Tutti i 20 l'Arrondissement di Parigi

Da Street Art à u Vietnamu Pho è Parle à Parmentà

Pigliate e grande sfondate di u nordu di a cità, u 20u l'ultimu arrondissement di Parigi (distrittu municipale) hè una zona tradiziunale di a classa di travagliu chì a so razzi immigrati, u coperimentu majore Père-Lachaise è estensioni sorprendentemente silenciosa prestu un charm particular.

Questa bellissimu impalpatu è cumpletu - mai bella , ma spessu afflittu un pocu , pò esse spiegatu per quessa chì l'aria è i so abitanti diversi sò stati assai documentati da i fottografi, comu Willy Ronis.

Hè ancu per quessa artisti è i studienti anu aghju sceltu à l'area in l'ultimi anni, attraversu e riti più minimi è spazii per studios, una scena di vita di l'ombra interessante è edgy, è un sensu distintu metropolitanu chì si distingue da a cartolina-perfetta Parigi hè abituutu .

Questu hè chì face u territoriu cusì interessante, à a fine: ùn hè micca postale-brillanti, ma sdegà veru mistica è una natura di profundità di l'anticu. Sè s'ellu vulete esplurà l'arti street culurite nantu à a Rue Denoyez (da imagine) dopu aghjunghje una birra di prezzu in una di e stati bohemari di l'area, diventa una tavola furnituata di Pho vietnamita o pasta in un locu vicinu, piglià un cuncertu indie-rock à i siti populari cum'è La Bellevilloise, o paganu oghje per Oscar Wilde, Jim Morrison, o i combatteti fallenu di a Comuna di Parigi in Père-Lachaise, u 20u offre un veru ghjente di cose per fà. L'avventura hè solu micca una scelta quì.

S'avvicinò è Arrivatu:

L'arrondissement più grande di a cità, u 20 compone u vecchiu acquatinta da Belleville (cù u 11 ° arrondissement ), è ancu a Gambetta / Area Menilmontant à u nordu di Père-Lachaise. Pudete puru leghje infurmazione di queste quartieri individueli è i so situ sighjini nantu à i ligami più stati supra.

A manera più faciule per arrivà à u 20 hè di piglià a ligna 2 o 11 nantu à u metro di Parigi à a Belleville, Pyrenées, Menilmontant o Père-Lachaise si ferma.

Mappa di u 20: Vede u situ

Main Sights and Attractions in u 20u:

U 20u offre una attraente mezchea di cunnessione cusmopolita è bellezza silenziosa, suttu. Pudete stassi in unu di i parchi maravigliosi o cimiteri per una petite contemplazione, prima di vultà per una night in un di l'clubs indie rock de Belleville o Menilmontant. Assicuratevi puru di verificà l'avvenimentu annuale chjamatu Ateliers Ouverts de Belleville, un avvenimentu di casa aperta chì vede l'artisti di l'articulu opere i so studii è di a galerie à u publicu.

Monumenti, Attrazioni Turistica è Parchi:

Vita notturna i cunsigliu:

Nazione da a Rue Ménilmontant, La Bellevilloise hè unu di i posti più preziosi di Belleville per una musica, una cervecera o un ligne (insinuate inspiranza d'hippie è i plates di queso). Verificate puru a La Maroquinerie di vicinu, ancu cunnisciutu per i so setturi vivu.

À l'estremu versu u livanti per Gambetta, La Flèche d'Or hè un altru pianu per

Eating Out in the Area:

Aghjunghjite a nostra guida cumplessa di Belleville per i suggerimenti per i platti per manghjà in l'area, cum'è a cucina cusì chinesa è tailandese. Vede ancu suggerimenti di Parighendu da Bocca allora, è vede ancu Felicity Lemon, un novu aghjuntu à u cuncettu di u ristrettu in a cità.

Sì vi eranu vegetariana o vegan, a bona nova hè chì u 20 hè una di e cose più lucale di l'abbitanti per non carnivuri. In più di i many asiatichi asiatichi in Belleville chì anu stati offerte platti senza carne, un novu gruppu di eterni vittimi cusitorii esperimentali è cunzunanti si formanu attornu in un pocu di stanzi in u quali certi sò dubbingi u primu "veggie village" !

Leggi curruzzioni: Parigi per i Veganarii è Veganici

Dove dormirà?

Questa hè una di e spazii cchiù carichi di a cità per u allughjamentu, facenu un'opriszione attraversu sè ùn viaghja cun u risu è sò disposti à passà a via di u batatu. Un hotel ch'ella piacè ricusà personalmente hè Mama Shelter, un uttellu modernu vicinu à Gambetta (lettu a mo scusa) .

Per truvà l'hotel perfettu in l'aria è leghje infurmazione nantu à l'ospiti nantu à u XXu cunghju nantu à u più scelta per u visitatori, vede sta pagina à TripAdvisor (leghje riviste è diretta diretta).

Hè sicuru?

Perchè u 20 hè una di i spazii "grittier" di a cità, è (disgraziatamente) assai persone assuliscenu a diversità etnica cù u riscidallu periculu, certi visitori si dumandanu se esse sicuru per esse quì. A mo risposta hè un "sì" definitu, ma fai cura in notte in certi punti cunnisciuti cumu una certa attività criminali (in particulare duminii è a prostituzione aperta): Boulevard de Belleville è Boulevard de la Villette in particulari pò esse displegi o sintinu un pocu "sketchy" in particulare per i femini chì viaghjanu sola. Ùn avviarvi da notte. U spaziu vicinu à l'estazione di metro de Porte de Bagnolet pò ancu esse evitata dopu à u scuru. Però, vogliu assicurà i lettori chì, com'è regula ginirali, u 20 hè sicuru cum'è u restu di a cità.

Leghjite più nantu à safety in Paris quì