Hawaii Wedding Dress - Do's and Don'ts

10 "Do's and Don'ts" nantu à ciò ch'elli ponu quandu si maritavanu in Hawaii

A decisione di maritaru in Hawaii, hà sceltu u vostru locale , annunziatu a licenza di u matrimoniu , è avà hè ora di scelta di i vostri attire di i matrimonii. Una regula generale di u pulgami à vende per i tropichi "I do's:" Menù è più. Dopu tuttu, hè aggradèvule, assolatu è i vostri pezziunu prubabilmente in a salla.

Quì sò suggeriti "do's" e "don'ts" chì ponu fà u vostru big day cusì cusì cum'è questu memorable:

Fate

Scelta di stili ligerei è tessili. Per a casuzza chì significheghja siluette semplice in materiale aria, pensate strapless, spaghetti-strap, spalla o ghiacciata in chiffon, charmeuse, georgette di sera, prugettu, cuttuni, lino o organza.

Per u groom, i tradizziunisti ùn ponenu un vestitu in beige o in prugne di marinu o cruciveru, o rinfriscenu un vestitu pattu da una cammisa bianca o una cammisa di lino è una pantera khaki.

Embrace casual chic . Abbandunate e vestiti longu è capelli in casa. Parechji bassi in casate hawaii face fabulosa in un vestitu less mercifulu: Dammi d'iddi prufundanu un fiocenu tropicale in vestiti eleganti nantu à u ghjornu o vini in tulipani in tuguri tropu rossi such as magenta, turquoise o mango, mentre chì groomsmen vittendu vientu pocu in ghjurnale o caki Pantaloni bianchi cumminati cun una cammisa immubiliata classica d'Aloha in suttu beige o breezy blue (pensate Tommy Bahama) cù leis per fècenu i vestiti o bouqueti di dama d'iddi.

Pigliemu ghjochi tradiziunali. In i cerimonii tradiziunali hawaiana , a sposa si sdruce un vestitu chjaru falatu, chì pruduce in u ventu (ùn pensa micca ch'è u cumu ghjuvatu), è una corona di fiori ( haku ) invece di una velu.

U so sposu veste tutte biancu, troppu, tipicamenti una cammisa di pezzu è u pantale, cù una bandita colorata (spessu russa) versu a so cintura.

Aduprà u còdici di u vestitu . Ùn sò micca cunnosci di parechji mistieri di a casale chì vularìanu cundùcenu un vestitu di ballu è esmoquin alluntanatu à u Hawaii. À quantu vulete amà un affari furmatu, rilievu e regule un pocu è informate à l'omi chì u codice di vestitu hè "isula elegante". Questu significa chic sundresses per e donne è cammisa mussu ma senza capelli o ligami per l'omi.

Quelli offerte visitori flip-flops per una ceretta beach. Trudging through sand in high heels and wingtips is not fun. Se a vostra cerimonia hè nantu à a spiaggia, ponce cestine di viscose cù i flip-flops induve a via passe si trova a sabbia, cusì i invitati ponu esce da quand'elli ponu in u so postu senza arruinà i so scarpi o rutti un turmintu. Puderanu ancu incù bietetti se a sita ùn hè micca troppu caliente.

Ùn sì micca

Andate in tuttu modalità di princesa. Un vestitu ballu cù capasti di tulle sviamentu o un vestitu sirinale di satin d'una forma rimette hè in bagnu. Conveghjenza chì si maritanu à l'internu (è avete viaghjatu tuttu u modu à u Hawaii tropicale, perchè vo vulete fà?) Puderanu cherse sudatu durante a ceremonia è longa à cambià in una cosa più fresca è più còmea prima di a prima danza .

Spulze u bling. Sì avete maritatu nantu à a spiaghja, qualchi cristalli o scatuli in u scollu o a cintina riflettaranu a luz di u sole è l'aspetta belli, ma troppu pò, bè cum'è francamente, cessate.

Capà nantu à u make-up . Più travaglià pesante è luminoso di u sole è l'umidità ùn si mischjianu. Pianu di u vostru ghjornu di u ghjornu di cumpunimentu per errudirete di u latitudu naturali: una basa di lìquidu purta; un scucciu di rubio è bronzer; l'ochju di l'ochju chì ùn hà troppu chjucu, l'eyeliner e mascara (o pudete vede com'è un raccoon); è labbra blu invece di più severi.

Insist in black. Questu significa nisunu vestiti neri per dama di donna o visitatori femminili è senza cumbugliu in u pappagallou nìvulu o piani per i padri di cumpagnia o omi invintati. Fegite e invitati per abbraccià una paleta tropicale chì devendrà a ghjuvanza di culori giovani in i vostri ritratti di a festa.

Impurtate u vostru bouquet. Ancu s'è adore e rosè, creanu un pruduttu cù i spezii indigenous Hawaiian. I fiori, cum'è orchidiche, ginger, plumeria, heliconia, hibiscus è l'occhi di u paradisu sò vibranti, fragrances è abundanti.

L'autoru

Donna Heiderstadt hè un scrittore è scrittore freelance in autore chì hè stesu a so vita perseguite a so passioni principalità: scrivite è espluranu u mondu.