Auckland Gay Pride Festival in New Zealand

Accogliu per quasi di unu di tutti i trè New Zealanders, a cità più grande di a nazione hè Auckland (1,5 milioni di populazione). Appiene dinò a so scena gayale più grande è più visuali, assai di quale hè anchored longu Karangahape Road (aka K Road).

Auckland hà l'assistente internaziunale internaziunale di u paese, cù diretti diretti da Melbourne , Hong Kong, Sydney, è parechji altre cità di u Pacific Rim. Auckland hè ancu induve parechji visitatori accumincianu a so scuperta di a Nova Zealand, è hè sempre valutate a fine, soprattuttu se sèmpreanu un viaghju in u feraghju è sò interessate in attistendu avvenimenti ferriesi festivi.

U Festival A Priganu Auckland hè una stata di vittoria di celebrenzii è arti culturali è avvenimenti. Hè tipicatu di una varietà di avvenimenti, cumpresa una gloria d'urganisazione gala. A gattiva hè cuntinua cù u Heroic Gardens Festival, a LYC Bear Week, LYC Big Gay Out, è a Parade d'Auteur Pride in u finale finale. Innota chì Christchurch Gay Pride hè un locu pocu più tardu, prubabilmente à a mità di a fini di marzu.

Dove Locate Gay-Friendly Places and Events in Auckland

I bars di a cità è l'altri bandi famiglii cù i ghjovani ghjoculi sò ancu esse attuale è festivi durante u feraghju. Pudete sapere più nantu à l'scena gay di Auckland da Nighttours Gay Auckland Travel Guide, u ghjurnale di NZ Gay Express, u situ Gay'ZZ.com nativu, è Auckland's Tourism Auckland Gay & Lesbian Guide. Aiutu utili à l'aiutu generale di viaghju hè u web ufficiale di Turismu Auckland.