Top 6 Gay, Lesbian, è "Friendly" Bar e Clubs in Parigi

LGBT Nightlife in a cità di u lume

A Parigi hè stata a casa di una scena culturale vibrante LGBT per decennii, è l'offerta di vita di a vita di a cità ùn sò micca esvisione. Mentre chì "strettu" i bars e i clubs gay è lesbiane sò nanzu più chjucu in u numeru, è danu à un grande numaru di stabilimenti chì sò pussibuli, i servizii amici chì accetta una munzitazione mixta, pupu, ci hè qualcosa per esse truvata per ogni vaghjime, quantu u vostru sceltu preferitu .

U vecchio di Marais , in u centru di Parighji in u bientôt , hè sempri u centru di a cultura oghje è di notte, ma i bars è i clubs gay-friendly continuen sprout up around a cità, mantendu l'scena vibrante.

Avemu pututu cullà una selezione di sceglie per una fabulosa a notte.

Una nota rapida à a sicura per i visitatori è i parenti LGBT: U manifestazioni publicu di l'affettu tra u parenti LGBT sò cumuni in Parighji, è a cità hè tradizionalmente una bona chìeranu. Comu tali, i parelli in u mondu sexu ùn anu micca bisognu di guardà. Invece, cum'è cù qualsiasi metropole maiòna, hè una bona idea di mantene a vostra squadra, perchè in notte, in spazi pocu illuminatu, è quandu partenu i clubs. Mentre chì l'attaccoli verbali è fisiichi omofuggiati sò rareti in Parighji, sfurtunatamente ùn fate micca. Vede a nostra guida di salvezza in Parigi per visitanti LGBT è e coppiu per più infurmazione.

1. Rosa Bonheur

Cuncitatu nantu à u piccu di u Buttes Chaumont Park à u nordeste di Parigi, stu ghjovanu è di moda, gay-friendly spot, run da l'anziani pussibuli di u Pulp, hè una terrazza massiva aperta chì si ricchiatu quandu u tempu volte.

Se ùn avete micca un postu in i tavulini di picniceti, preparanu a piacè cum'è i sardi cù i vostri cumpraturi. S'ellu ùn hè micca u to cup of tea, pudete sempre piglià un locu ghjustu fora di u baru nantu à u ponto di u parcu è trasiri la bona vibrazzioni. A multitùdine hè mistata, ma tende à attraversà e so associates.


Situazione: Parc des Buttes Chaumont - 2 avenue des Cascades, XIX arrondissement
Metro: Botzaris
Tel: + 33 (0) 1 42 00 00 45

2. Open café

Questa salutazione in u corazzu di a Marais hè una bisogna, s'è vo site à Paris. Ci truverà da a ghjente inglesa ghjente chì si estenda fora di a porta di u portu è l'internu di altitudine arcobaleno. A primurà un bar di l'omi, Open Cafè offre un ghjornu happy hour di ogni ghjornu di a biera (3.70 Euros per una pinta questa si và a pressa) da 6 à 10 a 2 p.m., plus champagne di felice (5.90) ​​da 10 ore à ottu. A terrazza hè serve l'hamburger, l'sandwich è l'insalate, è hè u locu perfettu per cumincià u so gayirate gay.
Situazione: 17 Rue des Archives, 4 arrondissement
Tel: +33 (0) 1 42 72 26 18
Metro: Hotel de Ville

3. Le So-What!

Moderna è cosmopolitana senza preteneziu, Le So-What, nestled smack in u centru di a Marais, hè un quasi bar-club chì hè veramente un testamentu di l'ambiancee di joie-de-vivre. Mentre accende principalmente à età di 30-40 femine lesbiane, omi gay, bisessuale, transversale è transgénero sò sempre benvenuti. Cù senza discriminazione à l'intrata, è ùn pò esse tombi tutti i stili di u vestu è l'età. Nanzu trà e sette DJ, assicuratevi di pruvà una calata gin fizz cocktail o frescu mint mojito.

U Clubbing va à 4 ore di u venneri è u sabatu.
Situazione: 30 rue du Roi de Sicile, 4 ° arrondissement
Tel: +33 (0) 1 42 71 24 59
Metro: St Paul

4. La Mutinerie

Anu Unity Bar, stu spazi feministu ùn hè micca solu una cafe / bar, ma ancu un centru comunitariu per l'acció pulitica è culturale. Una sera quì pò esse qualcosa di l'hip-hop è punk chì mostra per vive l'istoria o una serie di lezioni. Questu spaziu hè apertu per ognunu, è hè stata creata per è da a cumunità lesbica, transgénero è razia. Un bonu scelta di queer chì abbandunonu ezioni di a scola antica.
Situazione: 176-178 rue Saint Martin, 3er arrondissement
Metro: Rambuteau, Etienne Marcel o Châtelet

5. Raidd Bar

A maiò parte di l'omi raghjone à questa staghjone di l'scena gay parighjina micca per i zitelli, ma per i fame di dolce shows. Dinturatu i vitugliuli di vetchjate sette à longu u bar, i zitelli benedetti da a spera di a natura, mentre u babbu in u vostru cocktail.

Noci tematichi spice up the evenings, cù i dimanchechi brasile è Disco Fever martius. O, per più di 18 anni, firmate da a Ultima Disciplezza di mostra di u ghjovi per una spunna chì dura all night long. U Raidd Bar si prisenta un ghjocu di ghjovanu, ghjovanu, internu internaziunale, è avete da preparà a dolce parlà l'avicole à l'entrata per assicurà chì vene à vede u spettaculu.
Situazione: 23 Rue du Temple , 4 ° arrondissement
Tel: +33 (0) 1 53 01 00 00
Metro: Hotel de Ville

6. Duplex Bar

Stu situ eccellente si ferma di e tendenzi di u mercatu di carne di certi di i bars di l'omi gay cum'è in u Marais. U spaziu di u Dupleghju hè un set-up perfettu per a muzzicatura è à mingle, cù assai crescenu di verità parlà à e persone. Truverete trova e persone di tutti l'età, è parechje mudificà l'anglicanu, per quessa, ùn hè bisognu di maestru in francese per guddà a vostra ghjornu.
Situazione: 25 Rue Michel le Comte, 3er arrondissement
Tel: +33 (0) 1 42 72 80 86
Metro: Rambuteau, Etienne Marcel o Châtelet