Mont Gay Rum Distillery, Barbados

A Bottom Line

Munciali Gay hè unu di i distilleria più ricenti di u rinu in u mondu, è u so nomu hè quasi sinunimu con Barbados . Cù 1.500 rumeni di vendita di 167 m di milla di isula, a zuccarera hè una parte indiscintita di a vita Bajan, perchè l'appressu di a storia di a vanda hè sensibule di più cà solu mera turismu, ma in fattu una spidizione culturale.

Munti Gay Silver hè u rum biancu chì si miseranu biancu, mentri u famu Eclissi hè un pruduttu d'oru d'oru d'urricula perfetta per un rum è coke.

U Monti Gay XO, 8-15 anni d'età, hè un bonu rinu adattatu per sipping o mesturando boni cocktails. U Munti Gay 1703 è u Barracciu Notturnu sò cunfusioni di runi anziani per via più ghjustu.

Una visita per u centru di u visitante di u Gay Gaiare hè un attrattu d'attraversu per i visitatori di Barbados, salvu chì ùn piace micca rinu (è in u Caraibulu, quale hè micca?). A tour hè educatu è di prezzu, è a pruduzzioni dopu pruvari à l'annunzii di u mondu Gay a produttori di u rumore in u mondu.

Fabricante di u situ

Pros

Cons

Descrizzione

Guide Review - Mount Gay Rum Distillery, Barbados

I nostri ridrande, l'aromu di u liccetu senza disturbu strufinendu i mo sinus. Aghju tumbatu a mo testa da u jar è gasped. A sala ci pareva assai più chjaru.

A nostra guida turistiche di a nostra muntagna Gay Rum Distillaria riria. "U novu sett percentu di alcohol", disse. "Better than Vick's".

Ricacciatu di a mio sopravivenza, l'altri membri di u nostru gruppu sò ghjunghjenu à fricà i fraschi di distillatu, chì cuntene un pocu pruduciutu di rummu in diversi stadi di a maturazione è blending. U zuccatu miravigghiata di un bulbous, coperto di vapeur dalla cum'è un metal Heffalump. Un artifacte di a tecnica di rinu chì data da u 1700, u puchu resta una parte integra di u pruduttu di rossu di u Mont Gay, chì dà u licore un corpu u nudu maiori.

Emu mudatu per vede un video chì detalla a trasfurmazioni di u cane di zuccherinu in u rum blended in i piazzi, è finu à u locu di u monte Gay per esemplari di u pruduttu. Avemu pruvatu tuttu (tutta a ridisette ridìdica in a magazinu adjacente): u rumanzu Eclipse rum, u passione dolce di passion fruit è a crema irlandese-like "Punch Kuba". Ma u più eccettu era l'orgogliu di u Mondu Gai Rum: u mischju d'età 12 à 17 anni chjamatu Extra Old.

"Eccu à i pedi", u barmani disse quandu avete svigliatu i puntelli. "Ci hè più lente chì currendu i mariti, u migliore u rumenu". Aghju vistu u fluidu chjaru di u treaculu cedeu cun lamentu à u bordu.

"Avà degollate", disse.

U liquidu lavatu nantu à a mo lingua cù un sting pozzu, poi burst richly on my palatatu cù sapori di vellumella, amandula è quarchu. A suttilità era stupente; hà fattu quistione i mo preconcecczioni nantu à u rum. Ùn era micca un mezcladoru; questu era l'stella di u spettaculu.

U barman a vighjà cumu cunsevvi. "Un bon rum", disse.

I assicuta, e finita u vetru. Un bon rumulu Bona tour. Una passata passendu à aprendu (è sipping) a vanda di Barbados hè una ora felice, veramente.