A storia di a NBA in Oklahoma City

I Nostri, i Seattle SuperSonics è a Creazione di u Thunder

In un pocu tempu, Oklahoma City si passa da esse una cità di minurità ligera à avè una franchising NBA permanente. Eccu tutta l'infurmazioni chì deveru bisogna sapireanu nantu à u fondu di a relocazione NBA chì incluse l'Oklahoma City Hornets saga è l'investituri lucali chì cumpranu i Ssuperioni di Seattle.

New Orleans / Oklahoma City Hornets

A storia cun l'Hornets hè una cumplessu. Quandu l'Uraganu Katrina hà fattu u Golfu Gulf è essenza distruttu a cità di New Orleans, l'alcunu di l'Oklahoma City Mick Cornett è i capimaghji di cità ciucianu per aiutà.



Comu accuminzava a nuvola di New Orleans, i Necrologi si prestu à ghjucà à quellu chì era dopu cunnisciutu cum'è u Centre Ford . L'equipa assicureva assulutamente in l'expectativa, in u cumpletu diminutivu ma ancu in a cumunità è a sustegnu di l'affari è a vendita di u bigliettu

I Caraccioli eranu corti di u playoffs à a fine di a stagione ma eranu in cuntenanza per moltu di questu. Chris Paul addivintau Rookie di l'annu è ancu una cità favurita, è l'equipaggiu finìu 11u in a liga in l'assistenza totale. A mezzo di i ghjoculi vìnninu vinninu, e l'assistenza medievale era scantatu sferente da a so capacità.

À u mumentu, u futuru criscì nè più niche di quella prima.

Oghje u patrone di George Shinn, certamenti un omu di l'affari, cuminciò à parlà e virtù di l'Oklahoma City, à u stessu tempu dumandate l'abilità di New Orleans per rimpruverà rapidamente per rinvià à l'estatus NBA. A situazione cusì impunenti è ancu cuntzegliosu accuminciau a sviluppà.

Per u cuntrattu, i Corsi anu aduprà a temporada 2006-2007 in Oklahoma City cù a reintegrante intenzione di Commissioner David Stern di rimbursà l'equipa in New Orleans in u 2007-2008.



Era una strada d'affa sicuru per i veci di l'OKC chì ùn sò micca solu crescenu à una lista rinu drasticamenti, ma ancu per u cuncettu di essere a cità di grandi liga.

Dopu ancu più notizia hà avete ...

I Seattle SuperSonics è un Gruppu di OKC Investors

Cumpagnia ridutta fina u marti 18 di lugliu di u 2006, chì un gruppu di investitori d'Oklahoma City anu accunsentutu cumprà i Seattle SuperSonics da u Starbucks mogul Howard Schultz.

Sugumamente, una situazione pocu complicata era ancu più cusì.

I investitori sò stati beni cunnisciuti in l'ambientu CORSI di l'OKC, è u gruppu era guidatu di Clay Bennett, presidente di a ditta d'investimentu privatu Dorchester Capital. L'altri membri di u gruppu eranu:

Bennett, un omu d'affari nascitu è ​​risuscitatu in u metro, hè maritata à Louise Gaylord Bennett. I Gaylords, sicuru, possu u ghjurnale di cità per parechji, assai anni. Un anzianu partitu di u San Antonio Spurs, Bennett pruvò senza successu per aduprà un equipu NHL à l'OKC à l'anni 90, è era strumentu à l'intermediare l'affari cù i furmiculi dopu l'uraganu Katrina.

U gruppu prumittìu di acquistà i Veselini inizialmenti. Ma mentri George Shinn stà cerca investitori per aiutà à risponda di u so debitu, ùn hè micca circunna per rinunzià u cuntrollu di l'urganizazione.

U cuntrollu, però, era esattamente ciò chì vulia u gruppu di Bennett. E vittiru in avanti. Howard Schultz avia tentatu di negocià un trattu di Seattle per un arena nova, ma era micca bonu. Entria in parechji offerte è sceltu u gruppu di Bennett, prumessu per causa di cuncetti specifichi di u trattu.

Bennett urdinò à i veci di l'OKC per continuà à sustene l'Hornpipe durante a staghjone 2006-2007, è certamenti anu fattu. Invece di i vignaghjoli riturnaru in New Orleans for 2007-2008, assai abitanti di l'Oklahoma City anu sempre un locu bigliu per u so primu amuri NBA.

Turmoil in Seattle

I termini di l'accordu cù Schultz necessitava chì u gruppu di Bennett negoziate per un annu per acquistà una nova arena. Hè un prugettu impurtante per Schultz. Solu solu chì i tentattivi ùn anu successore dopu à un annu, u gruppu puderia riesce u squadra.

U valore tutale di l'accoddu era $ 350 milioni è inclusi no solu i SuperSonics ma ancu u Tempu WNBA, a Tempesta era dopu vindutu per i investituri Seattle. L'accordu hè statu finalizzatiru ottobre 2006, è u periodu di negociazione annu scuppiatu à quellu tempu.

Desafortunadamente para os fans de SuperSonics, non era un gran esforzo político para construir un novo arena en Washington, polo menos ata que era demasiado tarde. U legislatura hà micca fallutu d'appruvà un pianu di u spaziu in l'aprili di u 2007, è quandu Bennett hà parlatu di rilucazione, dicendu: "Ùn pensate micca chì a franchizia chì abbandunà a cità hè bona per qualsiasi. Not for the players, nò micca per i fannijiet. "

U gruppu di pussibulità di Bennett hè statu ufficiale per a relocation à Oklahoma City u 2 di Novembre 2007 è chì a relocazione hè stata appruvata da u votu di u NBA in u 28 di u 2 di u 18 di u 2008. In anticipazione di quellu votu, l'alcista Mick Cornett fede un pianu u Ford Centre . Ghjè passatu soprattuttu, è a cità hè ghjuntu in termini cù i prupietari di Sonics in Marcu di u 2008 cù un accordu di lease.

Ci era ancu un coppiu di corpu enormi enormi per i ghjurnali di Sonics. A cità di Seattle hà scrittu in u tribunale di u tribunale di u Ustretu convinzione di forza à i Sonics per esce u restu dui anni nantu à u so Cundinà Lizenza. L'anticu dirittore Howard Schultz hà ancu sottumendu una demanda chì dichjara chì u gruppu di Bennett ùn hà micca negoziatu in bona fede per stà in Seattle. Puderete aduprà u vestitu, ammitannu chì probbii ùn avete micca guadagnatu.

A maiò parte di i residenti di l'Oklahoma City hà avutu l'apparenza è vede l'avvicinamentu, sapendu chì era probabili chjaramente a relocazione era una quistione di "quandu" in quantu di "se". In ogni casu, un prucessu cumplicatu legatu seguitanu trà a cità di u gruppu di u gruppu di Seattle è i Sonichi.

In Court

I dui bughjetti arguminendu per 6 ghjorni à a fini di ghjugnu di u 2008 in a tribunale di u distrettari di u ghjuridore Marsha J. Pechman. I patroni li daveru a so raportu cù a cità era irreparable è a squadra perdereva $ 60 millioni si avianu a mantinni à Chjave à i dui settimi finali di l'affittu. A cità di Seattle hà discututu chì u gruppu di Bennett sempre hà pensatu à trasfiri l'equipa à l'Oklahoma City è chì erani cusì cunnisciutu chì l'affittu era una clàusula di "attuali specìficu" in quantu à a pussibilità di una compra di cash.

Prima di a prova, i capelli di Seattle hà liberatu una quantità di e-mails trà i membri di u gruppu di pussibbili acquistati com'è parte di u prucessu di scuperta. Queste messagi dumandetate chì u gruppu avia l'intenzione di passà da u principiu.

Durante u prucessu, l'avutri per i patroni li attaccò à a cità di Seattle, in retroviu, utilizendu l'evidenza di e-mail per suggerisce chì era un tentativu organizzatu per dannà a franchise tantissima chì era pussibule, cù a speranza di furzà Bennett per vende à un gruppu di propiu località .

Chì era a decisione di u ghjùdice? Sfurtunatamente, ùn avemu mai capite ciò chì avia statu. I dui costi righjunsi un accorduu di sughjornu un pocu d'ora prima chì a decisione hè stata liberata in u 2 di lugliu di u 2008. In a conferenza di stampa quarchi ura dopu, l'alcuni di Seattle, Greg Nickels, disse chì si senti cusì cunvinceru ch'elli avianu rivinutu in u casu, ma un numeru di l'experti giuridichi di u paese sincerate altrimenti.

Ogni manera, l'unicu ciò chì hà impurtatu à i residenti di l'OKC hè chì a NBA hè statu venuta per u bonu, a culminazione longu anticipata di un tremendidu Rignale d'Oklahoma City chì principia a principiu di u 1990 è un significatu impurtanti chì avemu avutu veramente u bigliu .

A relocation

In a Ghjurnata di Ghjornu u 2 ghjorni di stampa, Clay Bennett hà dichjaratu chì a relocazione principia u principiu ghjornu. Ci era assai travagliu per l'urganizazione à fà in un corta quantità di u tempu in quantu i partuti di NFS in a sanu di prestu hè accuminciatu à u Centre Ford in uttobre di u 2008. In parte cù l'attori di rilassante è u persunale, l'urganizazione hà centru in centrale di u Ford, a furmazione di u persunale, i promozioni è più più.

A liquidazione chjamava $ 45 millioni à cumpressione à l'eventuali dui anni in l'alloghju di KeyArena è à un additional $ 30 milioni in 5 anni si Seattle poi affacciari un novu planu di arena o a renovazione di KeyArena ma ùn hà micca ricevutu un equipu NBA. E l'accordui hà stipulatu ancu a franchizazione chì abbandunà a marca tradiziunale di Sonics, i culori è a storia in Seattle.

U 3 di sittembri 2008, l'antica franchizia di Seattle SuperSonics hè divintata a cità d'Oklahoma City .