Visita l'Edith Piaf Memorial in Parigi

Cumuzzioni pocu cunnisciutu à "La Mome"

Avete un fan di u famusu cantant parisino Edith Piaf, megliu cunnisciutu per u so gattu, trillante rendimenti di chansons chì incluse "La Vie en Rose", "Je ne regrette rien" è "Je n'en connais pas la fin"?

Forsi avete vistu u biopicu chì stanu cù Marion Cotillard è anu inspiratu à acquistà megliu cù i canzoni letturale di Piaf, è apre da più nantu à i so anni formative è sùbbenu a fama in a capitale francese.

E forsi sò un fan of French chanson è ùn vole nunda più ca di rimpriverà i passi di "u pocu pardine" in a capitale francese, apprendu più nantu à i so anni formative in a cità.

Se sia cusì, pudete fà vulete aghjunghja nantu à i vostri praticanti di caminari, è pigliate un pocu di missu in un spaziu pocu di pezzi di Parigi. Ci hè un memoriale imprezzatu in più ignuratu, dedicatu à a canzone, ma hè certu certamenti boni faciule di miss. Hè situatu à u Quadru Edith Piaf in un remoto cantone di u Nordu di Parigi, solu à l'outside l'estazione di Metro de Porte de Bagnolet, è in u coru di u vecchiu residenziale tranquillamente cunnisciutu di i lucetti comu "Gambetta".

U Memoriale è U so artistu

L'estatura di bronzu hè stata cumissionista à l'artista è scultore Lisbeth Delisle da l'Agljena di Parigi in 2003 per commemorate u 40 anni anniversariu di a morte di "a piccula sparrow". Ci hè ancu in una estrecheria di l'Hospital di Tenon, induve Piaf hè stata natu o duna assistenza d'urigine dopu avè in u mondu sottu un lampa in una strada in Belleville vicinu, sicondu i cuntrastti cuntrastanti, in u 1915.

Read related: 10 Strange (and Little disturbing) Facts About Paris

Reazzioni in l'Statua: Fans ùn sò micca cuntenti

A ora, u memoriale ùn hè statu assai crescita: i critichi lagnani chì l'estatua hè grassa è pisanti è ùn si faci micca ghjustìzia à u prucessu di Piaf, anchi anu da pruvà à captivà u so stictampiu risposte.

L'altri anu vultatu à a densità di l'opara di Delisle, discendu chì Piaf hè una figura complexa chì a so bellezza era atipica, è chì a so vita tràggica spiegata a so mancanza. A statua, dicenu, ncorpura u soffrimentu di u cantatore-chenurristanu brillanti, è a so ricerca per a liberazione per mezu di u mese di a musica.

I sentimenti di l'autore di u sensu sò spartuti: da una uperazione, u travagliu impressionista hè stata cumminciata di a personalità iconoclasta è di l'acrobazione di a vita è di a musica. Ma nantu à l'altru, ùn si sali micca bè, si sferiscenu in u sughjettu, è hè rutulatu u megliu da i lucali è di i turisti.

Queste critichi fora da parti, iu pensu chì vale a vede a detour si hè un veru fanu di Piaf. Dopu, pudete visità a crescente vicinu à u cimiteru vicinu à u cimiteru poetic de Pere-Lachaise , poveru trappu quandu i circundante di i stizzi angustii di u vicinanzi di Belleville , vicinu à u bordellu induve Piaf hà pruspiratu. Un veru "peregrinagiu di Piaf" hè una pussibilità, se site motivatu per svià arcuni rampalli in u vecchju chillon.

Cumu Intornu: Piazza Edith Piaf (Metro Line 3: Porte de Bagnolet o Gambetta Station)

Articuli e risorse: