Bermuda Bound on the Seven Seas Navigator

Un Cruise "Easy" da Norfolk à Bermuda Via New York City

Avete mai vulutu piglià un "cumbugliu" di viaghju - senza volariu, senza ligna, senza difesa? Per quelli chì so viviranu nantu à a costa est di i Stati Uniti, aghju avutu un suggerimentu excellentu - un cruise à Bermuda da Norfolk, Virginia, nantu à u Regent Seven Sees Navigator di 490-passatore. In più di un capu longu (tres njornu) in u dock in Bermuda, u cruciere di sse sette trache di Norfolk faci un ghjornu in a Cità di u New York City è dui ghjorni sichi in mare per rilassate è rejiminate!

Tuttu ciò chì deve fà hè mancu à Norfolk, situà u monachju di Norfolk cittinu, dete fora di i vostri borse, fate l'autostru in un lignu intornu a strada è crucero!

Questa interessante itinerariu di creazione permette à i passageri d'imbarcate o scalu in Norfolk o New York City. I passageri chì purtà à Norfolk anu un ghjornu per esse esplordu New York mentri l'altri passageri estenu sottumessi o pensioni. I passageri chì si bordanu in New York City sò un ghjornu in Norfolk per visità a bella campagna di mare di Virginia o piglià un tour di Williamsburg coloniali. Ogni manera, vi vene un cruise di sete ghjorni à i Bermuda nantu à un grandu navi petitsu chì pò assicurà in Hamilton è St Georges, Bermuda.

Partigginemu a 600 millas da Atlanta à Norfolk u ghjornu di prima di u nostru cruise, è si sò stati in Norfolk. Per queste manicurinu à Norfolk, ci sò assai hotel vicinu à u moll cruise ship. I Norfolk è Newport News L'aeroporti sò tutti dui pocu distanti da u Norfolk centrale.

Dopu avè verificatu in l'hotel, passà a cità di u centru. Avemu vistutu assai camminate nantu à u pianu chjucu nantu à u fiume. Avemu avutu una grande vista di Portsmouth à l'altra parte di u fiumu è di u Cittá Maritime Nauticus. Chì un maravigghiu modu "facile" per cumincià un crucero!

Continuendu u tema "facili", avemu vistu una dimora di rinfrescita in l'hotel prima di guidà à a nave un pocu prima di a dicina.

U bastimentu era di vela à 3:00 p.m., ma avemu pensatu chì puderia truvà qualcunu di i nostri passiilieri o amparà u Nauticus National Maritime Center à u portu. Ronnie è aghju abbandunatu i nostri sacchetti cun un purtonu in a curva è parcheggiu u carru per l'altru in u garage di piazze chjamatu per u settore di u Seven Seas Navigator.

Ùn puderà micca abbordà a nave à circa à u ghjornu, ma pudemu avè sentatu nantu à a dock è cunnosce i nostri prudutti Norfolk. A più parevanu esse di Maryland, Virginia o di i Carolinas, ma ci era ancu un pocu chì anu spiatu da Georgia chì avemu fattu. Unu di l'armata hà dettu chì i menu di 100 passageri eranu abbinuti in Norfolk. Parechji di i passageri in New York esprimianu a so vèrsia chì avemu abbandunatu solu, mentre ch'elli anu da disembareghjà u ghjornu dopu! Quelli riguàrunu certe ci fannu sentu sensu di a settimana à vene.

A nostra cabina # 1106 era bella è assai cum'è quella chì aghju sughjutu quandu avè stata crucifissa di u Seven Seas Navigator in u Novembre 2002. Decidente unpack dopu è hà sceltu à u primu di parechje merchiziori meravigliati nantu à a nave. L'excursioni ribattuta torna in u primu ghjornu à a sera, è u Seven Sees Navigator hà alligatu à u fiumu Elizabeth è in a baia di Chesapeake.

A sera à u tardi da u triondu fattu per una vela spettaculu. Avemu travagliatu a Chesapeake Bay numerosi volte via u túnel di Chesapeake Bay Bridge , ma era questa a prima volta per vela à u tunelu nantu à un mercure di crucero di luxu. A navi ischiava a baia è si vultò in u nordu per a Nova York.

Nota di l'autoru: Questu articulu hè statu scrittu in l'estiu di u 2004, è u Seven Seas Navigator ùn più più visite Bermuda. A nave duverà parechji itinerarii chì includenu una scuperta in Bermuda, è l'altri navi da crucera viaghjate visità una bella isula in l'Oceanu Atlanticu.

A vela à u Verazzano Narrows Bridge è u passatu da a Statua di Libertà in New York City hè un tempu memorable per qualcosa nantu à un crucero. U navi di Seven Seven Navigator hà ghjuntu in Nova York à un velu coperchio in a nanzu, ma avemu firmatu in u nostru balati è hà sappiutu un sensu di orgogliu quantu passavanu da a Statue of Liberty, chì era in u portu di u navi. . U bastimentu accumpulatu nantu à u fiumu Hudson à proximité à u museu Intrepid.

Era divertente chì puderia ignorà in ochju e struzzioni pè u passageru scalu. Tutti amparanu assai dispramentu di esse abbandunatu u Seven Sees Navigator.

Doppu u settore, surtemu a nave cù un divertente coppia chì avemu avutu cun u ghjornu di prima in u parcheggio di Norfolk. Quand'elli suggetti à pranzu a nostra prima notte chì avemu usatu u nostru ghjornu in New York per visità l'Ellis Island è u WTC ground zero zone da u 11-a di l'11/01, hà saltatu l'oppurtunità di vede sti dui siti. Quantu parechji altre città in u mondu, un ghjornu in New York ùn hè micca casi abbastanza! Avemu felice chì i nostri novi aviani avianu un bon suggerimentu per vede dui posti chì ùn avemu micca visitatu prima.

Quelli chì ci aghjunghjevanu una cabina di taxi di New York City è si caminavanu à a Statua di Libertà / Ellis Island per battelli in Battery Park . Aghju compratu i nostri biglietti è amà u ride (cù un centu un centu centu turisti) à a Statue of Liberty , seguita da Ellis Island.

Videndu u locu induve parechji migranti ghjùnzii principiati ntê Stati Uniti era interessanti, è saria veramente specialu per quellu chì i so parenti passavanu stu puntu di ingressu. L'Ellis Island hè stata rimanighjata più recriata, è l'edificu principali era impressiunanti. Caminamu silenziosamenti in u largu spaziu induve migghiara avianu esperatu u so turnu per truvà una nova vita in i Stati Uniti, stupendose di tutti i stori chì l'edificu hà tenutu.

Avemu pigliatu altre ferriu per u ride in ritornu à Battery Park è camminava a poca distanza da u situ di l'attaccu terrorista di u centru cummerciale. Parechji pruprietà sempre ind'è u danni da u disastru, è l'atmosfera è u sensu di perdita sarà per mè per sempre. Hè un di questi siti chì vulete vede, ma ùn vogliu vede. Mi cuntentu ch'ò avemu assistitu, ma avemu a sapiri chì ùn aghju micca i sentimenti chì hà suscitatu à mè - odi, pèrdite, tristezza è a cunferma ch'elli ùn ci hè nunda da esse cum'è per noi davanti à u 9/11 / 01.

Emu manghjatu e dopu viaghjate à un taxi à u Seven Seas Navigator. Era bonu per esse di ritornu à a nave, è avemu avutu chì avemu avutu parechji novi novi cumpagnie di crucero à bordu.

Cumu avemu abbandunatu u Novu Cintrali à u tardi di a meziornu, un altru tempestiu hà livatu à u mare. Stu clima spéciale di l'estate estremava à esse un abitudine mala, ma ùn avemu micca cura. Ci hè stati fora per Bermuda!

Avemu dui ghjorni sanu in mare nantu à u Regent Seven Seas Navigator crucero à i Bermuda, è èranu timati perfettamenti. U primu ghjornu hà vela da New York à Bermuda, è hà permessu di tempu per entra in "modu di crucero" seriu. Ùn avete micca a prutezzione di scappà per vede i siti in prossimu. Era un ghjornu perfettu à u mare per esse situatu in u ponte e lettu un libru. Parechji passageri pusonu u sole; Aghju sceltu l'ombra, ma tutti hà avutu u nostru ghjornu in mare.

Quattru ghjorni dopu avemu avutu u nostru ghjornu di u mare - u nostru ultimu ghjornu nantu à u Navigator - vela di San Giorgio, Bermuda à Norfolk, VA. U ghjornu era aspetta è chiuvutu. Fighjure cuntentu d'avè un aghjurnatu una visita in l'eccellenti Spiagge, induve aghju avutu un facialu. Ci aghju avutu bisognu à pocu di ghjorni in assaltu Bermuda! Ancu s'è u bastimentu "rocked and rolled" in l'Atlanticu, u ghjornu tormentoso, ventu hè interessanti. A maiò parte di noi chì amassi cruiser ùn impedisce à un occasione in bumpy ride in un crucero. Di sicuru, a stessa cosa ùn si pò dì à un passaghju di avione!

I dui di i mare (è u restu di u nostru cruise) paria vulà via. Hè sempre m'insegna di manera chì u tempu pò passà da più rapidamente quand'elle sò in vacanze, ma pare di trasfurmà quandu site à u travagliu! Un navicate pocu cum'è u Seven Seas Navigator ùn hà micca a varietà larghezza di e attività attraversata in a maiò parte di i navi di crucera grande, ma ci hè sempre assai per fà. Certi i passageri arriccenu i so corpi in u fitness center o in u spa.

L'altri passageri arriccenu e so menti cun una lettura nantu à i Bermuda, un jocu di ponte, un rompecabezas, una classa per l'informàtica, o una manifestazione culurante. Sì mancu di e cose accettate à quelli di i passageru, puderanu sempre avè una lezzione di u prufessore di golf, unisce à u gruppu di punta di punta, attendu à l'articulu di l'arti, u bingo di gioia, o si ponu nantu à a ponte e diventa un bonu libru.

A barca avia u prugramma di i zitelli, ma era chjachjarru è tranquillu. L'esercitu frenzivali truvatu in numerosi navi di crucera hè appellu à parechji zitelli è adulescenti hè definite ne falante da u Seven Seas Navigator. Avemu cercu a pace è a relaxazione è truvonu nantu à questu meraviglie.

Interspondivati ​​cù l'attività nantu à u Seven Seas Navigator sò assai di "periode d'alimentazione" - prima riser breakfast, u servitore regulare, snack midnight, lunch, tea è cena. Ùn ci hè micca un bufali di mezanotte in u Seven Seas Navigator, ma nimu li mancava. Ci hè vantaghji definite per cene in una navi petite cum'è u Seven Seas Navigator. I vini cumplèteli sò inclusi cù cena, è l'alimentazione hè stupente. Inoltre, ùn troviate micca cose longu à l'ubligatoriu o u pranzu di lunchu in stu navi. Anchi si l'ubligatoriu è u mumentu urdinatu da un menu sò sirvutu in u principale culuritu di Rosu Compass, a maiò parte di passeggerose sceltu u buffet in u Portofino Grill per queste dui cena. U Portofino Grill si trasforma in una intima, riservazioni solu, steakhouse in Italia à a sera. Ùn ci hè micca scunzione per sta scelta alternante di cena, è l'alimentazione hè diliziosa. A cumpassu Rose hè postu aperta da 7:00 a 9:00 pm ogni sera.

I love being able to eat when I choose and with whom I choose. Seating apertu permette di fà solu chì.

A maiò parte di e suite nantu à u Seven Se Navigator anu u balconera è avè una veranda per piacè à pusà quandu in Bermuda hè un trattatu extra. U Seven Se Navigator cruized à u portu à Hamilton, Bermuda in a prima matina. U bastimentu hè abbastanza chjuca per dock right in u centru Centru Hamilton. I Bermuda hè assai piacevule cum'è i maraviglii maravigliose è di i pittura chì avè vistu di l'isula. A vela à u portu era bella. U soli ghjittassi in l'edificiu pastellu di l'isula, è a prima cosa chì avemu avutu era a pristina natura di Bermuda è a mancanza di vera miseria vera in più di l'isuli tropichi. I passaggi in i porti di Hamilton è San Giorgiu sò assai ristritti, ma u Seven Seas Navigator hè un bastimentu bastatu per vela à u dock.

L'altri vapi mega-crucera avè dock in u Punenti di u Bermuda vicinu à u Natale Navale Dockyard.

Bermuda hè una isula perfetta per una vacanze, è si trova in l'Oceanu Atlanticu circa 650 miles à l'est di North Carolina è circa 775 mità à u sudu di u New York City. A Bermuda hè in moda è benedette cù un clima temperatu è brillanti platti, piacerebbe amichi è grandi campi di golf. A Bermuda hè in veru una seria di numerosi isuli in l'Oceanu Atlanticu, unipochi di quali sò culligati cù ponti.

Probabilmente a stampa più notu di Bermuda hè di l'edificiu pastellusu è i rochiette rosse toccu da un luguru turchese brillanti. Curiosamente, i platti ùn anu micca quì vistu quellu chjucu quandu avemu visitatu, ma certe chjaranu rosa in certi di i mo ritratti. Go figura.

Cumu exploratu i Bermuda, avemu scupertu per quessa hè un destinazione di crucero famosa. L'isula hà assai resorts è ristoranti, ma assai sò assai carichi. Tutti quelli chì avemu parlatu cù nantu à u nostru navi accunsenu chì l'utilizazione di u Seven Seas Navigator com un hotel flottante cù "quatru di u mare", era una alternativa divertida à un locu, è una grande barga per a qualità ricevutu. L'allenamentu di i navi in ​​i piaghji in Hamilton è San Giorgio era perfettu.

Ancu chì i visitori ùn pò lucinaranu un carru in Bermuda , allughjà si pò fà. Avemu avutu prima pensà chì avaristi lavuglià i scooters; In ogni modu, quandu avemu vistu a quantità di trafficu in Hamilton, tutte l'impurtanti di u manca, cambiammu rapidamenti cambiurie.

Driving a scooter in a zona di San Giorgio o fora di a cità di Hamilton in u campu puderia esse faciule più faciule, ma eru troppu skittish ancu di pruvà di navigà e strade, trà e carru di Hamilton. Quand'avemu assicurati annantu à u serviziu d'autobus cunsumu in Bermudes, chì cunfirmò a nostra cambiamentu in i piani.

U sistema di buse di Bermuda hè cunvene, è l'autobus sò nuvole è climatizzati. I buses run annantu cada 15 minuti è tendenu à esse assai puntuale. I Bus stops sò marcati cù blu (buses going towards Hamilton) o rosati (buses going out-of-Hamilton) polis. Avete bisognu di esse mudificate exactu o un bus token; u driver ùn pò micca fà cambià. Passi di ghjornu passatu sò i più faciuli, a menos chì avete pianu di passà una volta. U bus terminal di l'autostru hè trova a poca distanza di u muvimentu di crucero.

U primu ghjornu in Hamilton, Bermuda passava a so splutazioni di a capitali è a punta uccidintali di l'isula. Hamilton hè una cità bulliciosa, è un altru navi di crucero, l'Imperatriciu di i Mari, era ancu in u dock. U nostru paese di portale anu vistutu sopra u portu, cusì avemu avutu una grandi vista di i vele antiche, spedizione, kayaks e altre attività portu. Passageri in i suites nantu à u sideboard di stieti di u Seven Seas Navigator puderanu viaghjà ind'è l'altri turisti strolling in Front Street abbandunà o verificate e numerosi bars à longu u portu da a cunsulemu di u settore Seven Seas Navigator. Avemu avutu a strada di a cità è camminava per vede u famosu Princess Princess rosa. E me parenti erani allughjenu quì in i 1980, è l'hotel storicu era bella cum'è sempre.

Nisemu avemu visitatu i Bermuda before, per a so decisione di passà u nostru ghjornu in ligna da esse esplora l'isula. Partìimu u sistema di bus excelente, maravigliate à e spettaculare di e caratteristici, stanzi è e vacanze. Ùn pudemu micca crede in prusperità evidenti è pulizziunità di u paradisu isulanu. Ogni vibbreghja è u turnu di a strada sinuosa à u punente uccidintali palesa l'altru stonda meravigliosa. Portonu i nostri travaglii di snorkeling, è finalmente finiscinu nantu à una piccula stilosa chilosa in u suduvestu di l'isula. A spiaggia era casi abbattuta, è avemu fattu una conversazione cù un coppiu di Vancouver, Canada, chì anu stati vicinu à un veleo di vela à u dockyard.

U nostru secondu ghjornu in Hamilton, avemu pigliatu un Seven Sees Navigator, a mità di ghjurnata, spirantizza di l'acqua di sforza nantu à un catamaranu chjamatu Native Restless . U catamaranu servita cirte cibo frescu è frescu, è a nostra guida era nativa di Bermuda, chì ci hà datu un grande infurmazione nantu à a storia di i Bermuda è i so populu.

U snorkeling hè bonu, è a temperatura di l'acqua era bella è bella. Ci eranu numerosi caverne rocca nantu à a caverna pienu di langosta. Ronnie hà avutu di coglie i boli di golf à u fondu di fondu arsu. Pensamu chì forsi era un campu di golf vicinu, ma a nostra guida hà dichjaratu chì assai ghjente ampariscenu l'oceanu com'è un spassu di guidate! Hè una scursioni grandile di a terra, è ricorduvule à qualchissia chì piace u snorkeling e navigazione.

Dopu dui notte in Hamilton, u Seven Sees Navigator hà alligatu cuminciatu di prima matina à u San Gorgu in u strettu orientali di Bermuda. U primu chè avemu vistu in San Giorgiu era u Crier Crier chì era nantu à a dock per salùtanu.

A cità di San Giorgio hè assai diferenta di Hamilton. Hè assai più chjosu è silenziu, ma valute a visita. St George era a prima capitale di Bermuda, dopu avè stata riferita per nuvuli settulaturi britannichi in u 1609. Molti di quelli settlers passonu à Jamestown, Virginia, ma quarchi sò stati in Bermuda.

Decidini à passe per u paesi per vede Fort St Catherine in u nordu di St

Parrocchia di George. Emu caminavanu à u colline à a Igreja Inaccess. Sta struttura interessanti di l'articulu gòticu custruitu in u 1874 prupone una vista maravigliosa di u paesu sottu. Ùn hè mai cunfilatu per a manca di fondi è di cunflittu puliticu.

Cumplighendu a nostra meandrage versu u Fort St Catherine, avemu camminatu à traversu u campu di golf vicinu à una pitturante Tabacchiera è à a Santa Caterina di Caterina chì hè vicinu à u forte. Questa impronta furtizza hè stata custruita in u 1614 è da ricustruita in 1812. Faguemu a visita guidata in autore, è piacia veramente u tunelu è l'area sottuucluse di stu edifiziu maravigliu. I posti di Fort St. Catherine sò ancu assai spettaculari.

Ntra capitanu torna versu u bastimentu per un'altra ruta per caminari, arrivatu just in time per a reeducazione di u castidiu di una di e donne lucale chì avia da esse chjucu da u so constante impatente, chismes, è generosità meia. U preghjudiziu è l'alzà hà prisidutu u so tribunale, è tutti avemu avutu una bona risata à u so spesa.

Sugnu veramente cuntentu chì ùn era micca mè, ancu chì l'oceanu dunking in l'estiu oghje esse refrescante.

Dopu u dunking è un lamentu di pranzu in prossimu, camperamu in San Giorgiu. Cum'ellu era un domu, solu i turisti si eranu aperti, ma chì era bella cun noi. Avete a bundanza di u caminu è i miràculi grazii chì avemu vistu.

Quandu quant'è Hamilton, tutti i persone chì avemu truvatu eranu simpatiche.

U Seven Sees Navigator hà culligatu di San Giorgio e Bermuda per Norfolk in a fine è di u sabbatu. Quelli di noi chì ùn anu mai visitatu i Bermuda capunanzu puderanu capisce chì i parechji volte una volta è novu. Quelli passendegine a borde chì ùn anu mai avutu cun Regent prima di pudè capisce chì a linea di cruciera hà assai ricordu. U Seven Sees Navigator hà maravigliose cambre è spazii cumuni. U persunale purtà u passageru, è i prudutti bevande, bevii è senza pruprietà piacè per una experience di cruciera più piacevule.