Chì ghjè in u "Secret Cabinet"?

Hà solu statu apartu à u publicu da u 2000

In u 1816, una scandalosa guida cù illustrazioni era stata passata in modu in Francia. Scritti da u nomu Colonel Fannin, u titulu fu "U Museo Reale di Napuli, Esse Qualcuni Cuenti di Eroticu Pittura, Bronzes è Statues Contained In That Famous" Cabinet Secret "". Ancu era ufficialmenti pubblicatu da u museu archeologicu nativu di Napuli , l'autori Francesi cunfiscanu e distruttu ogni copia chì puderia truvà.

Trè anni dopu Francis I, Re di i Dui Sicilii visitò u museu è fù scantatu da e centu volte di falo splattered è tanti mosaici. Ellu iniziu a so mòglia è una ghjera figlia impressibile è urdinò i travaglisani sianu chjappiżi da a vista pùbblicu. Nisuna donna ùn hè mai rimpiazzatu per vede i sti travaglii, hà dichjaratu. Solu cavallu cù "standing morale ben cunnisciutu" puderia da quellu puntu entre u cabinetto secreto .

Quandu l'omini alemani è anglesi ghjucanu in Italia nantu à u "Grand Tour", u museu di Napuli fubbe diventatu una struttura frequentata. Per quellà soldi à e palme di u museu guardiani, l'omi puderamanu accessu à i tesori pornograti cumprati in u vestitu sicretu.

Done dunni vinia u arte eroticu?

U 24 d'Agostu, 79 EC, i citadini di Pompeii si cunvene à ciò chì deve esse statu un ghjornu in a cità pruspirosa romana. U Vesuviu eru chjappu è assimigliava a cità.

A lava fugida hà versatu nantu à i travaglii di a custruzione riparatu e strade, foglie à i furnuti è l'amatori in le so cameri.

I posti di salvatori anu tramandatu da l'Imperu Augustu, ma senza survitori, a cità hè stata borra da carte romain. In tuttu u Medievu è u Rinascimentu, i lucali anu saputu chì u situ hè stata quì, ma era pussibile d'accessu cum'è era chjoppulatu da rocci è foglia.

L'Excavazioni ùn principianu à u 1748, urdinatu da u rè di Borbone, Carlu III, perchè ellu dumandava l'antichi novi per a so cullizzioni persunale. I casernu urdinaru custruitu in u centru di a cità di Nàpuli (ora un patrimoniu da a UNESCO World Heritage) diventenu un repositore per e l'opere di articuli di Pompeii chì seranu vulnerable à i numerosi sauturu in u situ.

A cultura tutta di a cità romana è a vita privata di i so citatini sò sbuchjuli di a lava e rinfriscata à a vita. Frescu cù illustrazioni eròti eranu spugliati da i muri di i borduni di Pompeii. Millares di colti pendenti di falo, i ventu campane è i candileri sò purtati à u repositoriu di Napoli. I Scholars hà spegugliatu chì questi sò una volta di l'articuli di casa, spessu sottu oghje u Diu Priapu è anu utilizatu cum'è charms di bona furtuna o talismani di virilità è di fertilità.

In u 1849 u Ministru Secreto era bricked and sealed. L'accessu hè stata accettata in solu dui brevi termini in 150 anni. Infine, in u 2000, a cullizzioni si facia publicamente disponible à l'omi è donne. Dopu à u 2005, hè stata ufficialmente installata in u museu cù a so galeria.

Cumu vede u Secret Cabinet in Naples oghje

Ùn vene micca i zitelli per vede sta parte di u museu.

Hè à l'accessu pùbblicamente accessibile, u Gabinetto Segreto hà ancu una porta chjusu in fronte è un avvisu R-avè. A megghiu modu di vede hè di fà una appuntamentu in u mostru di ghjunti quandu entra à u museu. Hanu dumandatu u tempu è chì lingua preferite.

Sè quellu chì ghjè tardu è una tour ùn hè micca dispunibbili, verificate per vede s'ellu si porta chjude. In spessu ùn hè micca, è pudete camminà in ligna. Just close the door behind you to keep out the kiddos.

Museo Archeologicu Nazariu di Nàpuli

Piazza Museo, 19, 80135

Hours 9 am-7:30pm, u luni à u luni

Avete nutatu chì e galerie apertenuta è cercache senza avvistà è u situ web di u museu ùn hè micca assai utile. Fate à u cunzigre à l'hotel per chjamà è cunfirmà chì e galerie chì vulemu vede sò oghji. (039.081.4422149) In più di u Ministru Secreto, pianu di passà almenu 3 ore in u museu.

Hè a più grande collectione di l'arti classica in u mondu