L'omofobia in Parigi: How Safe Are Couples LGBT?

Qualchi Sezione è Rassinutabili

Hè Parighja una cità omofobbia o cìarchiva? Puderete e parellini omosessuali è LGBT visitate a cità di lume sò piacevuli cunzummente e mani in bocca in publicu, o ùn hè bisognu per a cura? Dopu un attachetu assai informatu, attaccu brutali in Parighji nantu à un parecchiale gay couple agenti di e mani in i strati in 2013, i preoccuppa persa in una spike in viulenza omofobista in a capitale è in u restu di Francia.

Dui associazioni di diritti umani, SOS Homofobia è Rifugiu, anu avutu un grandi aumentu in a violenza verbalica è fisica di una natura claramente omofbera in Francia, da u presidente François Hollande hà avvandatu a legenda propugnata chì inaugurau i parenti di l'adopru è i parenti in u 2012.

Eppo l'orizzioni riunite chì l'attacheti attaccati in Francia in i primi trè mesi di 2013, in compara cù u listessu periodu l'annu passatu. Nisuna statistiche specifiche per Paris anu stati dispunibuli cumu si andava per pressa.

Questu dumandà una pritrezza impurtante ma forti per i visitanti LGBT à Parighji: quantu hè segura a cità in u clima recente?

Sfortunatamente, ùn ci hè una risposta simplicosa a questa pregunta. Nè a Ambaissada Americana in Parighja, nè l'autori nurmanni hanu annunziate parechji avvizie di viaghju annantu à questa mena, chì pare avvirtutu à questu scrittore, una oversight terribili attribuita l'attaquechi recenti. In generale, Parigi hè assai sicuru è adiacente, è ùn hè micca sporta per vede parechje omosessuale o parenti transgénero in a cità. In centru cintrali, spiaghji boni è illuminati di a cità, ponu cunfidenza dì chì e parenti LGBT ùn deveranu micca micca di a so seguridade.

A maiò parte di Parigine "ùn sustene micca tali atti di viulenza"

Michael Bouvard, Vicepresidentu di l'Omofobia SOS in Francia, hà dichjaratu in una entrevista telefona chì hè impurtante chì i turisti avvegenu chì a populazione generale francese ùn "ùn sustene micca i tali atti di viulenza" è chì quandu u clima cusì piacè di qualchì precautione extra, LGBT Viaghjatori à Parighji ùn dettu micca chì ùn hè micca sicuru per viaghjà cum'è quì, ùn mancu ùn sianu senza risposta.

Grani majolitài di u prugramma di l'ughjettu di Hollande (riescita) di l'ugualità di u matrimoniu, per esempiu, è Parighji hà statu storicu statu unu di e cità più amichevuli LGBT di u mondu, cù enormi ghjente chì assembleghja annu per a "Marche des Fiertes" festivi (Gay Pride) avvenimentu in u centru di a cità.

Eppuru, quantu disconcerti è saddensède mi, suggerisce chì e coppiu di u sexu oghju cù e parenti transgêteri tenendu cun prudenza à a notte , in spazi pocu illuminati è tranquillamenti, in particulari in e seguenti posti dopu à u scuru: i zoni vicinu à metro Les Halles , Chatelet, Gare du Nord, Stalingrad, Jaures, Belleville , è in circundante di e fruntiere di u nordu è di l'est.

Bouvard di SOS L'omofobia hà dettu accede. Mentri in generale prutezione, e sti zoni anu avà statu cunnisciutu di portu l'attività di gang, o per esse u situ di crimini d'odiu. Inoltre, evite viaghju à i subbordi di Parigi di Saint-Denis, Aubervilliers, Saint-Ouen, etc. dopu à u scuru.

Leggi Related:

"Anger and Sadness"

L'anziano di Parigi, Bertrand Delanoe, ellu apertumente gay, hà dettu in un manifestu pocu seguitu da l'attacche in l'aprili di u 2013 chì hà amparatu "in furia è tristezza" di u brutali attaccu fisicu à u rescu Olandese Wilfred de Bruijn è u so cumpagnu, chì deve l'inconsciente antica e soffrenu danni significativu. "A viulenza chì a coppiu hè statu sughjettu à semplice per a mani tenente hè preoccupatu impurtante è micca ghjustificatu. Espero chì a lumica sperta nantu à questa barbaria è cobardica, è chì i so perpetratori seranu prestu interpellate è purtatu à ghjustìzia".