu linii furmate , è in leie di ghjuvelli di ballu cum'è u Funky Butt, induve Buddy Bolden rinsegna cù i so swinging blues.

U jazz in a cità di New Orleans hà veru accadutu a so apughjatu in l'era giustu di jazz, prima di a Great Migration è u Harlem Renaissance creat nous centri di jazz in Chicago, New York è in altrò, cù parechji megliusisti di a cità (Louis Armstrong è Jelly Roll Morton, per dui) chì abbandunani per pastizzi più verdi. New Orleans, sempre à l'avantguarde musicali, eventualmente divintò un R & B / famiglia di u primu paesaggio, è dopu una cità di funk, è dopu una cità di hip-hop, cun jazz esistenti in parti di i fringes cum'è l'anni longu.

Ma i tradizioni antichi ùn hè mai fatta. Ci sò brillanti artisti mantenenu u spiritu musicali di Sidney Bechet è King Oliver vintu, è assai di l'altri chì pusanu e fruntiere di u jazz in i modi più cuntenutiali. Vulete vede per voi? Fate e volta di alcuni di sti posti incredibuli è avete un eseguitu.