A casa più antica di Manhattan: Mansion Morris-Jumel

George Washington hà manghjatu quì, Aaron Burr durmìtta quì è un ghost still lives here

Ricorsu, a casa più antica Manhattan hà inspiratu un riutore di creatività. A più famosa trà l'artisti, artisti è chefs chì anu inspiratu da u bastimentu hè Lin-Manuel Miranda chì utilizava a Mansur Morris-Jumel mentre scriva u so musical smash-hit "Hamilton".

Cumpagnatu in u 1765 pè Robert Morris chì vultatu in l'Inghilterra quandu a Rivuluzione americana splende, sirvìu com'è sede per u Genghju George Washington durante a battaglia di Harlem Heights.

Dopu d'anni di trascuratori, a "casa vera Morris" hè compru da Stephen è Eliza Jumel chì vulianu moviri assai luntanu da a cità à a campagna bucolic di u Manhattan di u Nordu.

Oghje, u ghizzu di Eliza hè cresce chì anu perseguite a Mansion, issa parte di a Casa Històrica. Situatu vicinu à a Società Hispánica sottuvalada di l'America , a Mansion possa un vastu scambiu di prugramma dinamica per aduà l'uttori è i giardini. L'arti cuntempuraneu combina cun immubiliamentu di teatru immersivu cumu cuncerti, lectures è ancu i classes di yoga.

Lin-Manuel Miranda hà scrittu music per u spettaculu mentre è assittatu in a casa di Aaron Burr. Burr, u third vicepresidentu di Thomas Jefferson, spusò cù l'Eliza Jumel quandu avia 77 anni. (U matrimoniu ùn era micca un felice.) U primu vistu Miranda amparà a "Wait for It" di stizzione di strada nantu à i passi di a Palazzina di Morris-Jumel durante a festa di a famiglia annata.

Cù u so cumpagnu di teclica di Alex Lacamoire, Miranda ùn hà dumandatu à ùn avè micca scrittu nantu à i nostri telefoni, cumu avia scrittu annunziatu solu a scrittura di a canzone chì era sempre brutale. In seguitu in quellu ghjornu, era in Burr's bedroom, incisione i so pensamentu è idee.

Dopu avè lettendu littri in l'archivi di u palazzu, artistu è couturier Camilla Huey hà creatu "L'ama di Aaron Burr". Una seria di novi corsetti, ognunu personificà una donna era coloniale chì era in certi modi cunnessi à l'ex vicepresidentu.

A mostra abbicinò à a Mansione è u corset d'Eliza Jumel hè stata retrauta in u so cambre.

Pocu dopu a versione di film di l'autobiografia di Salomon Northup "12 Years a Slave" debuted, fù scupertu chì a so sposa, Ann Northup, avia statu un coccuperu in a Mansione Morris-Jumel durante l'anni di i so mariti. U schola Tonya Hopkins è u chef Heather Jones hà studiatu, preparatu è sirvutu un manghjà à a Mansion, inspiratu da i platti Ann hà avutu certa cunnisciutu è servitore.

Per visite a Palazzina di Morris-Jumel, piglià u C trenu à a 163a strata è camminate dui blocchi in u livante à a Terra di Jumel. Hè impossibile per miss a casa Palladian nantu à una muntagna, vicinu da stizzi marroni victoriani. Assicuratevi di verificà u calendariu di l'eventi, in particulari i sàbbatu, quandu ci hè una lista attiva di attività, è pudete fà cresce in un omu di u cast di "Hamilton". Pudete ancu truvà ghjunghje ghjosu chì spessu a venenu à scrive u sanu è cercà i signali di u paranormal.

Se visitate un domu, vi assicurà una visita in un blocu in u appartamentu di Marjorie Eliot in 555 Edgecombe Avenue. Doppu quasi 30 anni, Eliot hà rinnuvatu un salonu di jazz in u so salottu dumande à u luni à 4 ore. I ospiti chì includeu vicini è bundle di turisti francesi è italiani si pusonu nantu à sedia pate è fate uni pochi di dollari in u bucket di donazione.

L'artisti sò staggione di stagione è l'ambienti ci sò ritorni à i ghjorni chì l'edificu hè chjamatu "Triple Nickel" è a casa di luminei di u Renu di Harlem chì spessu mantendu salone di salone informale in casa.

È ùn mancate micca a Sucità Hispánica Hispanica di l'America , una trove di tesoros artisti di l'Spagna in Terrace Audubon. Piglia o pranzu in un di i restaurants di a dominica in Broadway o pruvà a pane bagnata in Bono Trattoria.