Aprende Francese Dì ai ghjente in Vietnamita

Pensendu di visità u Vietnam ? Sapemu solu qualchì esempiu di e sprissioni base in a lingua lucali rescindireghjanu u vostru viaghju, ùn solu per fà certi intransazioni passanu più gravi; si preparava per viaghjà in un paese stranieru facendu per esse u sforzu di amparà a lingua chì mostra rispettu à u populu vietnamita è a cultura.

U vittighjanu pò esse difficili di amparà. A lingua vietnamita parlata in i piazzi sittintriunali cum'è Hanoi pussedi sei volumi, mentri àutri dialetti anu solu cinque.

U maestru di i toni pò piglià anni, però, i 75 milioni di parlanti nativi di u vittite vanu à capisce è apprezzate i vostri sforzi per fà un salutu propiu!

Ancu saluti basi, cum'è "hello", pò esse affascinante per i parraturi inglesi chì vulete sapè vietnamita. Questu hè per tutte e varianti basati nantu à u genere, u sessu è u situ scenario. Pudete, però, apre da parechji saluti simplicitati è andà dopu espansione in modu diversi per esse più rispettu in situ situ formali.

How to Say Hello in Vietnam

U salutu predeterminatu più bàsicu in u vietnamita hè chine chao , chì si pronunzianu, "zeen chow". Probabilmente pudete esse fugliassi cù l'usu di solu xin chao cum'è salottu in a maiò parte. In ambienti assai informali cum'è quandu salutu i amici cercati, pudete simpricimenti dicenu chao [u primu nomu]. Sì, sò assai simili à u ciao italianu!

Quandu risponde à u telefunu, assai persone vietnamita solu ghjustu a-lo (pronunziatu "ah-lo").

Tip: Se cunnosce u nome d 'un omu, utilizanu sempre u primu nomu quandu indirizzanu-ancu in i paràmetri formali. A cuntrariu di l'Occidenti, duvemu pudemu riferite à persone per "Signore. / Mrs. / Ms. "per vede un rispettu extra, u primu nomu hè sempre usatu in Vietnam. Se ùn cunnosci micca u nome d 'un omu, basta ch \ u00e1 u xin chao per salute

Rispittà chì hè rispettu à l'altri

In a lingua vietnamita, anh significa fratellu anticu è chi significa a surella anciana.

Pudete esse expanditu nantu à a vostra salutazione di xin à e persone chì anu più vechja d'avè aghjunghje o anh , pronunziatu "ahn" per l'omi o chi , pronunzianu, "chee" per i femini. Adding someone's name to the end is optional.

U sistema venericu d'onificà hè assai cumplessu, è ci sò parechje guardini basati nantu à a situazione, statutu suciale, rilazioni è età. U vitt cumuni facenu cum'è un "fratellu" o "grandfather" anche si a rilazioni ùn hè micca paterna.

In a lingua vietnamita, anh significa fratellu anticu è chi significa a surella anciana. Pudete esse expanditu nantu à a vostra salutazione di xin à e persone chì anu più vechja d'avè aghjunghje o anh , pronunziatu "ahn" per l'omi o chi , pronunzianu, "chee" per i femini. Adding someone's name to the end is optional.

Eccu i dui esempii simplici:

E persone chì si trovanu più chjucchi o di riabilitazione di u tribunale riceve u so ohorificu à a fine di i saluti. Per a ghjente assai più vechja, ong (avè) hè stata utilizata per l'omi è a (abuela) hè utilizata pè e donne.

Saluti basati à a Tempiu di u Ghjornu

A cuntrariu di u Malasia è l'Indonezia, unni i saluti sò sempre basati nantu à l'ora di u ghjornu , i paruletti vittighjenu in normandine aderiscenu a modi simplici per dicu hello.

Ma se vulete dimustrà un pocu, pudete amparà à dicenu "bonu ghjornu" è "bona dopu" in vietnamita.

Averrò Adieu à vietnamita

Per dicinu addiu in vietnamita, utilisate tam biet ("tam bee-et") com a farfatura genèrica. Pudete aghjunghje nhe à u scopu di fà un "addiu per avà" in altri palori, "vede dopu". X in chao - a stessa espressione per salute-pò ancu esse usatu per "addiu" in vietnamita. Aduprate normalment u primu nome o un titulu di rispettu dopu à tam tamantu o chine chao .

U più ghjovani pò dì d' oghje cum'è ghjente di l' addevu , ma avete adduvi à tam biet in i paràmetri formali.

Salute in Vietnam

Aviate raramente necessariu di arcu in Vietnam; però, puderete prupone quandu saludemu l'anziani.

A diversità di u prutoculu cumplessu di rinforza in Giappone , un arcu simplici per accettà a so sperienza è u rispettu maiò serà bastatu.