All About The Jacquemart-André Museum in Paris

Grandi Objettivi Da u Rinascimentu Talianu, Flanders, è più

Situata in una estrechamente sanu di u citadinu di Champs-Elysées , u so carrughji stupiti, i Musée Jacquemart-André hè un paradisu tranquillu di l'aghjunte di i turisti è di u frenesiede di u cunsumu chì ei "Champs" hè cunnisciutu. Undueve unu di i musei più belli di Parigi, a cullezzione immubiliata in questu umbre museu spessu sottumetteta di i turisti.

Oghje nantu à una opulentea mansione di u XIX sèculu custruita da i artisti di l'artisti Edouard André è a so moglia Nélie Jacquemart, a cullizzioni permanente abhäu grandi travaglii da u Rinascimentu Italianu, i pittori è i capuliceti francesi di u seculu XVIII da l'escola fiamminga 17C.

L'opere chjave di artisti incluse Fragonard, Botticelli, Van Dyck, Vigée-Lebrun, David è Uccello formanu u cori di l'exhibiti. Louis XV è Louis XVI è l'altru mobiliu è l'articuli d'arti cumpriranu a cullizzioni.

Funzione ligale cumunità: Top 10 Musei Art in Parigi

Location and Contact Information:

U museu hè situatu questu vicinu à l' Avenue des Champs-Elysées à u 8 ° arrondissement di Parigi, pocu distanti da u Grand Palais .

Cumu truvà

Indirizzu: 158 bvd Haussmann, 8 arrondissement
Metro / RER: Miromesnil o St-Phillipe de Roule; RER Charles de Gaulle-Etoile (Line A)
Tel: +33 (0) 1 45 62 11 59

Visita u situ web ufficiale

Apertura di museu è Entrades:

U museu hè apertu à ghjornu (cumpresu in a maiò parte di i vacanze publichi francesi ), da 10:00 a.m. à 6:00 p. Il Jacquemart-André Café hè apertu da ogni ghjornu da 11h45 a.m. à 5:30 p.m. è serve aperteti, bevande, è pani fini.

Ogni bilettu: Vede i nomi attuale e ritmi di tariffu di tariffa ridutta.

Libera per i zitelli sottu 7 anni è per visitori disattivati.

Studi di a Coletta Permanente:

I cullizzi di Jacquemart-André sò spartuti in quattru sezioni: Rinascimentu Italianu, Pittura francese di u XVIIIu seculu, L'Escola fiamica, è Furniture / Objets d'Art. Ùn avete bisognu di vedà tutti in una sola visita, ma se u tempu permette, sò tutti valeramu è cuntenenu parechji volte.

U Rinascimentu Talianu

U "Museu Italianu" hè custituitu in una cullizzioni larga di pittura nantu à i maestri di u Rinascimentu Italiani, di l'Scuola di Venezia (Bellini, Mantega) è di l'escola Florentine (Ucello, Botticini, Bellini, Perugino).

Pittura francese

Dedicata à l'òrdine di l'uttellu sèculu XVIII da a scola francesa, sta seccione aghjunghjendu funzioni cum'è Venus Asleep di Boucher, u Modu di u novu Fragonard è i retratos icòculi da Nattier, David o Vigée-Lebrun.

L'Esplani Flamandes i Olandesi

In questa sezione di u museu, domanu nantu à e opere di u seculu XVII da i pittori flamari è neerlandiżi, cum'è Anton Van Dyck è Rembrandt Van Rijn, è a cullizzioni hè curata per indicà cumu questi i pintori anu influenzatu à l'artisti francesi chì travaglianu in u sèculu dopu.

Furniture and Objets d'Art

Mobili è preziosi di l'epichi di Luigi XV e Louis XVI ponenu esa seccion finali di a cullizzioni permanente. L'uggetti chì inclusi siveri tapizzate cù u Tapisette di Beauvais è di Carpentier sò trà i punti di più.

Sights and Attractions Nearby:

Avenue des Champs-Elysées: Prima o dopu a vostra visita in u museu, Pigliate un passaghju per l'avventura mundialmente famosa, impossibbilmente larga, quarchi paranteghja per un beviu in unu di i so many cafés a strade.

Arc de Triomphe : Nisuna prima visita à a capitale francesa fussi completa senza avè avutu à gawk à l'arcu militari icònicu custruitu da Napuliuni I per commemorate i so vittori. Pigliate solu attentu u travagliu di a strada: hè cunnisciutu unu di i cilestu periculosi periculosi in Europa per i viandosi.

Grand Palais et Petit Palais : Queste isse espagnole fubbe era custruitu in l'altura di a Belle Epoque / turnu di u XXu seculu, è cumparisce elementi architettonii art nouveau magnifica. U Grand Palais oghje exhibiti granu è retrospectives attendu da millisili, mentri u Petit Palais hà una stallazione permanente libera chì vale bè a pena ochju vicinu.