U Teatru Municipale in São Paulo

Inauguratu in u 1911 è restaurabile in u tempu da u centu annantu, u Teatro Municipal de São Paulo è unu di i tesoru architettoniali di a cità è l'attrazioni culturali.

U teatru era creatu da l'architettu brasilianu Ramos de Azevedo è i studi italiani Claudio Rossi è Domiziano Rossi, inspirati da l' Opera di Parigi . E referenze baroccu sò assai in l'edifiziu, chì abitava una ricchizza di murale è i freschezza di tetti, colonnes neoclàssiche, busti, candelezzarii è stati cum'è Diana l'Huntress (1927) da Victor Brecheret, unu di i più grande scultori in a storia di u Brasil.

Ramos d'Azevedo (1851-1928), unu di i più grandi architetti in a storia di u Brasil, hà designatu ancu u Mercatu Centrale, Pinacoteca do Estado è Casa das Rosas , originalmente a residenza di a fede è u so figliolu, entre autri furamenti .

U teatru avia sottupostu una altra rinumette maiò in u 1951. U travagliu coordinatu da l'architettu Tito Raucht involucìu a custruione di novi pezzi in i zonii occupati per accasicate è a creazione di balconi.

I pittura di Oscar Pereira da Silva (1867-1939) sò trà i punti di più. U tèmpiu frescu in a Sala Noble custituisce una scena comedy di strada in Grecia antica.

I panni di culori ci sò un altru attrazioni in u so dirittu. Creatu di Conrado Sorgenicht Filho (1869-1935), chì anu ancu designatu i panni di vitralla in u Mercatu Centru, sò cumposti di 200 000 piezzu di vetru in 27 opere. I circa 14.000 pezzi sò stati ricuperati durante u prucessu di restaurazione chì durau quasi tri anni è culminò cù a reabria di u teatru in u ghjugnu di u 2011.

L'urganizazione hè stata aduprata cù un sistema elettronicu chì a fai più adequate for great productions. L'aranciu di cristalli in a cupola cintruzziali nantu à l'audienza cù sedi novi tapisate in u rossu, u culore più anticu identificatu com'è passatu storicu.

Fora di u teatru, a fontana inspirata da a Fontana di Trevi in ​​Roma hè un rigalu da a cumunità italiana in São Paulo in commemorazione di u 1922 centeniale di l'Independenza di u Brasinu.

U travagliu creatu da l'architettu Talianu Luiz Brizzolara incù una statua di u cumpusitore brasiliano Carlos Gomes (1836-1896), patronu di u teatru.

Highlights di a Storia Teatrale Municipal

U teatru fù inauguratu u Sep.12, 1911 cun una performance di Hamlet , una opera di cinque opera cù u cumpusitore francesu Ambroise Thomas, cù u baritone Italian Titta Ruffo (1877-1953), cunnisciutu cum'è Voce del Leone ("Voice of the Lion" ) in u rolu di titulu.

Teatro Municipal ospita a Semana da Arte Moderna (Feb.11-18, 1922), un avvenimentu pivotali in a storia culturale di u Brasilu chì iniziu u muvimentu Modernista. Maria Callas, Arturo Toscanini, Anna Pavlova, Mikhail Baryshnikov è Duke Ellington sò trà i famusi artisti prisenti in Teatru Municipal per a so storia.

U Café di u Teatru Municipale:

Aghjunghjite nantu à a café chì hà tornatu unu di i boni cuntempuri in u Teatru Municipale in a so funzione originale.

Museo Municipal de Teatro:

L'uggetti, documenti, attiregioni è materialisticu journalistic relative à u teatru sò cunservati in u so museu, apertu in u 1983 è situatu sottu Viadute do Chá.

In più di eterna una cullizzioni permanente, u museu accoddi exhibimenti temporale. Foto è documenti sò dispunibili per a ricerca.

Indirizz: Baixos do Viadute do Chá - Centro
Phone: 55-11-3241-3815
museutm@prefeitura.sp.gov.br
Oghji di u museu sò u Mon-Sun da 10 à 6 ore

Théatro Municipal:

Praça Ramos de Azevedo
São Paulo- SP
55-21-3397-0300 / Box office: 55-21-3397-0327

Vede u schedariu di u prugramma attuale in u web ufficiale di Theatro Municipal in "Programazione Completa".

1 di ghjennaghju di u 2014 u ghjornu: a quadru in fronte di u teatru hè statu unu di i centri principali per a manifestazioni di strada in São Paulo. À questa aghjurnamentu, l'ultimu era una prutesta protucatu da Não Vai Ter Copa ('Ùn serà micca un Cupu Mundiale) aia, u 31 di maghju.

Sources used for historical facts: Official Municipal de Teatro Municipal, São Paulo 450 Anos.