Cene à u Dune Restaurant à l'Ocean & Ocean Club à Paradise Island

A Bottom Line

Dune hè u locu ublee di u Ocean Club à u Paradisu in Bahamas , una prupietà sughjettu à u locu di l' Atlanti . U risturante hè a creazione di u famosu chef Jean-Georges Vongerichten è presenta una menzione interessante di fusione è l'ambienti eleganti è cunfortu cù maraviglii visitatori di a Spina di Caterina. Ogni prezzu pò relegate Dune à un alloghju spiciale per parechje, in ogni modu.

Visita u so web

Pros

Cons

Descrizzione

Reviżjoni di Guida - Réservation dune Restaurant à l'Ocean & Ocean Club à Paradise Island, Bahamas

Paradise Island's One & Only Ocean Club hè casa di u duminiu di Dune in Chef Jean-Georges Vongerichten, induve a cucina francese-asiatica cunfarà i sapori unichi di i Bahamas in un càlidate settinge dignità di questi statali di u resort di lussu.

A menzione hè questu più asiatica chì fusion.

Chef Vongerichten faci u largu usu di pagliaghja fresca è una sfarente di ingredienti tropiche in mantene cun situazione di u Caribe. U risturante hè ancu u so ghjiru stessu ghjiru à u corpusicali orgànicu nantu à i beni faciani manicurati di l'Ocean Club, è sta generosa hè utilizzata extensamente in i platti di Dune. Una larga carta di vini cuntene vini europei è americani.

L'Appetizer aghjunghjenu sopra à pesche di mare: u calamari crucianu served cun una salsa di limonu è pepite bianchi era una stella, intrecciata in u friefe più ridore è frittu frittu, era deliciosu ancu senza a salsa accumpagna. I fritteddi di cangreju di cilantroe di cibo nìvule sò strisciuti di strisci di clochi di crabmeat è d'herbes, sirvutu cù una periva endive è asia à u latu. A fondue di furmagliu caprunu hè stata servita cumparse cù frisee, cumposta cù pecane cristalize e vinaigrette di pepite, cum'è una mini salad. Chicken soup di lignu di coconut cù galangal è shitakes hè stata assai generosu di una versione di u tomba di Thai Tom kha gai - un pezzu più salatu è cume ch'e preferì, ma cù un significativu ghjornu di spezia chì apprizziu.

U patu piccu à Peking era riccu savurosu è inventivatore, sirvutu cù muscoli shitake stir-fried e lichteri, sprore è un confit d'chuchotti. Un altru vittoria hè a lucerne spinyata loca attraversata in sassa di curry aromatizzata, sirvutu cù bok choy è dolci, ripiene u platani chì supplienu u curry. U carnaval di vignaghjoli cù mushje ginger, è l'emulsione di caramelu è carolevuli era licurosu cù una salsa di aromaticu cumplessu, chì riflettendu a furmazione classica francese di Chef Vongerichten. A biagiota ecugraficu è cù u rufaru è a fondue di cipolle di dolce è cù i civelli dolci era nera è gustosa, siddu ùn hè particularmente eccellente.

Un must-do hè una parti di u rossu dulce. Oghje nantu à u rossu glutinoso, di corti, stu omenu à i mercati stradale di a Tailanda hà a so dolcezza da u latte di cocciare è hè steamed in banana. Sò reluctant to share - è tentatu à urdinà una seconda serve per dessert.

A decoru di u Dune hè elegante - ceilings cavernous, pantaloni louvre e rattan, pieni di tacchi è mobili di foglie scossu cù cunforme neutri sò accentati da tablecapes di cristalli, espresso è mandarin toni. Nascite cù l'area di l'autru ghjacciu, u drammaturale in u dining room offre una vista fantastica di l'uceanu da u cimiteru di u cantu di u mari.

U serviziu era attentu si - forsi appruptamentu per un locu di u Caribe - un pocu casual. Hè probabbilmente aiutu chì no eremu solu di trè partii di cena chì a notte, ma ùn mancà nunda di nunda.

I corsi vindìanu prestu, è u camero era informativu è piacevule. À una notte chiuviata, avissi avutu l'aiutu à paravane à a porta per u caminu da tornu à u vestibule di l'hôtel, ma quella era un scontru minore in una sera altri ghjorni amata.

Visita u so web

Comu cumuni in a industria di u viaghju, l'scrittoghju hè statu furnutu cù servizii di serviziu per a ghjustificazione. Mentre ùn hà micca influenzatu sta rivisione, About.com cree in tuttu di divulgazione di tutti i cunflitti di interessu. Per più infurmazione, vedi a nostra Pulìtica Etica.