All About Musée Jean-Jacques Henner in Parigi

Una Gemella Senzilla Dedicata à un Pintore Francese Classica

A maiò parte di turisti ùn ponenu mai in una di e collezine più grande d'artisti di Parigi, u Musée Nationale Jean-Jacques Henner. Hè una vergogerie: ùn solu ùn u museu si prisenta un espunenti permanente sublimi di u travagliu in u travagliu in u pitaggiu u ritrattista francese; hè stata in una mansarda di u seculu XIX chì hè una di e solu pruprietà privati ​​alcune à u publicu in a capitale francese. In più di l'admirazione di l'articuli di l'inspirazione classica di l'Henner sottu apprezzata - circa 2.200 pittori, disegni, scetuli, sculture è oggetti da a so vita di u ghjornu - i visitanti pudessinu ancu visità u studientu in situ di l'artistu, à sapè più nantu à cumu hà travagliatu.

Quale hè Jean-Jacques Henner?

Nascìu a regione d'Alsazia in u Regnu Nordicu in u 1829, Henner era un pocu d'un iconoclastu: ùn pò micca esse trasversalizatu in una sola scola d'arti o muvimentu. Hè statu à tempu un classicista chì hà travagliatu per rinviviscia, in i so dipinti, unipochi di e tecniche di maestri italiani è neerlandesi di i seculi passati - include chiaroscuro - è un (fringe) contributor à u muvimentu Impressivistu, chì a maiò critica hà trova scandalizante è distasteful in i so primi anni.

Dopu avè studiatu à l'École des Beaux Arts a Parigi prima di furmazione per un apprentice in Roma, Henner hà avutu un interessu prufessiunale in temi classici, com'è scudi bíbliqui è ritratti realisti in a tradizione di grandi maestri neerlandesi, cum'è Rembrandt. Ma hà ancu impastatu u bonu nantu à u gustu cù paisaghjetti sensuale è voluptuous nudes, cum'è a famosa pintura "Chaste Susannah". I so pittüe di paisaghji, cumpresa una di u Vespru di u monte in Italia, occasione offrittu una stessa vista impressionista di u mondu.

Ricunnisciutu è cunnisciutu in u so tempu di quellu chì hè oghje, Henner hà guadagnatu parechji premii è accolta da u stabilimentu d'arte francese nantu à a so vita, cumpresa a Legione d'Honor.

Museo Location and Contact Information

Situatu in un spaziumu tranquillu, u frondoso di u 17 ° arrondissement (distrett) di Parigi, u museu hè ancu fora di a strada di u centru di a cità, chì offre una scapene da u soru, cummunzoni è ghjente.

Pudete fà tutta a sera di a sera dopu à a tarda o dopu in a vostra visita per piglià un passaghju à u Parcellu Monceau frondoso à pocu à a strada - quandu i riti verdi è i lugumi formali anu incidentatu, hà inspiratu assai pittori è scrittori annantu l'annu.

Indirizzu

43 avenue de Villiers, XVII arrondissement
Metro: Malesherbes (Line 3), Wagram (Line 3) o Monceau (Line 2); RER Line C (stazione Pereire)
Tel: +33 (0) 1 47 63 42 73

Visita a pàgina web ufficiale (in inglese)

Aperti è cuntenuti

U museu hè apertu tutti i ghjorni di a sema, solu da u marti, da 11:00 a 6:00 p.m. Chì cercasi ancu e so porte nantu à i primi publicatori / festivi francesi, cumpresu u ghjornu di Natale è Bastille Day (14 di lugliu).

Ammezzione Prezzi: Un visitante pò cunsultà i prezzi di u passaghju di u museu quì. L'accessione hè gratis per tutti i visitanti sottu 18 anni, è per i passaporti di l'unione europea sottu l'età di 26. Per u restu di noi, l'ingressu à a retazioni permanente hè liberu u primu domenicu di ogni mese - è duranti u Patrimoniu europeu annu I ghjorni Avvene, custituitu ogni settimana nantu à dui ghjorni.

Sights and Attractions vicinu à Esplora

A Cumpressione permanente: Destacà per fighjà

U museu hè casa di a maiò cume di u cullizzioni permanente maiò di u primu travagliu d'Henner, da i so esperimenti giubiljani à i so opari d'ambizioni quant'è creata mentre era un apprentice in Villa Medici in Roma, l'Italia. Hà includenu ancu opari di u so periodu più tardi è i so anni parenti parighjini.

A cullizzioni riceve visitori una visione intimusa in i tecnichi di u cumpusitore di l'artista, affirmannu cumu qualchissia di i so opari più belli, evulùtanu da fora di bocciuti è di disegni, o ancu rèplica.

Tra l'arcuni di l'opere più belli trà a cullezione sò quelli chì rapprisentanu sceni religiosi , cum'è "Cristu cù Donatori" (circa 1896-1902) chì Henner hà criatu cù i tecnichi classici, costitu cù trè pezzi separati di tile per furmà a cumpusizioni.

Sceni da a storia è di i miti occidenti familiari sò evidenti in travaglii sublimi comu "Andromeda" (1880), chì a pittura sumidae d'oru è a figurazione figurativa di u corpo femminiu rememminata di Gustave Klimt;

Hà riturnatu u ritratti, ritratti, è nudi d'Henner, cù un studiu striatu per "Herodias", "U Signore cun umbrella (Ritrattu di Madame X)" è una rèplica d'un autore ritrattu à u Uffizi Museum in Florence ( in stampa above) formanu una gran parte di a cullezzione, cum'è fà paisaghji d'Italia è Alsazia chì fusenu tècnichi classici è Impressiunista à u raru.

Finalmente, i visitori puderà un sensu più intimu di a vita di uurnalista di l'artista, vede l'artefatti chì appartinevanu à Henner, cumprendi mobili, costumi, articuli di pittura è altre oggettu.

Induve else à vede l'opere di Henner in Parigi?

In più di a scelta larga in u museu Henner, parechji articuli più emblematii di l'artista alsacianu sò nantu à a visualizazione permanente in Musée d'Orsay: chjamanu "A Chaste Susannah", "The Reader", "Nudes Feminine" è " Ghjesù in a so Tombia ". In corta: sì sì un fan, ci hè più in vendita per voi durante a vostra visita.